Witam,
teraz moja kolej zabawy z gateway'em. Wziąłem się za bary z wymianą nawigacji MFD2 na RNS510. Z racji rocznika mojego paska, wymianie musiał uledz również gateway.
Po zabawie z wymiana gatewaya (mój byl w wersji C) na nowego w wersji M, zakodowałem to co udało mi się zczytać ze starego sterownika. Wszystko byłoby OK, ale nie jest.
Generalnie auto chodzilo po wymianie normalnie wszystkie podsystemy działały (telefon premium, navi, xenony skrętne itd.) z dwoma wyjątkami. Pierwszy z nich to tylne lampy na klapie bagażnika (mam kombi).
Wyskakują mi blędy przepalonych żarówek przeciwmgielnej i światła cofania. Drugi to zamienione sygnały z drzwi przednich na FISie kiedy otwieram drzwi kierowcy pokazuje mi się sygnał otwarcia drzwi pasażera i na odwrót (tylne drzwi są jak być należny). Generalnie sprawę zostawiłem na następny dzień zabawy, z racji małej szkodliwości błędów :fajny.
Dzisiaj idę do garażu po auto, wsadzam kluczyk i dostaje od razu na klatę komunikat "AFS inoperative ..." i zaraz po tym dwa komunikaty przepalonych żarówek, o których wspomniałem. Próba odpalenia auta i zima, ledwo kreci i napięcie znika. Mniemam ze rozładowany akku (w aucie jeszcze jest stara navi).
W załączeniu umieszczam blad z Gateway'a w związku z źle zakodowanym sterownikiem.
Moje pytanie jest następujące, czy ten błąd może mieć związek z rozładowaniem akku i czy jesteście w stanie mi powiedzieć po numerze błędu co jest źle zakodowane w tym sterowniku.
Dzięki z góry za sugestie.
blad.pdf