MaciejC++
-
Liczba zawartości
40 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O MaciejC++
- Urodziny 28.01.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Maciej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kotowice
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
-
Rok produkcji
2005
-
U mnie było podobnie, od 120 km/h strasznie telepało kierownicą, problem zanikał przy 150 km/h ale przecież wiadomo, że u nas z taką prędkością jeździć nie wolno:nono Najpierw trzeba zacząć od wyważenia kół - to najtańsze rozwiążanie. Jeśli nie pomoże to przyczyny należy szukać gdzie indziej.
-
Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6
MaciejC++ odpowiedział romeo9999 → na temat → Nadwozie i wnętrze
Ja już myślałem, że to mój egzemplarz jest z początku produkcji i stąd te problemu. Ale widzę, że nie jestem jedyny:hmm -
Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6
MaciejC++ odpowiedział romeo9999 → na temat → Nadwozie i wnętrze
Jestem zmuszony potwierdzić obiegową opinię że Passaty B6 rdzewieją. Mój jest z 2005 roku, może to skutek pierwszych wyprodukowanych sztuk ale rdza jest. U mnie zaatakowała miejsca przy tylnych klamkach, z obu stron, miejsca przy listwie i oczywiście klapa bagażnika. Standardowo miejsce przy lampkach i także cała klapa jest w maleńkich punkcikach rdzy. Ogólnie jestem zaskoczony tak kiepskim wykonaniem powłoki lakierniczej. Auto nie było uderzony w miejscach występowanie korozji:jasne Wcześniej miałem B5 z 2000 roku i miałem tylko jedno miejsce z ogniskiem rdzy. VW powinien lakierować takie auta w ramach gestu handlowego -
Widziałem wczoraj identycznego Passata jak mój z felgami 17''. Nie wyglądał jakoś rewelacyjnie, jednak Passat to duży wóz i potrzebuje 18":mniam Tak więc pewnie zdecyduję się na 18", to wtedy jazda po naszych drogach będzie utrapieniem:hmm
-
Powiedz mi kolego, jak się jeździ na takich 18'' po Warszawie? Nie ma kłopotów z nierównościami i dziurami? I czy bardzo cierpi kręgosłup?
-
He,he dobre jednak dzisiejsze samochody nie są już tak porządnie zrobione jak te starszej daty, w nich nie było elekrycznego hamulca ręcznego:padaka Co do holowania automata to się zgadza, na krótkich odcinkach i przede wszystkim z niewielką prędkością można holować.
-
Widzę że masz autko w automacie, jak padnie Ci w trasie (czego oczywiście nie życzę ) to koszt holowania będzie raczej znaczny U mnie na szczęście skrzynie ręczna, więc linka i holowanie przez całe miasto nie powiem ale dziwnie wygląda takie auto na sznurku. A miał się nie psuć...
-
U mnie trzeba była wymienić całą pompę razem z pływakiem. Nie można było dobrać samego wkładu, pomimo teoretycznej zgodności VINu nie pasował. Miałem jeszcze ofertę za 750 produkcji włoskiej ale zdecydowanie podziękowałem Różnice w cenie biorą się przede wszystkim z jakości i oczywiście marży poszczególnych sprzedawców.
-
Ja zdecydowałem się na oryginał, koszt duży (850 zł) ale przynajmniej jest dobrej jakości.
-
Pompa prawdopodobnie była pierwsza, oryginalna. Ewentualnie jak wymienili wcześniej w serwisie to max. druga. Auto ma pełną historię serwisową, od początku w Polsce.
-
Mnie także podpadła ta usterka. Dojeźdżam sobie spokojnie do skrzyżowania, a tu auto zgasło I już nie zapaliło. Pompa paliwa poddała się przy 285 000 km.
-
Szarpnięcia po hamowaniu, automat.
MaciejC++ odpowiedział Przem735 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ja osobiście nigdy nie przełączam biegów w korkach, cały czas mam D i trzymam na hamulcu. Wolę nie wachlować biegami, znam kilka przypadków gdzie taka zabawa skończyła się drogim remontem A na zgaszonym silniku to w ogóle nie dopuszczalne, poza tym z P nie da rady przełączać bez pracującego silniki i wciśniętego hamulca. -
Szarpnięcia po hamowaniu, automat.
MaciejC++ odpowiedział Przem735 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Też o tym słyszałem, poprzedni właściciel mojego Paska też mi to zalecał. Tylko że ja nie przełączam na N, tylko od razu przy D zaciągam ręczny i dalej na P. Ale rzeczywiście efektem jest bardzo gładkie przełączani z P na D, bez mocowania się ze skrzynią. -
Jak sprawują się automatyczne skrzynie w B5?, automat czy manual?
MaciejC++ odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dokładnie, przecież skrzynie biegów też mają swoją wytrzymałość. Jak jeszcze do tego dojdzie brak umiejętności jazdy automatem, to taką skrzynię łatwo zepsuć. A naprawa do tanich nie należy -
Chciałbym kupić alu felgi do mojego Paska i mam pytanie: Wiem że fabrycznie felgi mają ET 45 ale jaka jest tolerancja, tzn. czy można założyć felgi o ET np. 42 ?