waldez
-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O waldez
- Urodziny 10.03.1975
Informacje osobiste
-
Imię
Waldek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Legnica
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
-
Rok produkcji
2004
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Klimatronik - naprawa silnika klapy regulacji temperatury - błąd 4F7, siłownik V68
waldez odpowiedział KrisT → na temat → Poradniki i instrukcje
Cześć, odkopię temat i dorzucę coś od siebie. U mnie też dziś wywaliło błąd 4F7. Wykręciłem siłownik, wyciągnąłem silnik, podpinam pod zasilacz i robi zwarcie, nie mierniku dziad pokazuje 0 ohm, rozebrałem go i okazało się, że po latach ujeb....o szczotki napylone na te małe blaszki, które też się z tego powodu powyginały. Naprostowałem je, złożyłem to do kupy, podpinam pod zasilacz, i chodzi, na mierniku 48 ohm uzwojenie. Podpiąłem pod wtyczkę skasowałem błędy i wszystko chodzi. Zobaczymy po czasie czy znów te blaszki-szczotki się nie pozaginają. Pozdrawiam, Waldek. -
Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG
waldez odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam, koledzy da się podpiąć delte 6 pod licznik 847 ?? Z tego co szukałem po sieci, to delta6 nie ma pinów data, clock, enable. Pytam, bo mam na oku licznik 849 do zmiany z 829, a jak powyższe ruszy to będę szukał 847. Pozdrawiam. -
Odma, separator oleju, pocenie sie oleju.
waldez odpowiedział kazik1313 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
hej, ja na zimę wracam do serii, jak się skończą mrozy to rura pod samochód i korek od szampana pozdrawiam, Waldek. -
Witaj, łatwo, tak bez pośpiechu 20min. Pozdrawiam, Waldek
-
Hej, Panowie, CB to nie UHF, radio w mobilu to nie stacja do DX'ów, stosujcie przedłużki, jak nie chcecie wymieniać całego kabla, zamiast beczki można dać przedłużkę z gniazdem na kablu. I jeszcze jedno, nie słuchajcie "magików" wciskających ciemnotę o strojeniu anteny kablem. TRx ma impedancję 50ohm, Antena ma 50ohm, to długość kabla nie ma znaczenia. Co innego jak antena ma inną impedancję, ale to nie wątek na tą dyskusję. Pozdrawiam, Waldek.
-
Ten od środka to drogowe/długie, jak nie masz odpalonych ksenonów, jak mrugniesz długimi to one się palą tylko. W Bi-ksenonach, jak są włączone i dasz drogowe, to otwiera się przesłona wtedy, doświetlając drogę.
-
Trochę mnie poniosło, ale jak słyszę/czytam jak ktoś stroi antenę długością kabla, to mnie ciary nerwowe nachodzą Sam posiadam wyd. I, również dwie części Konstrukcji Krótkofalarskich, dużo ciekawych rzeczy. Też między innymi dzięki nim jakoś wszedłem w eter, nie tylko na cb. Choć ja osobiście najbardziej cenię Poradnik UKF-owca Zdzisława Bieńkowskiego. Pozdrawiam, Waldek.
-
Czy można prosić Admina o kasowanie bredni o długości kabla !!! Koledzy, stopień końcowy ma impedancję falową 50ohm, antena ma impedancję falową 50ohm, długość kabla NIE MA znaczenia !!! Anteny nie stroi się przewodem. Jedynym parametrem, który ma znaczenie przy znacznych długościach linii zasilającej, jest tłumienność kabla określający straty sygnału w dB/m. Nie powielajcie głupot z książki A.J. CB-Radio !!!
-
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
waldez odpowiedział Konrados → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Hej, no właśnie też mi to jakoś nie gra, ale, zrobiłem teraz kilkanaście km, temp na blacie lekko powyżej 80stC (zmodowany wskaźnik), górna rura gorąca jak cholera, dolna wyczuwalnie letnia, czy nie powinna być gorąca po tym jak był otwarty termostat, zgodnie z (Woda idzie z bloku termostat chlodnica powrot do glowicy)?? Zasugerowałem się silnikiem Pb z poprzedniego auta, tam termostat był na górze silnika i dalej rura wchodziła do chłodnicy od góry. Nie jestem mechanikiem samochodowym, ale lubię dociekać jak to działa. W kaloryferze ciepła woda też dopływa od góry , a VW na odwrót. Pozdrawiam, Waldek. -
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
waldez odpowiedział Konrados → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Koledzy poprawcie mnie jeżeli się mylę, termostat jest na dolnej rurze, czyli wylocie "wody" z chłodnicy, więc na wlocie do silnika schłodzonej "wody", tak ?? Jeżeli tak, to dolny wąż będzie teraz zimny (przy otwartym termostacie), wiadomo jaka jest temp powietrza, nie wiem jak latem, bo nie znam wydajności chłodnicy, czy będzie zimny, letni, czy ciepły. Przy zamkniętym termostacie górny wąż będzie się nagrzewał bo, pomimo braku obiegu płynu, płyn posiada określoną przenikalność cieplną i temperatura "będzie przechodziła". Pozdrawiam, Waldek. -
Z tego co widzę rezystory wylutowałeś, więc kondensatorów nie musisz wylutowywać. Teraz pytanie co do MP3, czy na jego wyjściu są kondensatory do odseparowania DC, jeżeli nie to daj mały elektrolit 2,2uF/16V, szeregowo z przewodem sygnałowym L/P.
-
Cała płyta PCB z obu stron, "idę po ścieżkach". wrzuć bez zmniejszania rozdzielczości, np. tu.
-
Zrób dwa zdjęcia, z góry, z dołu, prostopadle do PCB, mniej więcej w tej samej odległości. Tylko ich nie zmniejszaj za bardzo.
-
Aaaa, ok. Wylutuj jeszcze te dwa kondensatory i napisz czy coś poprawiło.
-
Hej, coś musiałeś źle podlutować, podłączając się pod kasetę nie może ci grać mp3 na radio. Wylutuj jeszcze te dwa kondensatory.