Skocz do zawartości

Gracjan1,9

  • Liczba zawartości

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Gracjan1,9

  • Urodziny 14.10.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Gracjan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubuskie

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2011
  • Link do tematu o samochodzie
    89387

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. tak mam, resztę doczytam, dziekuje
  2. super dziękuje, jak mam 4 głośniki 165 + świstki to już suba nie założe tak ? chyba że w gre wchodzi dodatkowy wzmachol. jak to wygląda ?
  3. cześć, jestem zmuszony kupić wzmacniacz, chciał bym aby moja decyzja była jak najbardziej prawidłowa. Uszkodziłem radio (drucik wpadł do środka i je popsuł) lecz gdy podłącze je pod wzmacniacz, to gra prawidłowo (sprawdzone) Radio: sony mex-bt5100 Głośniki : 4x DLS k6 Muzyka: hip-hop Nie chciał bym kupować nowego radia (jak już to raczej takie samo), ponieważ odpowiada mi ono w zupełności. a może się mylę ? może lepiej kupić do 500zł nowe radio ? teraz pytanie, jaki wzmacniacz pod to ? aby nie popsuć barwy muzyki. Myślałem o jakimś wzmacniaczu używanym + do tego dobre kable. z góry dziękuje z apomoc
  4. Można jeszcze gdzieś dorwać używkę aira do b5 ? (czy w przeciągu miesiąca dwuch może pojawić sie dobra oferta). Widzę że Mapet ma promocje ? za 3333zł +amory 500 (mts) można mieć air... sądzę, że cena nie jest zła, lecz wolał bym coś lepszego (regulacja na 4 koła + twarde amory). Lubie się wklejać po 160 ( w zakręty, a na airze (wnioskuje po postach) może kłaść bude na poduchach (całe powietrze do wewnętrznej strony). druga moja myśl to kupić gwint z wyższej półki.. Fk, konni...
  5. właśnie byłem ciekaw czy nie ma jakiegoś trybu przyspieszonego ;p Ktoś już odsyłał ? wie jakie są warunki ?
  6. Witam, mam mocno skręcony gwint, fele 17... wahacze... górne wymieniałam juz 5 razy dolne raz... Ostatnio (z 25 tys km) wymieniłem górne na meyle HD.... są super... teraz muszę zamówić dole - postanowiłem kupić meyle HD. Jako, iż nie ma w dobrej cenie tylko dołu (osobno kupując dół za 4 wahacze wychodzi 900zł) postanowiłem że kupię cały komplet za 1200 i górne albo sprzedam ( na allegro sama góra 450zł) albo najprawdopodobniej odłożę na potem.. Teraz zastanawiam się jak to jest z tą 4 letnią gwarancją... ktoś drążył temat ? jakie są wymagania ? czy musi być seryjne zawieszenie czy może być gwint ? jak taka procedura wygląda.. (czy nie zostawią mnie na 2 tyg bez wahaczy) proszę o szybką odpowiedz - do pn musze coś zamówić. z góry dziękuje
  7. https://www.facebook.com/pages/Plasti-Lak/277443132364194?fref=ts
  8. W Polsce jest już o połowę tańszy odpowiednik... Plastic Lac. Firma znajduje się we Wrocławiu.
  9. w katalogu jest napisane, że sprężyny są dedykowane do passat bez 4 na pędówki. "Volkswagen Passat typ 3B, lata 08/96 - 08/00 bez 4 Projekt Volkswagen Passat typ 3BG, lata 10/00 - 05/05 bez 4 Projekt" Kolega Karol180 ma nowy gwint mts, nie air EDIT: nikt nie pomoże ??
  10. wiec są nowe fakty mam równe 60cm od nadkola do asfaltu z tyłu springi mają 20cm i są dedykowane do mojego auta nazwa evo 1170 http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/product_info.php/info/p80_ta-technix-gewindefeder-hinten-aus-evogwau03.html lipa w ****, nie wiem co robic czy czyta to ktoś kto ma też Ta ?? proszę o pomoc, muszę to rozwiązać do weekendu - chcę naprawić nadkola.
  11. dziękuje Karolu za odpowiedz Auto nie skacze Ci na oponach ?? wrócę z moto to poczytam teraz ide cieszyć sie pogodą. Piękny passat. Fajnie gdybyś podał do siebie jakiś kontakt, jestem ciekaw rozwiązałeś ten problem
  12. Witam, czytam i czytam, lecz wszyscy chcą miekko - ja na tomiast mam gwint TA i chcę bardziej twardo. Mam z tyłu 17 bbs 7j et 36 + 20mm dystansu na strone, opony 215/45. Gumy góra dół usunięte, wsadzone tylko sprężyny z regulacją skręconą ma maxa. Felga nie wystaje poza nadkola lecz jest na styk. Zawiecha pracuje bardzo mocno - przy 4 osobach + dziury dobija na nadkola (mam zniszkone nadkola, za tydzien mam zamiar doprowadzić je do oryginalnego stanu, stąd ten wątek aby zapobiec dalszym rozróbą w nadkolu).Skok zawieszenie do momentu położenia nadkola na oponie to około 3cm. Chodzą mi po głowie 3 pomysły, zacznę od tych najbardziej odpowiadających mi. 1.dodatkowe odbijaki na amorach aby ograniczyć prace zawiech do 2-2,5cm aby nie dobijało do opon. 2. gumowe krąszki usztywniające sprężyny ? widziałem gdzieś takie. 3. uciekam od tej opcji - zmiana dystansów z 2cm na 1,5-1cm... co o tym sądzicie ?? prosze o pomoc. na dole foty stanu faktycznego ( auto stoi lekko krzywo - płaski chodnik) edit: dużo ludzi ma naciąg, przerwy miedzy nadkolem a oponą 1cm... jak to działa ? mają zamiast sprężyn stalowe rury ??^^ zamiast amorów dwuteowniki ?? domyślam się że jest to wina firmy gwinu, lecz czy np KW gwin przy zglebowaniu jest twardy tak mocno aby utrzymać auto 1cm na doponą nie pozwolić dobijać do nadkola ?" np ten ziomek ? jakie on ma springi ? https://lh6.googleusercontent.com/-yOVHrKsm8g4/UXPnh2nKTgI/AAAAAAAABoo/XZP1eas071E/s490/_MG_0984.JPG edit2: co to są za odboje na gumach ?? http://images40.fotosik.pl/1993/ca286eb6702bcc36.jpg używa ktoś czegoś takiego ?
  13. przód trochę juz podniosłem, potem dam foto, może faktycznie wyjmę drugą gume na tyl.. przód chciałem mniej podnieść, nie wiem czemu taka szpara sie zrobiła, do jutra wyreguluje na glanc ;p przy okazji, kupie z chęcią nakrętki na gwint przód + klucz. mam TA Dziękuje za podpowiedzi
  14. ok gleba jest, wywaliłem z tyłu tylko jedną gumę, jak bym wywalił resztę to sprężyna by mi uciekła, nawet przy przykręconym amorze. przód troche za nisko, u mnie jest dużo progów ;p muszę o 1,5-2cm podnieść, jakoś równo z oponą FOTY: co wy na to ??
  15. ok dzięki za odpowiedz, nie wydaje mi sie aby był zużyty ;p ide wyciągnę tył i ziemienie koła na mniejsze opony. powinno dać rade, dam znać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności