Skocz do zawartości

Wygasła VW Passat B6 2006r. 2.0 TDI BMR 170/200KM

Cena: 18 000,00 zł
  • Dodano
  • Wygasła

Seller information

Jerzyy

  • 0
  • 0
  • 0

O ofercie

Cena do negocjacji

Więcej zdjęć: https://www.olx.pl/oferta/vw-passat-b6-2006r-2-0-tdi-bmr-170-CID5-IDx1Pxv.html

Przegląd do: 11 czerwca 2019

Ubezpieczenie do: 3 czerwca 2019(opłacone z góry w całości) - przy max zniżkach wyszło mi 739zł/rok

Plamy pod autem na zdjęciach to nie olej z tego auta, tylko z innych, które tam parkują.

VIN: WVWZZZ3CZ6E198788 - dociekliwi w google znajdą mój temat na forum VW z prośbą o pomoc z turbiną. Problemem było złe zregenerowanie turbiny przez pierwszą firmę, do której oddałem auto, oraz złe wykonanie chip tuningu. Później zregenerowałem w normalnej firmie oraz zrobiłem chip tuning w innej firmie i wszystko zostało naprawione. Historia jest ciekawa ale długa, więc chętnym opowiem przez telefon albo na żywo.

Forma sprzedaży: Faktura VAT Marża
Auto sprzedaję jako działalność gospodarcza. Gdyby ktoś się bał milionowych przebiegów i cofniętego licznika to uprzedzam, że jestem programistą i pracuję zdalnie z domu - stąd tylko ~70kkm w 3 lata.

Jestem drugim właścicielem auta w Polsce. Kupione było przez poprzedniego właściciela w Niemczech z przebiegiem 145 tys km. Ja je kupiłem przy 239 tys km we wrześniu 2015. Teraz ma 302 tys.

Auto w czerwcu przeszło rzetelnie przegląd na stacji diagnostycznej i wyszło, że amortyzatory jak nowe, siła i równość hamowania jak w nowym aucie, luzów w zawieszeniu brak, przyleganie opon do powierzchni jak w nowym aucie. Ogólnie wszystko jest dobrze - a prosiłem o dokładne sprawdzenie bo jechałem jeszcze autem do Czarnogóry na wakacje.

Przebieg w sterowniku komfortu różni się o kilkaset km względem zegarów, dlatego, że zmieniałem zegary z czerwonego FIS na biały FIS(3C 920 - pokaż numer telefonu - G) i te nowe miały przebieg 30tys km. Przebieg w nowych zegarach został skorygowany do prawidłowych ~260tys km chyba, ale z dokładnością do tysięcy.
Zmieniłem również gateway na taki z końcówką “L”, dzięki któremu można podłączyć więcej nowszych rzeczy do auta - jak właśnie zegary.

W aucie nie ma założonej ramki na zegary gdyż wymieniałem zegary na nowsze. Ramkę ze szczotkowanego aluminium dorzucam do auta, ale od razu mówię, że należy sobie kupić też inne elementy od kompletu. Wszystko jest plug & play. Komplet z ramką kosztuje zwykle około 700zł, a sama ramka(która już jest kupiona) 200-250zł. Nie robiłem tego bo w końcu tak długo jeździłem bez ramki, że się przyzwyczaiłem. 

Raz wyjeżdżając z parkingu zahaczyłem inne auto i efekty tego można zobaczyć na ostatnim zdjęciu :) Natomiast nic nie jest pęknięte a element jest plastikowy więc rdzy nie będzie.

Bardziej istotne czynności serwisowe wykonane przeze mnie:

298 tys - nowe reflektory przednie, oryginalne Hella(stare były już za bardzo zmatowiałe). Żeby nie było, że auto po stłuczce to mogę podesłać ogłoszenie z OLX ze zdjęciami jak sprzedawałem stare wymontowane
298 tys - wymiana oleju i wszystkich filtrów, wyważenie kół
298 tys - nowy akumulator(w starym się urwała komora/cela)
295 tys - wymiana silniczka ręcznego z lewej strony. z prawej też kiedyś regenerowałem ale nie pamiętam przy ilu km
ok 280tys - wymiana mechanizmu napędowego pompy oleju w polecanym przez wszystkich warsztacie w Gdyni. Ta modyfikacja eliminuje główną wadę tych silników i powoduje, że silnik ten stał się bezawaryjny.
250 tys - nowy rozrząd, pełna regeneracja turbiny na angielskich częściach Melett(nie żadne chińskie), nowy zawór N75
246 tys - nowa pompa paliwa w baku(Pierburg), nowa pompa podciśnienia Bosh, czyszczenie EGR, czyszczenie kolektora dolotowego
244 tys - wycięcie i wyprogramowanie DPF
242 tys - nowe tarcze i klocki z przodu(ATE)
239 tys - nowe opony letnie

Oczywiście w aucie wymieniałem/naprawiałem różne inne rzeczy takie jak czujnik parkowania, kratki halogenów(po usunięciu LEDów), wentyle w kołach, siłownik klapek kolektora dolotowego, zawór jednokierunkowy podciśnienia, usunąłem chińskie Xenony.
Olej i wszystkie filtry wymieniałem przed zimą i w okolicach czerwca.
Auto bierze mało oleju - ok 0,3l na ok 5tys km

Poprzedni właściciel wymieniał:
200 wymiana rozrządu.
210 wymiana pompy paliwa
214 wymiana 4 pompowtrysków w serwisie na akcji.
215 wymiana sprężarki od klimy, regeneracja DPF
219 wymiana akumulatora
230 wymiana oleju, wszystkich filtrów, wycieraczek.
Wymieniałem tylną szybę (pękła od odbitego kamienia)
231 wymiana sprzęgła + dwumasy oraz tarcz hamulcowych i klocków na tył ( koszt 3tys)

Silnik 2.0 TDI 170KM - po chiptuningu w Masters Tuning na ok 200 KM
radio z dotykowym ekranem RCD-510(wersja europejska), zmieniarka na 6CD, wejście na kamerę, wejście AUX
bluetooth do telefonu, sterowanie w kierownicy(aktualnie mam to wyciągnięte bo wolę AUX ze względu na lepszą jakość dźwięku - ale moduł oczywiście dorzucam do auta - albo luzem albo zamontowany i zakodowany)
do auta daję też radio-nawigację MFD 2 DVD, którą oryginalnie miałem w aucie, ale zmieniłem na RCD-510
podgrzewana przednia szyba + tylnia
książka serwisowa ostatni wpis na 143tys
światła przeciwmgielne + halogeny
roleta bagażnika
welurowa tapicerka stan idealny
relingi w chromie
comming leaving home
ABS, ESP, asr
airbag 10szt.
alufelgi 16
elektryczne sterowane szyby, domykanie szyb z pilota
6 biegów
ELEKTRYCZNIE REGULOWANE, SKŁADANE I PODGRZEWANE LUSTERKA
ELEKTRYCZNIE REGULOWANY FOTEL KIEROWCY Z REGULACJĄ WYSOKOŚCI
ISOFIX
Dodatkowa sprężarka do pompowania kół z manometrem, + koło zapasowe (nie dojazdówka)
ALARM FABRYCZNY
ELEKTRYCZNY HAMULEC POSTOJOWY(sprawny)
HALOGENY PRZECIWMGŁOWE
AUTOMATYCZNIE WŁĄCZANE ŚWIATŁA MIJANIA(dla chętnych - można włączyć lub wyłączyć)
KIERUNKOWSKAZY W LUSTERKACH ZEWNĘTRZNYCH
PODŁOKIETNIK PRZÓD TYŁ
W BAGAZNIKIU PROWADNICE­/uchwyty do mocowania bagażu
SERVOTRONIC
LAKIER CZARNA PERŁA
PODGRZEWANE FOTELE PRZÓD
CENTRALNY ZAMEK
IMMOBILISER
KOMPUTER POKŁADOWY biały pełny FIS
CLIMATRONIC 2­STREFOWY
SCHOWEK KLIMATYZOWANY
TEMPOMAT
CZUJNIK PARKOWANIA PRZÓD I TYŁ
SENSORY DESZCZU I ZMIERZCHU
LUSTERKO WSTECZNE FOTOCHROMOWE
DREWNIANA MULTIFUNKCYJNA KIEROWNICA
DREWNIANA GAŁKA ZMIANY BIEGÓW
OTWIERANY BAGAŻNIK Z PILOTA, elektryczna klapa
PRZYCIEMNIANE SZYBY FOTOCHROMOWE oryginalnie nie jakaś folia
FOTOCHROMATYCZNE LUSTRKO
2 kpl. ORYGINALNE KLUCZE
DZIELONA TYLNA KANAPA
TUNEL NA NARTY/DESKĘ
REGULACJA WYSOKOŚCI KIEROWNICY W DWÓCH PŁASZCZYZNACH
REGULACJA WYSOKOŚCI LAMP
BEZWYPADKOWY 100%
KIEROWCA NIEPALĄCY

Więcej zdjęć mogę przesłać na email a więcej informacji udzielę telefonicznie i podczas oglądania auta

Auto do obejrzenia w okolicach Piaseczna albo Białołęki



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności

Powered by (SD) Sales Portal Pro 3.2.0.2 © 2024 by SolutionDEVs.pl