Skocz do zawartości

sebspeedy

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sebspeedy

  • Urodziny 11.09.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dąbrowa Górnicza

Samochód

  • Silnik
    B3 2.8 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Witam. zgadalem sie ostatnio z pewnym chlopaszkiem na temat vr6 i uslyszalem ze mial kiedys golfa i po zalozeniu odchudzonego kola zamachowego dalo sie odczuc duuuuza roznice w przyspieszeniu. Czy ktos moze juz tego probowal lub spotkal sie z tym? Czy taki zabieg ma sens. Te 170 kucykow ktore ma vr6 w zupelnosci mi wystarczy ale drazni mnie to ze nie zbiera sie od samego dolu.
  2. Zlozylem ta przejsciowke wg schematu,trzykrotnie juz sprawdzalem ale po podpieciu wychodzinierozpoznanu urzadzenia usb. Czy to moze byc walniety ktorys z elementow czy instalowales jakies sterowniki? Szukalem sterow pod taka przejsciowke na maxie ale jakos zadne nie dzialaja. Chyba jesem zmeczony,juz zrobilem jutro sprawdze w autku
  3. Diody pala sie glownie z powodu zbyt duzego pradu a ne napiecia http://www.neoled.pl/technika-led/licznik-rezystancji-dla-diod-led.html a co do 12 voltowych to sam tez na nich jezdze i jak narazie juz dlugo nic sie z nimi nie dzieje
  4. Nie wiem czy temat wlasciwy ale podepne sie z pytaniem.Teraz jest zima mam zalozone 15 wiec problem nie istnieje ale latem kupilem 205/55/16 ET38. Z tego co wyczytalem niby wszystko ok a jednak przod na naszych nierownosciach przy wiekszych predkosciach co troche dobija i rysuje sam rancik tylko lewej opny. Zawieszenie po wymianach. Czy napewno rozmiar opn i et felgi jest ok? Chcialem zalozyc na wiosne gwint ale jak go lekko obnize to juz nie rusze:(. Ma ktos moze jakis pomysl gdzie szukac przyczyny? PS Jeszcze pytanko o dystanse. Zmieniajac kolka na zime zauważyłem ze dystanse na tyle sie rozlecialy tzn odpekly i zostaly w felgach te pierscienie centrujace. Dystanse bodajze 15 mm. Rozumiem ze dystanse w tym momencie raczej do wyzucenia choc kiedys jak do golfa jeszcze kupowalem to pamietam ze sprzedawca mowil ze te pierscienie maja znaczenie dopiero od 20mm ale pytanie dlaczego pekly. Jesli kupie kolejne to jest ryzyko ze znowu pekna. Dystanse oczywiscie alu. Z poczatku szukalem stalowych ale jakos nie bylo a te na golfie 25mm tez alu sluzyly mi bardzo dlugo.
  5. Jesli moge cos dodac to ja przy montazu blosa zalozylem odrazu ,nie pamietam fachowej nazwy, taki diodowy analizator skladu mieszanki ktory podlaczylem na stale przy zegarach i na jego podstawie regulowalem swojego blosa. Wyglada to tak ze na wolnych obrotach pokazuje mi za wysoka mieszanke gazu jednak podczas jazdy ladnie staje na zielonych diodkach. U gazownikow nie bylem bo ci do ktróych mialem zaufanie wyemigrowali
  6. Doloze swoje trzy grosze. Tez kiedys kupilem vrka (mam go nadal) i jak to ktos okreslil trafilem na padake . Poprzedni wlasciciel czesci wymienial na tanie a nie dobre jesli juz musial cos wymienic itp.Przez to autko zrazilem sie do mechanikow-nikt nie chce tego naprawiac a jak juz chce to znaczy ze sie na tym nie zna Autko bylo juz zagazowane. Dosyc szybko silnik padl- mial juz prawie 300 wykrecone. Tak wiec po niemilych doswiadczeniach z mechanikami i straconych na nich pieniazkach autko zamknalem w garazu i sam zaczalem wymieniac to co znalazlem do wymiany. Silnika nie naprawialem,wstawilem drugi,zrobilem zawieszenie ceny czesci sie nie roznia,wywalilem stara instalacje( mechanik spalil komputer od gazu ) i zalozylem blosa itd. Jeszcze troche do roboty zostalo ale teraz nie zamenilbym strupka na inne. Zalalem motulem i po 9tys nie dolalem jescze oleju, spalanie na benzynie wiadomo na gazie 14-15l max a dzwiek na stozku kiedy vr wchodzi na 5000 przyprawia mnie o dreszczyk . Wiec jesli wiesz ze to zadbana sztuka kolego to bierz vrka i niech moc bedzie z toba:cool:
  7. Witam. Na przewodzie ukladu chlodzenia mam czujnik temperatury bodajze od climatronica i ta cholera cieknie. Umeszczony jest nad wydechem wiec co zatrzymanie na swiatlach to kleby dymu spod maski.Powiedzcie czym to uszczelnic. Wymienilm weza,wymienilem uszczelke i nawet probowalem silikonem czerwonym uszczelniac ale nic to nie dalo. Moze ktos juz uszczelnial cos podobnego?
  8. No i nie wiem już co jeszcze zrobić. Założyłem dodatkowa pompę wody bo w vr6 ma być,zrobiłem porządek w węzach, założyłem pasek na wentylatory bo był zerwany,wymieniłem czujnik temperatury,sprawdziłem drożność trójnika przy zbiorniczku wyrównawczym bo wyczytałem ze czasem sie zatyka,wymieniłem korek zbiorniczka bo podobno to tez mogla być jego wina i dalej 110.Na mfa w trybie serwisowym pokazuje do 112. Czy jeszcze coś można sprawdzić? Nie chce go wykończyć.
  9. sebspeedy

    blos-za i przeciw

    No i problem, potrzebuje dalszej rady. Otoz montaz blosa w vr6 zaraz przy przepustnicy jest raczej nie mozliwy, bo jesli kolanko dolotowe gazu nie wyjdzie przez maske to do polaczenia rury z blosem musialbym miec chyba kolanko ze 140 stopni wiec pozostaje montaz bezposrednio za przeplywka. Po mocnym scisnieciu rury dolotu powietrza wejdzie bez wymiany oryginalnego filtra na stozek, ale gaz bedzie zapychal cala rura zanim dojdzie do przepustnicy a po drodze do rury dolotowej dochodza jakies dwie inne rurki jedna od glowicy z podlaczonym czujnikiem a druga z czegos co wyglada podobnie jak elektryczna pompa wody w vrku tylko zamocowane obok przepustnicy. Nie wiem co to jest i czy to w niczym nie bedzie przeszkadzalo (zeby mi ten gaz nie poszedl tam gdzie nie trzeba). Dalej jesli zostawie oryginalny filtr to jedyne miejsce na nowy parownik jest w miejscu starego czyli nad skrzynia gdzie jest w vrku bardzo ciasno a nowy parownik jest duzo wiekszy i wejdzie ale wtedy nawet zeby akumulator wyjac to wpierw bede musial zdemontowac reduktor Jest inna opcja,na probe zdjalem filtr izrobilo sie po tej stronie duuuzo miejsca. Gdybym parownik wcisnal miedzy lampa a nadkolem przy blotniku to wszedlby blos z przeplywka i duzym stozkiem. Ale nie wiem co by bylo gdyby mi ( tfu tfu) ktos przywalil z tej strony. Nie chcialbym odrazu pofrunac do nieba . I jeszcze jedno. Zeby polaczyc blosa z rura mam oczywiscie przejsciowke ale musze je polaczyc kawaleczkiem rurki 80mm. Znalazlem w castoramie w tym rozmiarze jedynie z blachy ocynkowanej. Czy moge uzyc jej jako lacznika,wtedy wewnatrz kanalu gdzie bedzie zaciagac gaz bedzie kawalek ordynarnej blachy, czy lepiej pogrzebac jescze za plastikowa rurka? Troche jestem meczacy ale wolalbym wiedziec i nie spiep.... czegos
  10. niech ci to bedzie w stosunkach wynagrodzone
  11. Witam. W moim b3 vr6 jest cos pomieszane z wezami od wody. Przejrzalem katalog serwisowy vw tzn rysunki ukladu chlodzenia i nijak mi nie pasuja. Mam wersje z climatronikiem i od glowicy wychodzi przewod z czujnikiem jak doczytalem temperatury plynu dla climatronica ale nie znalazlem takiego przewodu z tym czujnikiem na zadnym z rysunkow. Dodatkowo jakis medrzec zdemontowal dodatkowa pompe wody,dokupilem ja i chcialbym zamontowac ale jak juz mowilem na rysunkach pompe znalazlem ale tego weza nie.Stad prosba jesli ktos dysponuje takim schematem lub moglby go np odreczne wg wlasnego autka odrysowac i wrzucic skan bylbym bardzo wdzieczny bo bidulek mi sie grzeje i chce ten bajzel w ukladzie chlodzenia doprowadzic do stanu fabrycznego a nei chce czegos spiep....
  12. Witam skoro mowimy tu o defektach klimy to moze ktos bedie wiedzial dlaczego w mom b3 climatronic dziwnie dziala. Kiedy przelaczam w rozne pozycje niby przelacza ale jakos tak slabo i w kazdej pozycji zawsze najmocniej wali na przednia szybe. Doczytalem ze po zdjeciu panela z climatronica trzeba przedmuchac zawor cisnieniwy ale nie znalazlem nic takiego. Z obudowy climatronika wychodza tylko wiazki kabli. Gdzie szukac przyczyny takiego dzialania climatronica? Moze ktos zna konkretne polozenie takiego zaworu bo nie chcialbym rozbierac niepotrzebnie polowy auta.
  13. sebspeedy

    blos-za i przeciw

    Troche odchylony. Tak uczynie. Dzieki za podpowiedz
  14. sebspeedy

    blos-za i przeciw

    Bardzo go lubie inaczej nie sleczal bym przy nim cztery miesiace w garazu poprawiajac to co spiep.... mechanicy ale sprofanowanyy zostal juz duzo wczesniej tylko ze ci sami mechanicy spalili mi komputer od gazu wiec wywalilem ta instalke i chce zamontowac blosa. Jezde na benzynie trzy miesiace i nie potrafie zejsc ponizej 15 litrow wiec postanowilem jednak naprawic gaz
  15. sebspeedy

    blos-za i przeciw

    Witam. Doradzcie mi gdzie wstawic blosa w b3vr6. Przeplywka jest na drucie.Najwygodniej byloby wywalic obudowe filtra i zamontowac blosa ze stokiem do przeplyki wlasnie. Drugie rozwiazanie stozek do przeplywki i za tym blos. Nie chce ciac rury dlatego mysle o montazu w ten sposob tylko nie wiem ktore rozwiazanie bedzie lepsze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności