Skocz do zawartości

Passiak69

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Passiak69

  • Urodziny 12.05.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    greg
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    dg

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. oddam za kinder jajo. jak w tytule poszycie bez pęknięć i zadrapań kontakt na maila [email protected]
  2. U mnie była cały czas w górze. I jak chciałem szybę ładnie umyć od wewnątrz to pojawił się problem. A numer z Etki nie bezpośrednio z części.
  3. rozbieralne to jest? czy to 3C0907491? dostępne gdziekolwiek?
  4. Nikt nie jest w stanie powiedzieć czy tam są jakieś mikrostyki? Co wyłącza silnik w skrajnych położeniach?
  5. .Problem taki jak w tytule tzn. np. roleta schowana naciskam przycisk i roleta ładnie się podnosi, dochodzi do samej góry i słychać delikatne cykanie. Jak nacisnę przycisk zaczyna się opuszczać do samego dołu i znowu cyka (silnik się chyba nie wyłącza). Sposób aby roleta była opuszczona lub podniesiona i nie wydobywał się żaden dźwięk trzeba po prostu wyłączyć zapłon w którymś ze skrajnych położeń. Proszę o wsparcie.
  6. Teoretycznie patyk ma 2 zatrzaski naprawdę niewielkie. Nie wiem dlaczego czasami tak strasznie mocno trzyma.
  7. Miałem podobnie spaliła się jedna, a ja kupiłem komplet OSRAM COOL BLUE INTENSE - i co ani z jednej strony ani z drugiej nie wyszła - drugie podejście z cienkimi i długimi kombinerkami też nic - właśnie opór był straszny bałem się że coś pęknie. Podjechałem do kolegi zrobił obie w max. 2 minuty - ale on w serwisie VW pracuje. Dosłownie podniosłem maskę a on dawaj żarówki,zdążyłem otworzyć bagażnik, a z niego wyciągnąć blister z żarówkami a on z bananem na ustach miał już wydłubane obie. Włożenie to bułka z masłem Niestety 3 dni temu jedna umarła. Chyba kolegę znowu odwiedzę odwiedzę. Nawiasem wiem że w dłoni miał kombinerki, ale czy ich używał czy tylko z nimi wyszedł i nie korzystał nie wiem. Powiem tak nie było żadnego problemu - nie wiem dlaczego ale wyszła od problemu - niestety miałem tylko zwykłą W5W. Założyłem ale następnego skoro tak łatwo poszło wyciągnąłem dawno zakupione 2 ledowe. Mając patyka na wierzchu włożyłem i co ..... oto efekt Sprawdzam kilka razy i nie wierzę 13 ledów niby SMD 5050 wychodzi pobór ponad 3W żadnego rezystora włączam i wyłączam działa - myślę super nie będzie żadnych czarów. Od razu widać że świeci dużo lepiej niż te osramy na dodatek nawet taniej wychodzi zakup ledów. Nie pozostaje nic innego jak włożyć w lampę i mieć nadzieję że druga wyjdzie bez wizyty u kumpla. Trochę problemu z włożeniem w otwór bo z patykiem całość długa co widać na zdjęciu. Próbuję aby zaskoczyło tu ZONK dioda dotyka "szkła" postojówki i nie da się zamocować - całość jest za długa - no cóż Kamilek 1307 pisał ale ja niedoczytałem (trzeba że należy całą tę plastikową "oprawkę" usunąć) Jedyne co dla mnie jest ciekawe to że nie trzeba żadnych rezystorów - trzeba popracować nad wersją lekko krótszą - muszę pomyśleć nad tym niestety nie jestem w stanie podać ile milimetrów wystarczy. Efekt mnie naprawdę satysfakcjonował mimo że 4 diody przy oprawce nie świeciły całkowicie w odblask Przypomnę że zwykła żarówka daje tyle światła co świeczka prawy reflektor - osram , lewa - dioda 13 led. Będę szukał krótszej lub coś trzeba pomyśleć jak to cholerstwo skrócić. Wszelkie pomysły mile widziane. Może krótsza wersja czyli 9 ledowa da radę żeby świeciła bez rezystorów ??? ps. jak skasować na dolne miniaturki
  8. widzę że kiepska wiedza kolegów - w tsi jest dodatkowe chłodzenie turbiny cieczą - po wyłączeniu zapłonu pompa potrafi pracować nawet kilka minut. Ale zwolennikiem start&stop też nie jestem.
  9. żeby np. mając olej 45st C dać mu w palnik:evil: (wskazanie temp cieczy 85-90st wtedy dopiero olej osiąga 50-kę, a wcześniej widać niestety tylko kreski)
  10. Może ktoś podpowie czy temat był już rozkminiony !!!
  11. Witam! Jak w temacie. Czy istnieje możliwość aby wskazania temperatury oleju na wyświetlaczu zaczynały się nie od +50st tylko od dużo niższej????
  12. A ja długo się zastanawiałem. Kupiłem i stwierdzam że montaż banalny. Co do nagrzewania to - temperatury są w okolicach 0st. Efekt samochód nieznacznie szybciej się nagrzewa - chociaż monitoruję to po momencie kiedy olej osiąga 50st C. Drugie spostrzeżenie to po przejechaniu dystansu 30km (tyle mam do pracy) temp oleju jest o jakieś 3-4 st wyższa. Poczekamy na trochę niższe temperatury sądzę że wtedy efekt będzie bardziej odczuwalny.
  13. Co sądzicie o takim wynalazku jak osłona zimowa do B6??? http://www.e-heko.com/pl/Marka/Nowosci/4eddd1d699c12.html
  14. Passiak69

    Dywaniki Passat b6

    moje odczucia są takie - w b5 miałem petexy przez 9 lat i wyglądały jak nówki, z b6 dostałem w salonie rigumy i po 2 latach wytarta dziura w dywaniku kierowcy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności