Skocz do zawartości

Mari

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Mari

  • Urodziny 09.01.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Mari

    TMC w Polsce

    Czy to oznacza, że posiadacze MFD2 muszą obejść się smakiem? Skoro jest to serwis płatny, to czy po wykupieniu subskrypcji zadziała w Passacie? Wobec powyższego, czy istnieją plany uruchomienia serwisu w wersji wolnej od opłat, tak jak to jest np. w Niemczech? Czy w tym naszym dziwnym kraju zawsze musimy za wszystko płacić?
  2. Mari

    TMC w Polsce

    Podobno od maja działa w Polsce TMC . Można na ten temat znaleźć sporo informacji w internecie. Działa na nadajnikach RMF FM. Czy udało się komuś na terenie polski odpalić TMC w MFD2? Jeśli tak, to gdzie?
  3. Mari

    Grubość lakieru

    Dzieki za odpowiedzi. Owszem, wartosc powyzej 130-140 moze oznaczac powtorne malowanie. Znajomy lakiernik powiedzial mi, ze przy zalozeniu, ze oryginalny lakier ma 130-140 mikronow to w warunkach niefabrycznych przy drugim malowaniu nie da sie zejsc ponizej 200-220 (no chyba ze trysniete bezbarwnym dla polysku). Sprawdzilem drugie moje auto (audi), ktore po blotniku dostalo kamieniem w czasie jazdy i zostalo naprawione w ASO z ubezpieczenia. W miejscu uderzenia kamenia zakladam, ze poszlo troszke szpachli i wartosc jest powyzej 600, zas caly element do zgubienia kolo 330, reszta elementow w granicach 105 - 130. W ASO Danelczyk (lublin) tez mi powiedziano, ze wartosci kolo 200 sa w normie, wazne by nie bylo roznic na poszczegolnych elementach wyzszych niz 30%. to raczej odpada, bo przebadalem auto w odstepach 3 - 4 cm. Krotko mowiac, passat nie nosi sladow uszkodzen spowodowanych jakas stluczka, ma troche wiecej lakieru na sobie niz inne auta.
  4. Mari

    Grubość lakieru

    Witam. Jestem nowym uzytkownikiem, dlatego nie moge zalozyc oddzielnego tematu. Nosze sie z zamiarem kupna passata B6 2.0TDI z 2005 roku. Auto od pierwszego wlasciciela, kupione w polskim salonie, serwisowane do konca w ASO (faktury + ksiazka), przebieg okolo 100 tys. Po odbyciu jazdy probnej i dokladnym obejrzeniu auta przyszla kolej na ekspertyze ASO Skoda. Zaczelismy od pomiaru grubosci lakieru. Wszedzie wyszlo okolo 190 mikronow, na dachu 240, na lewych tylnych drzwiach 220. W Skodzie powiedziano mi, ze byl malowany po raz drugi na 100%. Pytanie w takim razie po co? Nie ma na nim sladu szpachli. Moj brat kupowal miesiac temu roczne Audi A4 od ASO Audi, gdzie w dokumencie wydanym przez ASO jest opisane, jaka jest grubosc lakieru na danych elementach, a obok NORMY. Jego Audi (bezwypadkowe) ma od 160 do 190 i normy podaja do 200, czasem 240 mikronow. W internecie doszukalem sie oficjalnego oswiadczenia VW http://www.autoporadnik.pl/golf/nowa-grubosc-lakieru-w-volkswagenach/interwencja , ze grubosc lakieru moze wynosic AZ do 350 mikronow. Dzwonilem tez na blacharnie w ASO VW. Tam mi powiedziano ze wartosc do 200 mikronow nie musi swiadczyc o drugim malowaniu. W internecie znalazlem podobny przypadek - Zafira i 220 mikronow, gdzie inne maja 110. Fabryka w gliwicach odpowiedziala, ze zdarza sie wypuscic auto z lakierem o grubusci do 400 mikronow, z powodu powtornego polozenia lakieru po nieudanym. Jak widac, kazdy twierdzi co innego. Gdzie moge zasiegnac opinii o tym, jakie sa normy lakieru VW? Czy ASO mi jako osobie trzeciej poda informacje o tym, czy auto bylo ponownie lakierowane jeszcze na etapie produkcyjnym? Ile trzeba czekac na wydanie takie opinii? Auto obejrzalem dokladnie, nie nosi sladu malowania pod uszczelkami, nosi slady codziennej eksploatacji (drobne ryski, odpryski po kamykach) i nigdzie nie stwierdzilem szpachli (bo wtedy czujnik podaje wartosci powyzej 300 mikronow). Sprzedajacy oczywiscie w szoku, ze on nie wie skad takie wartosci. Nie jedno auto w zyciu kupowalem i wiem, ze sprzedajacemu nie mozna wierzyc. W tym jednak przypadku stawiam na drugie malowanie na etapie produkcyjnym. Jak to sprawdzic? Co o tym sadzicie? Chcialbym uniknac przy odsprzedazy oskarzen, ze sprzedaje auto powypadkowe. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności