-
Liczba zawartości
342 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lancer83
- Urodziny 11.11.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Zambrów
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Moim zdaniem pasek jest za lużny
-
Części do VW i Innych, Opony, Motul, Penrite, Duże rabaty
lancer83 odpowiedział Weso → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Kolego ile za napinacz paska wielorowkowego do ATJa -
lancer83 obserwuje zawartość → Pękający pasek rozrządu czy norma ? i Problemy z przekierowaniem na forum z wyszukwiarek
-
Jedyny problem jaki był to wężyki podciśnienia przy zaworze od egr. Po wymianie wężyków na nowe auto odżyło.
-
Fajnie że jest jeszcze na tym forum kilka osób które mają pojęcie i służą pomocą. Dzięki Kolego.
-
http://vaglog.pl/log_271493.html http://vaglog.pl/log_271491.html http://vaglog.pl/log_271492.html
-
Prośba o analizę logów - brak turbo poniżej 2000 obr.
lancer83 odpowiedział hekon → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Logi Wrzuć tu http://forum.vw-passat.pl/forums/79-Analizy-log%C3%B3w . Moim zdaniem przepływka tnie dawkę. -
Demontaż/wyjęcie silnika w AVF - 1.9 TDI-PD?
lancer83 odpowiedział shel82 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
W passacie nie ma szpilek tylko są śruby głowicy i je się bezwzględnie wymienia. Śruby regulacyjne pompek wypada też wymienić bo w ATJ iAJM były wadliwe. Co do reszty można użyć starych. -
Przejedz się tak powyżej 3000 obr. kawałek, zostaw auto na noc. Rano odkręć zbiorniczek wyrównawczy jak będzie syknięcie to uszczelka pod głowicą poleciała.
-
Piszesz że sprawdzałeś sworznie tłoków, a jak wyglądały tuleje korbowodów. W ATJ i AJM te tuleje lubiły pękać.
-
Pasek rozrządu to koszt max 130 bez zniżek. Jak nie zmienisz i pęknie to szkody dużo większe. Więc sam zdecyduj czy opłaca się ryzykować.
-
Nie doczytałem mój błąd.
-
Oprócz uszczelki i śrub morze się okazać że wałek jest wytarty , szklanki do wymiany panewki wałka ,uszczelki kolektorów, uszczelki pompy vacum, oringi pompek. Koszty mogą wzrosnąć. Co do rozrządu to zależy kiedy wymieniany, ale pasek to obowiązkowo nowy.
-
Silnik sam zgasł ? To nieciekawie.Jeśli płyn dostał się do oleju i go rozrzedził to mogłeś zatrzeć silnik.
-
Pompka nr 2 też nie ciekawa. A co z tym synchro wiem że przy jego ustawianiu zmieniają się korekcje pompek.
-
Co się tak perzysz kolego. Myślisz że na forum są wróżbici. Dałeś zdjęcia pompek na niedogrzanym silniku, z nich widać że 4 pompka jest na wykończeniu lub jest źle ustawiona. Kolega dev14 ci to zasugerował. Sprawdź też synchro rozrządu (blok 4 kolumna 4) to też morze być przyczyna.