raviVC
-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O raviVC
- Urodziny 28.08.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Rafal
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
raviVC obserwuje zawartość → wyłączenie airbag'a, B5 brak prądu , Problem z turbo AFN i oraz 3 innych
-
Witam. Problem rozwiązany. Powód banalny. Sprawdzałem klemy ale nie sprawdziłem kabla masy od akumulatora przykręconego do karoserii. Wystarczyło przeczyścić papierem i teraz jest OK. Wszystkie kontrolki palą się jak należy i autko pali. Odpowiadając na pytanie heposa : rozrusznik nie kręcił w ogóle. Na wyświetlaczu nic się nie paliło - po przekręceniu kluczyka żarzyła się tylko kontrolka od poduszki kierowcy. Dzięki za pomoc i podpowiedzi.
-
Witam. Problem przedstawia się mój następująco bo na forum nie znalazłem wpisu, który byłby podobny do mojego przypadku. Autkiem jeździłem normalnie - nie miałem problemów z odpalaniem aż do dnia kiedy przekręcam kluczyk w stacyjce zapaliły się wszystkie kontrolki jak należy. Przekręcam kluczyk aby zapalić a tu zonk - wszystko zgasło. Jedynie co to żarzy się (nie świeci tak normalnie) kontrolka od poduszki kierowcy. Przestało działać wszystko - centralny, oświetlenie, radio - wszystko to co wymaga prądu. A że mamy zimę pomyślałem akumulator. Właśnie jechał sąsiad zagadałem i podłączyliśmy klemy poczekaliśmy z 5 min (autko trzymał na obrotach) - przekręcam kluczyk a tu to samo (kontrolki się nie świecą). Podziękowałem sąsiadowi. Miałem chwilę czasu i sprawdzałem klemy czy się nie obluzowały, bezpieczniki, osuszyłem kompa pod nogami kierowcy i dalej to samo. Wieczorem poszedłem jeszcze raz do auta a tu centralny działa - pojawił się prąd. Przekręcam kluczyk choinka na desce i po jakimś czasie świeci się czerwona kontrolka z wykrzyknikiem i pisk. A że było już wieczorem - mówię zobaczę jutro. Rano przekręcam kluczyk z myślą, że to samo autko zapaliło. WIELKIE ZDZIWIENIE !! Jeździłem przez dwa dni i problem pojawił się ponownie - zajechałem do domu zgasiłem auto i po 10 min. przekręcam kluczyk i to samo - zero świecących się kontrolek. Czy to mogą być jakieś przekaźniki - może jakiś przewód masowy . Czy może to być coś z immobiliserem? Proszę o pomoc - co mogę jeszcze sprawdzić, gdzie szukać przyczyny. Pozdrawiam.
-
Witam. Przyłączam się do tematu. Jakieś 2 lata temu czyściłem turbo, problem powrócił. Jakieś 4 miesiące temu znowu musiałem czyścic tubo. Pomogło - do teraz. Znowu sztanga nie pracuje lekko. Jak wkręcę gruchę do sztangi do śruby "kontrującej" porusza mi się jakieś tylko 1 cm. Czuć większy opór jeśli sztangę daję w dół poniżej tego ustawienia. Piszą, że ruch powinien być jakieś 2cm. Z jakim oporem u was porusza się sama "grucha". U mnie powyżej tego 1cm muszę się mocniej przyłożyć aby ją wcisnąć
-
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
raviVC odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
Witam. Objawy miałem podobne jak RoGaz50 a wręcz mógłbym powiedzieć identyczne. Wcześniej opisałem swoje perypetie. 4 dni temu czyściłem turbinę i postanowiłem zalać nowy płyn G12 (oryginał VW,Skoda). Płyn został zalany do max'a. Do dziś nie słyszę bulgotania poziom płynu w zbiorniczku się nie zmienił, gumowe węże po nocy miękkie, odkręcając korek brak ciśnienia - tak więc sądzę, że powodem bulgotania tak jak i u kolegi był zapowietrzony układ. Zastanawia mia jedna rzecz : termostat miał temperaturę otwierania 82 C i działa poprawnie. Z tego co mi wiadomo powinien być 87C. 90 C na wskaźniku mam po około 5-7 km. Czy te 5C może sprawiać, że silnik będzie niedogrzany? -
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
raviVC odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
Mam wlany Shell Anti-Freeze. -
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
raviVC odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
mirek-pas Mam wlany Shella (koncentrat, butelka 1L, koloru niebieskiego) w proporcji 1:1. Nazwy teraz dokładnie nie pamiętam ale wieczorem to sprawdzę i napiszę. -
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
raviVC odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
Witam. Może przytoczę problem opisany w tym temacie pod koniec 2007r.: "1. Występuje dziwne bulgotanie z nawiewów. Większość z nich zaraz po uruchomieniu silnika. Lecz i zdarza się czasem przy temp. płynu 70 C, 2. Płyn jest wywalany przez "dzinks" (nie wiem jak to nazwać) w dolnej częścy zbiorniczka wyrównawczego, 3. Oleju mi nie przybywa, nie ma mazi na korku i na bagnecie, 4. Nie kopci ani na biało ani na niebiesko, 5. Ciśnienie w cylindrach nie mierzyłem - osoba co siedzi w tym od lat powiedziała, że jeśli byłoby coś z ciśnieniem to przy odpalaniu występowałyby problemy - mi odpala od "kopa" 6. Nie wiem jak twarde powinny być węże - ale mogę ścisnąć ale nie są twarde jak skała, rano węże są mięciutkie 7. Po odkręceniu korka w zbiorniczku (poziom płynu się podnosi - ale to prawa fizyki) i kiedy gazuje - nie widzę bąbelków" To co wymieniłem : korek, termostat nic nie pomogło. Więc: Skutek padnięta uszczelka. Wymiana problem znikł. Jednak obecnie problem powrócił (po ok. 2.5 roku). Znając objawy przed wymianą uszczelki opiszę co jest teraz oraz różnicę. Objawy identyczne: - ubytek płynu przez krociec pod nakrętką w zbiorniczu wyrównawczym - "bulgotanie,kamyczki" słyszalne z nawiewów Objawy, których nie mam - ciśnienie w układzie , pierwszym razem jak odręcałem korek w zbiorniczku było wyraźnie "pssss" - teraz tego nie mam, nawet płyn się podnosi, - wężę są miekkie - mogę to stwierdzić bo pierwszym razem były twarde - brak mazi na korku oleju, - oleju mi nie przybywa, - nie kopci (jasnym dymem) Teraz moje pytanie co to może być. Motoru z pewnością nie przegłałem. 90C na desce zawsze, płyn . Czy może być znowu to samo? -
Problem z migającą kontrolką przeciwmgielnych i przeciwmgielnymi ! Pomocy!
raviVC odpowiedział irift → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Przyłączam się do posta. U mnie również się lekko jarzy ale nie mruga. irift czy może udało się usunąć usterkę? -
Witam. Doklejając się do tematu. Mając małe dziecko i chcąc je przewozić musiałem wyłączyć przednią poduszkę pasażera. Zgłosiłem się więc do Serwisu VW Auto Viva Połczyńska Warszawa. Po konsultacji 150 zł kostka + koszty robocizny. Całość wyniosła mnie 220 zł. Zastanawiam się dlaczego taka różnica czuje się ograbiony !! No ale za to dostałem naklejkę, że AirBag no active.
-
Witam. U mnie sytuacja analogiczna. Tylko po zdjęciu kapturka plastikowego przy klamce pod nią jest jakaś żeliwna z jakiegoś innego materiału zaślepka. Czy jeśli odkręcę śrubę mocują (nie do końca) i odciągnę klamkę będę mógł zobaczyć czy spadła linka. (Próby podważania tego elementu nic nie dały - a nie chcę robić nic na siłę).
-
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
raviVC odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
Witam i dzięki za zainteresowanie. Ale w jaki sposób termostat miałby wpływ na ciśnienie w układzie chłodzenia? Na wskaźniku mam wzorowe 90 stopni (ani więcej ani mniej). Dzisiaj zrobiłem jeszcze test na obecność spalin w płynie i nic - brak śladów. Czy jest jakaś możliwość, że do układu dostaje się jakieś "lewe" powietrze powodujące zwiększanie ciśnienia? -
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
raviVC odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
Witam i dołączam się do problemu. U minie dodatkowo są inne jeszcze objawy. W moim pasku znika płyn. Ujawnia się to dopiero w trasie. Przy prędkości 110 - 120 km. Płyn jest wyrzucany przez zbiorniczek wyrównawczy dolna jego część. Natomiast w przy jeździe miejskie nie widzę aby ubywał. Wymieniłem już korek i bez zmian bo myślałem , że to może być przyczyną. Może opisze objawy jaki posiadam: 1. Występuje dziwne bulgotanie z nawiewów. Większość z nich zaraz po uruchomieniu silnika. Lecz i zdarza się czasem przy temp. płynu 70 C, 2. Płyn jest wywalany przez "dzinks" (nie wiem jak to nazwać) w dolnej częścy zbiorniczka wyrównawczego, 3. Oleju mi nie przybywa, nie ma mazi na korku i na bagnecie, 4. Nie kopci ani na biało ani na niebiesko, 5. Ciśnienie w cylindrach nie mierzyłem - osoba co siedzi w tym od lat powiedziała, że jeśli byłoby coś z ciśnieniem to przy odpalaniu występowałyby problemy - mi odpala od "kopa" 6. Nie wiem jak twarde powinny być węże - ale mogę ścisnąć ale nie są twarde jak skała, rano węże są mięciutkie 7. Po odkręceniu korka w zbiorniczku (poziom płynu się podnosi - ale to prawa fizyki) i kiedy gazuje - nie widzę bąbelków Tak więc taką mam zagwozdkę. Czy występowanie bulgotania i ubytek płynu - świadczy o padniętej uszczelkę? Czy może to być wina termostatu? Nie zauważyłem ubytku mocy autko zbiera się bez problemu. Tam gdzie wywala płyn jest to jedyne miejsce co zauważyłem. Proszę o pomoc.