Skocz do zawartości

majster1010

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O majster1010

  • Urodziny 05.08.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ANA)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam. przeczytałem wszystkie posty i teraz mam pytanko: Mam passata b5 z 00 nr licznika 3BO920802 chciałbym zmienić przynajmniej na połowę fis'a, czy licznik z oznaczeniem 3Bo920922 będzie banglał ?? do licznika potrzebuje także manetek - ok co to jest ten PIN zegarów ?? gdzie go zdobić i do czego on mi jest potrzebny?? czy programowanie IMO jest skomplikowane??
  2. u mnie bicie było jak nie miałem założonych dobrych/właściwego rozmiaru pierścieni centrujących do felg, niby "głupota" a miała tak duże znaczenie w prowadzeniu samochodu, i bicie było dokładnie w przedziale 110-140km/h
  3. ja u siebie wyczyściłem ładnie cały osad benzyną ekstrakcyjną i bardzo miękkim, malutkim pędzelkiem, wszystko działa poprawnie, syfu było naprawdę dużo.
  4. jeżeli chodzi o wodę na dywaniku kierowcy to wczoraj to przerabiałem. No więc koło komputera też zbierają się syfy i zapychaja odpływ pod spodem obudowy kompa. *Odkręcamy pokrywę komputera ( śrubki 8mki ) *Odpinamy komputer oraz wszystkie wtyczki wchodzące do kabiny *Odkręcamy dwie nakrętki (10 tki ) , jedna z zewnątrz obudowy po stronie błotnika, druga w środku obudowy pod przekaźnikami *Zdejmujemy obudowę * czyścimy wszystko ładnie do sucha Ja zrobiłem nową uszczelką z karimaty ( kupiłem kiedyś karimatę w BIEDRONCE za 9zł specjalnie na uszczelki żeby dorobić nowe do lamp tylnych i zostało sporo zapasu ) * Silikon bezbarwny szklarski + nowa uszczelka, * wszystko ładnie składamy tak jak rozłożyliśmy,,, Test wodny OK nic nie cieknie Czas operacji 30 min
  5. Panowie nie czytacie ze zrozumieniem. STANĄŁEM , PRZE GAZOWAŁEM I JEST OK. !! Nie pisze tu nikt o ciągłym problemie przy ruszaniu tylko o przymuleniu zaraz po odpaleniu i ruszeniu. Kolego sprawdź pompę powietrza wtórnego. Ja miałem identyczne objawy że odpalam, ruszam a tu muł, po mocniejszym dodaniu gazu już było ok, Wyskakiwał błąd właśnie w/w pompy ( zbyt słaby przepływ ) Pompa generalnie nierozbieralna cała zalana w plastiku, Jeszcze nie zabrałem się za wymianę bo jakoś gorąco na dworze. Teraz odpalam, i zanim ruszę to samochód popracuje chwilke, Słychać kiedy pompa się włącza, obroty ze ssania ( 1100 ) spadają na (900) i słychać taki jakby odgłos odkurzacza pod filtrem powietrza, Jak odpalę w taki sposób to nie ma żadnego mulenia, a jak odpalę z zimnego i odrazu ruszam to przejadę ok 30-50 m i muli, Co do klimy to oczywiście w mieście odczuwalne jest włączenie AC i to chyba nie zależnie od mocy silnika bo jak miałem 170konego peugeota to przy AC też było czuć spadek mocy.
  6. Panowie mam pytanko bo od niedawna mam założoną sekwencję a b5 1,6 ANA i spalanie mam w granicach 12 na trasie a w mieście ok 15-16 /100km mieszany tryb ok 15l., jeździłem na regulację ale klient mówił mapy gazu idą identycznie jak mapy paliwa. żadnych błędów nie wywala czy to normalne spalanie przy takim małym silniku i dużej budzie kombiaka?
  7. podeślij mi na PW maila to jutro koło 9tej będziesz miał u siebie.
  8. b5 fl kombi mam ale dopiero jutro mogę podesłać bo mam w firmie, w cdr x3 może być?
  9. także pilnie potrzebuję odpowiedzi na w/w pytanie
  10. Dokładnie !! fotki bardzo pomocne,,, Lampka leżała rok w schowku i czekała na poskładanie Przy pomocy fotek już złożona i świeci !! DZIĘKI !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności