Skocz do zawartości

klasycznymaster

  • Liczba zawartości

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O klasycznymaster

  • Urodziny 19.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    MARCIN
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    SOPOT

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. Witam, Nie wiem czy nie będę musiał zmieniać albo spawać głowicy u mnie w 2.0tdi BKP dlatego mam pytanie. Jakie oznaczenia silnika w VW i Audi mają taką samą głowice co BKP??? BKP BKD BLB BRE? to ta sama czapka? podejdzie? jakiej mam szukać? może lepiej spawać moją??? Proszę o info pzdr
  2. Wlasnie rzecz w tym ze nie da sie zrobić nastaw podstawowych ani adaptacji czujnika..a g251 jest osobno czy zintegrowany ze sterownikiem hamulca postojowego? Z tego co wiem to jest to razem połączone.. Ten sterownik jest miedzy fotelami za drazkiem dsg?
  3. witam, Mam B6 z DSG i pytanie mam czego dokladnie dotyczy akcja?nowy soft co daje?jakie obiawy ze akcje zrobili?
  4. Witam, W moim B6 z DSG nie działa AUTOHOLD i miga kontrolka (P). Pierwsze chce to zrobić bo mi szarpie DSG przy ruszaniu jak mocno wciskam hamulec i puszczam żeby ruszyc. Zaznacze, ze jak dotykam tylko pedal stojac (czujac ze juz chce ruszyc) nie szarpie tylko jak mocno cisne hamulec stojac np na swiatlach...dziwne:/ to moze byc przez autohold niedzialajacy? Nie da rady zrobic adaptacji tego smierdzacego autohold - podobno sterowniki sie koncza - jakas usterka znana. Ktos tak juz mial?ktos przerabial ten temat? ma ktos jakis pomysl na to badziewie? sterownik kosztuje 400 uzywka wiec wole pierw zapytac zanim zmienie go:/ Blad mam G251 - brak adaptacji czujnika wzdluznego, on podobno jest w tym sterowniku hamulca postojowego.
  5. u mnie trzeba bylo sprezonym powietrzem wydmuchac syf z czujnika
  6. Witam, Szukam kogos najchetniej z forum ktory posiada wiedze na temat kodowania kluczykow. mam niestety 1 tylko chce dokupic 2 z czystym transponderem i chcialbym go zakodowac z immo.. Oczywiscie zaplace tylko rosadna cene rzecz jasna. czekam na info na pw jak cos moge gdzies podjechac. pzdr MK
  7. kurka po wymianie koncowek drazkow kierowniczych na swag'owe bujanie ustalo..na trzepaczkach amorki i wahacze ok..tylko koncowka byla dobita (oryginal) jeszcze i 2 tez juz nie swieza..po wymianie i zbierznosci chodzi super:)
  8. prosze o jakies zdjecia passata na -40/-40 albo na gwincie wiecej niz te -40..zastanawiam sie ile oryginalnie to sportowe zawieszenie czerwone jest niższe od seryjnego w B5FL????
  9. jeszcze jedno...czy jak zalozylbym same sprezyny sportowe to przestanie nim tak dziwnie bujac czy raczej to taka natura tego zawieszenia i tylko gwint usztywni go porzadnie??
  10. http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-mts-vw-passat-b5-b5fl-40-40-i2643860086.html a to za malo obniza?czy co?kumam ze gwint fajnie bo regulacja jest ale ja mam chyba -30 na ori zawieszcze czerwonej i mogloby tak zostac tylko zeby sztywniejszy byl na zakretach jak kiedys..ten mts z aukcji daje -40 przod i tyl..gwint ile max idzie w dol?nie wybija wahaczy na gwincie?
  11. ktos ma jakis pomysl? albo foto passata na MTS 40/40 ale nie na gwincie? o ile gwint jest twardszy od takiego zestawu ktory podawalem link wyzej?
  12. tak ale gwint zrobi z niego woz drabiniasty a ja chce cos pomiedzy..sztywny a kanapa teraz mam seryjnie cos takiego: http://allegro.pl/kompletne-zawieszenie-audi-a4-b6-b7-avant-s-line-i2680371841.html
  13. ok jest ten zestaw MTS 40/40 i sie zastanawiam czy mocno go jeszcze zglebuje i czy usztywni go zeby tak go nie bujalo..w sumie gdyby zrobil sie troche bardziej sztywny to moglbym taki zestawik "szarpnac jak reksio szynke" bo niby nie jest to drewniane 5zl ale jakos duzo tez nie. http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-mts-vw-passat-b5-b5fl-40-40-i2643860086.html wiem ze gdybym zakupil amory z jakiejs hurtowni to zaplacilbym tyle samo co za ten zestaw a mialbym terenowego Passka a tego chce uniknac.
  14. Witam serdecznie, Wiem ze jest w pi... tego typu postów na forum ale nie doszukalem sie istotnej kwestii ktora mnie nurtuje od jakiegos czasu. Tak jak juz pisalem w temacie mam Passka w wersji Sport i mam czerwone (nizsze niz seria) amory. - nie jest tak wiesniacko wysoki jak Allroad . Rzecz w tym ze zaczal mi troche plywac od jakiegos czasu. Nie sa to odboje. zawiecha oryginal (niedlugo 1 wahacz przod do wymiany bo ma juz dosc -reszta ok. Maglownica po regeneracji - nie ma luzu. Obstawiam amory z przodu bo nim na trasie troche buja. Oczywiscie spr na stacji ile procent maja amory ale pytanie moje kieruje do osob ktore maja MTS Tech amory ze sprezynami. Czy MTS mocno mi go obnizy? Z tego co mi powiedziano to moje jest okolo -30 to seryjne sport i fakt nadkola nie sa wysoko w stosunku do opony. Kwiestia w tym ze mam 16 cali RoadAmerica felgi i nie chce zeby go mocno zglebowalo a bardziej usztywnilo bo na trasie chcialbym czuc ze sie trzyma drogi jak "teściowa balkonu". Jakies rady? Co prawda z bagaznikiem czasem jak zawieje to rzuca nim jak "żydem po pustym sklepie" ale jesli by sie okazalo amory maja juz dosc to wolalbym cos sztywniejszego wsadzic ale nie gwint bo nie mam 18stek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności