Skocz do zawartości

beru3

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O beru3

  • Urodziny 01.03.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chybie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Ja bym zaczął od odczytu błędów i wyczyścił przepustnice bo pewnie zasyfiona ale po czyszczeniu musisz zrobić adaptację
  2. beru3

    Hak holowniczy w 3BG

    Ja ma w passacie 3B sedan zamontowany hak westfalii z 3bg kombi, pasuje bez problemu
  3. Podłącz pok komputer i odczytaj błędy, zacznij od tego
  4. Kółka?? Może chodzi Ci o chowanie gniazdo pod zderzak czyli to jest na takim zawiasie, oryginalnie tam powinien być taki plastikowy ślizg lub łożysko dzięki czemu po skręceniu tych dwóch elementów z lekkim oporem gniazdo da sie przekręcać. Widocznie tego ślizgu Ci brakuje lub dostał sie tam jakiś syf, Wd może pomoże . Ja mam tak w haku westfalii
  5. A to dlatego że w golf3\vento licznik nie jest podpięty pod linie K i nie połączysz się z nim. Pozostaje Ci jedynie ręczne kasowanie inspekcji
  6. Blok na pewno nie pasuje, inne jest ułożenie pompy wody
  7. A jak na postoju? Przy schodzeniu z obrotów też klekocze?
  8. Sae 75w 90 2.25 l Dolej olej, nie wymieniaj
  9. Immo w porządku ?? Podłącz pod komputer i daj znać jakie błędy
  10. Dobre pytanie hehe. Jeszcze jest opcja padniętego zaworka w pompie, po dłuższym postoju paliwo cofa do baku + słabe ciśnienie. Zapomina się tankować benzynę i może pompę przytarło. Jest dużo opcji a jeszcze nie wiemy czy nasze rady dały jakiś efekt bo zainteresowany milczy
  11. Niby tak ale dzisiaj temperatura jest ok 20 st C więc powinien odpalić
  12. Skoro masz filtr z zaworkiem to kup jakiejś lepszej firmy np. MAN. W filtronach z zaworkiem zdarza się że zaworek nie puści obiegu a tym samym awaria.
  13. W pierwszej kolejności zakręć zawór gazu na butli i tak jeździj kilka dni. Jak problem zniknie to udaj się do gazowników. Poświęć te kilka dni jazdy na benzynie, przynajmniej przeczyści gaźnik. Jak nie pomoże to pisz, będziemy myśleć dalej
  14. Niby pół roku to niewiele ale różne rzeczy już widziałem i jest to możliwę
  15. Z tymi za dużymi tarczami to jest tak: zamiennik boscha do b5 afn ma wymiary średnicy 280, 282 oraz 288mm. Pytanie jakie miałeś wcześniej? Z tego co wiem to przy tarczach 288mm (sam mam takie) problem jest w tym że po pewnym czasie powierzchnia tarczy na obwodzie zaczyna rdzewieć oraz puchnąć, automatycznie zaczyna powiększać swoją średnicę i zaczyna ocierać o zacisk. Moja rada, zdjąć tarczę i ostrym młoteczkiem odbić rdzę z obwodu ( domowy sposób i na szybko) ale polecam zawieźć te tarczę do tokarza żeby powierzchnia obwodu była równa ( młoteczkiem nigdy nie będzie idealnie). Pamiętaj żeby tokarz nie szalał z średnicą, klocek musi całą swoją powierzchnią hamować. Życzę powodzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności