Skocz do zawartości

shishad

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O shishad

  • Urodziny 28.11.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Więc tak. Czujnik jest potrzebny do tempomatu. W tej chwili nie działa.Pod vagiem pokazuje wciśnięty pedał sprzęgła. Poza tym gdzieś wyczytałem, że po naciśnięciu pedału sprzęgła przy zmianie biegów, komputer utrzymuje na moment wyższe obroty silnika, tak aby po zmianie biegów nie zaczynać od zbyt niskich. Być może przekłada to się na kulturę pracy silnika, a wole dmuchać na zimne.
  2. Tak ściągałem osłonę, jest czujnik stopu, ale czujnika sprzęgła brak Kumpel z serwisu VW wspominał, że w tym roczniku i modelu jest z drugiej strony czyli w przedziale silnika No nic odpalę etke i po vinie zobaczę jak to wygląda.
  3. Witam mam pytanko gdzie jest umieszczony czujnik pedału sprzęgła w 1,9TDI (3BG). Na pewno go nie ma w okolicach czujnika stopu (sprawdzałem). Najprawdopodobniej jest w przedziale silnika. Jak się do niego dostać.
  4. shishad

    kontrolka ASR

    Tak jak pisał kolega DIABLOPAT sprawdź wyłącznik stopu Adres 01 blok 5 albo 6 juz nie pamiętam. 3 lub czwarta kolumna 2 bit (stan zero jedynkowy) Naciskaj pulsacyjnie pedał hamulca i obserwuj wskazania.
  5. Hmmm co do pompy to sprawdź adres 03. Jak dobrze poszukasz to na forum znajdziesz jak odpowietrzyć układ hamulcowy a tym samym ABS za pomocą vaga (tryb testowy). Sugerując sie opisem przetestujesz działanie pompy. Co do samego błedu to moim zdaniem wskazuje na licznik (testując VAGiem masz dokładnie podany adres w którym występuje błąd). Sprawdź połączenia elektryczne. Zimne luty (genialny ten mechanik) mało prawdopodobne prędzej uszkodzony przewód.
  6. W moim przypadku zawsze mam taki stan jaki był podczas wyłączenia autka. Podepnij vaga i sprawdź adres 08 czy przypadkiem nie ma błędów. Kodowanie mam ustawione na 17000. Pozdrawiam
  7. Wystarczy najzwyklejszy KKL (hex-usb) koszt gotowca od 35pln plus soft 311.2 albo VCDS lite.
  8. Próbowałem dziś zmienić kodowanie NAVI za pomocą VCDS lite oraz vag 311.2 bez powodzenia. Obojętnie co bym nie wpisał po restarcie urządzenia pokazuje kodowanie 00000. Może ktos ma jakies propozycje?? Może do kodowania wersji G potrzebny jest kabelek hex-can-usb (aktualnie w budowie) ??
  9. O tym samym sobie pomyślałem Być może będzie taka okazja bo szukam Polo dla narzeczonej wiec kto wie czy nie zahaczę o Łódzkie. A tak apropo jakiego kabla używasz hex-usb czy hex-usb-can??
  10. Nie mogę zmienić kodowania Nawigacji za pomocą VCDS Lite. Wpisuje wymaganą wartość, następuje restart i ponownie kodowanie ustawione jest na 00000. O dziwo tylko tego kodowania nie mogę zmienić.
  11. Więc tak adres 37, grupa 004 (EXT.Display, status not OK). Spróbuje zmienić kodowanie NAVI na 00004 (mam jeszcze telefon) bo w grupie 005 mam komunikację z TMC.
  12. Oki, za 30min zejdę do garażu to poszukam tego bloku w nawigacji. Przydałby się sensowny opis kodowania poszczególnych urządzeń. Nie jestem pewien, ale być może masz NAVI wersje G która wymaga TMC do komunikacji z licznikiem. Z tego co wyczytałem z forum wersja G nie będzie działała z z normalnym licznikiem bez CANa i na odwrót wersja C, D z tunerem TMC i licznikiem CAN.
  13. Witam mam mały problemik z nawigacją MFD i FISem (brak wyświetlania informacji RDS na fisie). Autko jest z roku modelowego 2005 więc ma CAN. - licznik ma CAN (pełen FIS) 3B0 920 849, adres 17, kodowanie 21115 - nawigacja 7M0 919 887 E, adres 37, kodowanie 00000 - radio 3B0 035 186 C, adres 56, kodowanie 04407 - kierownica multi 1J0 907 487 B, adres 16, kodowanie 00008 Autko ma tuner TMC. Najprawdopodobniej wina leży po stronie nawigacji MFD (nie mogę odczytać jaka jest wersja, sugerując się vagiem to chyba C, z tego co wiem powinna być G - poprzedniemu właścicielowi skradziono navi, prosiłbym o info jaki typ napędu ma wersja C oraz G ponieważ moja ma napęd SONY). Podczas testu vagiem pojawiły się błędy "00854 - Radio Display Output in dash Panel insert 49-00 - No Communications" czyli brak komunikacji z wyświetlaczem zewnętrznym. Po skasowaniu, błąd nie pojawił się ponownie. Sprawdzałem też ustawienia MFD (nie pamiętam już który to był blok, dotyczył wyświetlacza zewnętrznego i miał status NOT READY). Prosiłbym o ewentualne sugestie w tej sprawie. Pozdrawiam
  14. do kabelka kkl (motohid.pl) Próbowałem kilka wersji 311.2 i witaminek, ale wszystkie generowały ten sam kod. Po wprowadzeniu w programie pojawia sie okna z informacja o błędzie sumy kontrolnej (prośba o użycie kopiuj wklej itp)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności