Skocz do zawartości

krzysgier

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzysgier

  • Urodziny 20.12.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    poznań

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ADZ)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Ja osobiście nie jestem za takimi przeróbkami ale , gdy nie ma kasy to chyle czoła dla dandiego78 za pomysł.
  2. stawiam tez na zawór uderzeniowy
  3. nie wiem jaka przyczyna, ale u mnie jest tak samo
  4. a prądy dochodzą do niego?
  5. u mnie przy takim objawie padła cewka
  6. u mnie podstawowy objaw - falujące obroty - wina to krokowiec
  7. u mnie raz nie palil na jeden gar, a drugi raz gdy padla to wogóle nie mogłem odpalić
  8. ja tez mam 55ah i nie mam zadnych problemów
  9. u mnie kiedyś w innym aucie - renówce miałem pęknięte plastikowe podszybie i przy deszczach zawsze filtr kabinowy był zawilgocony, to była przyczyna parujących szyb. dodam, że sa środki chemiczne p-ko parowaniu szyb
  10. o ile się nie mylę to takie wlepki sa tez w książce serwisowej (jeśli się ja posiada).
  11. u mnie cewka po wymianie padła po około pół roku, była to raczej tańsza chińszczyzna ,ale ją reklamowałem i zwrócono mi kasę, kolejną kupiłem taką sama i na razie jest OK
  12. Witam. dla porównania podaje ,że mój B4 1,8 94r ,257.000km w tym 60.000km na gazie i cisnienie mam 12,12,11,12 . mechanizator mój mówi że to super wynik.
  13. Witam. najlepszym sposobem na ten defekt jest parkowanie auta w garażu. Od niedawna mam taka możliwość i jestem happy . Wcześniej tez sie ratowałem wd40.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności