Skocz do zawartości

seknok

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O seknok

  • Urodziny 13.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam kolegów Serdecznie proszę o analizę poniższych logów. Zastanawia mnie stan przepływki i sondy (ew. może znajdziecie jeszcze jakieś inne nieprawidłowości np. czy wszystko w porządku ze spalaniem stukowym - pojawiają się tam jakieś wartości na dwóch pierwszych pozycjach ). Przeszukiwanie błędów wykazało 1249,1250,1251,1252 jako sporadyczne. Z góry dziękuję za zainteresowanie Grupy: 002,007,025 - http://vaglog.rtnet.pl/stefan86_91807.html Grupy: 001,002,016 - http://vaglog.rtnet.pl/stefan86_91809.html Grupy: 001,002,013 - http://vaglog.rtnet.pl/stefan86_91810.html Grupy: 002,018,025 - http://vaglog.rtnet.pl/stefan86_91811.html
  2. seknok

    Naznaczeni

    1. Seknok 2. Mazowieckie - Warszawa 3. Ramka pod tablicą z tyłu 4.
  3. Panowie a powiedzcie mi, ostatnio znalazłem na allegro coś takiego: http://allegro.pl/downpipe-audi-a4-a6-vw-passat-1-6-1-8t-2-0-i2362706524.html ? Oczywiście za te pieniądze wolałbym kupić el-tec'a ale w tym temacie już chyba nic się nie dzieje
  4. seknok

    BOV ProPerfekt II

    Thx Kaniol za pomoc i rozwianie wszelkich wątpliwości
  5. wymieniłem końcówkę drążka i ustawiłem zbieżność oraz wszystkie kąty co by prosto jeździć
  6. To bierz te RH tak jak Danek pisał rzeczywiście... tamte brzydko odstają
  7. seknok

    BOV ProPerfekt II

    Witam, ponieważ nie mogę zakładać nowego tematu chciałem się tutaj dopisać z moim pytaniem. Przymierzam się do zakupu wtrysków 380-tek do paska. Chciałbym zapytać czy zakup wtrysków od s3 lub TTki będzie się wiązał z przerobieniem listwy czy będzie wszystko pasowało P&P? Wiem że można znaleźć wątki na forum z tym związane ale trafiłem na temat eryka w którym autor pisze, że listwa została przerobiona. Zacząłem się zastanawiać i chciałem rozwiać swoje wątpliwości. Mam też na oku taką aukcję ( rzut mokrym beretem od mojej chaty ) http://allegro.pl/listing.php/search?string=wtryski+380cc&category=0&description=1&sg=0 Jeździły wcześniej w octavii, czy jest szansa że będą pasowały bez żadnych przeróbek?
  8. a te RH do kupienia to 17" czy inny rozmiar?
  9. no to budżet okrojony troszkę. Ja bym na Twoim miejscu poczekał trochę, dozbierał i kupił jakiś serio konkretny wzór pod Passata... same felgi w jakimś znośnym wzorze, w tej cenie to jeszcze da radę znaleźć ale z oponami za tyle rzadko kto sprzedaje i nie są to jakieś porywające modele ( ale to sam na pewno zauważyłeś podczas poszukiwań ) same opony w stanie który pozwala się przemieszczać w miarę bezpiecznie to koszt zapewne koło 300-400 zł więc "na felgi" zostaje drugie 400zł... ( sprzedawca oferując komplet z oponami za 800 zeta też wie co robi i super stanu, w tych pieniądzach, Ci nie sprzeda ) a to oznacza że takich sytuacji jak ta Twoja z wycieczką na darmo do "idealnych felg" może być więcej... . Albo kup jakieś zwykłe 15-16" i ciesz się z komfortu ( ale przynajmniej kupisz coś co będzie nadawało się do jazdy - pomijając wyszukane wzory a skupiając się na samym stanie technicznym felg )albo dozbieraj i uderz w coś przed czym po miesiącu nie staniesz i nie stwierdzisz "ale to chu***wo razem wygląda" . Nie chcę Ci niczego sugerować bo zapewne sam wiesz co dla Ciebie najlepsze, to jest tylko mój pogląd na tego typu zakupy Pozdrawiam (P.S. piwo dla Ciebie jak dałeś radę doczytać do końca )
  10. W passacie masz otwor centrujacy 57,1mm a w mercedesie 66,6mm wiec chyba powinny pasowac po zastosowaniu pierscienia centrujacego. btw. Jeżeli te wymiary dotyczą tych pierwszych felg z Twojego wątku z ankietą to nie sugeruj się moją opinią i ich nie bierz - et o którym niżej pisze Naxus + konstrukcja gdzie ramiona wystają poza obrys felgi sprawi że to nie będzie dobrze wyglądało
  11. Jak miałbym wybierać między tymi dwoma modelami to chyba bym się zdecydował na te pierwsze. RH wizualnie będą wyglądały na mniejsze niż w rzeczywistości. A co do felg na aucie to najlepiej wrzuć prośbę do wątku z virtualem to chłopaki Ci coś tam wymodzą . P.S. Piszemy lepsze a nie leprze edit: a jeśli wolno zapytać... do jakiej kwoty szukasz kół? czy to same felgi mają być?
  12. Witam i od razu przepraszam za wtrącenie się ale jeszcze nie mogę zakładać tematów Do rzeczy Zacząłem powoli (bardzo:P) ogarniać u siebie temat k04 dla mojego paska. Podczas studiowania wszelkich znalezionych materiałów utwierdziłem się w przekonaniu że k04-015 to jedyna rozsądna opcja. Później trafiłem na tę stronkę: http://www.centralturbos.com/performance-vw-audi2.html - W tabeli na dole strony przedstawiono wydajniejsze turbosprężarki dla silników 1.8t. Trzecia pozycja przedstawia turbo o oznaczeniu 5316-988-6717 i jest opisana jako pasująca do silników zarówno wzdłużnych jak i poprzecznych VW/Audi. Poszperałem trochę i znalazłem oznaczenie dla podanego nr. katalogowego, mianowicie k16-2467... W poniższych linkach również jest oznaczona jako pasująca do wzdłużnych silników 1.8t, jest jednak ona opisana jako turbosprężarka dla Audi A4 1.8T 240ps(?) http://uk-mkivs.net/forums/t/138886.aspx ( gdzieś w połowie strony - żeby nie tracić czasu na szukanie:) ) http://www.turbosprezarki-nowe.pl/audi/a3/turbosprezarka_borgwarner_kkk_18_53169886717_53169706717_5316_988_6717_5316_970_6717.html http://www.turbosradohi.com/documentos/CATALOGO.pdf Na allegro trafiłem na A4 o tej mocy którą sprzedający reklamuje jako fabryczną (link poniżej - ile w tym prawdy nie wiem ale silnik "wygląda" na fabryczny) http://otomoto.pl/audi-a4-a4-s-edition-240km-niemiecka-C23844793.html I teraz chciałbym się was poradzić czy jest szansa jakoś spasować to pod nasze Paski? Czy jest to powiedzmy "limitowana" edycja ( ) wypuszczona krótko gdzieś u tunerów za zachodnią granicą i ciężko będzie znaleźć pod to np. kolektor (zakładając, że reszta istotnych elementów by pasowała )? p.s. za ewentualny brak wiedzy związany z tą kwestią z góry przepraszam :P
  13. Osobiście używam 1400ubb i mogę śmiało polecić dzisiaj wieczorem wrzucę fotkę jak to razem wygląda u siebie w temacie modów z paskiem więc jak chcesz to looknij sobie Pozdrawiam edit: Tak to wygląda z deh-1400ubb. Sorki za słabą jakość zdjęć ale robione z telefonu . białe "światełko" po prawo od wyświetlacza to podświetlenie wejścia USB (troszkę przez szparę klapki je widać, ale może to tylko w tym egzemplarzu )
  14. seknok

    FMIC do B5 1.8T

    Witam koledzy! Laik trochę odgrzeje kotleta Na początek mam w planach założenie fmic'a do mojego paska + programik. Mam seryjną turbinkę, ale planuje pojeździć autem pare latek i możliwe, że z czasem wymieni się ją na większą i podłubie pare rzeczy. Rozważam zakup któregoś z tych ICków: 1. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CXRacing-INTERCOOLER-28X7X2-5-FMIC-BMW-Audi-A4-Golf-GTI-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2a0e05b876QQitemZ180623882358QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_4510wt_768 2. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Universal-Bar-Plate-28x5-5x2-5-FMIC-Turbo-Intercooler-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem564114261aQQitemZ370459026970QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_3539wt_734 Czytając watki związane z intercoolerami trafiłem na opinie arturoskiego bodajrze , że do seryjnego K03 lepiej brać ten mniejszy. Czy jeżeli zdecydowałbym się większy mając na uwadze przyszłe modyfikacje przyniesie to jakiś nieporządany efekt? Proszę o oświecenie mnie przez bardziej pojętne w tej materii osoby
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności