Sprzedane Passat Variant B6 1.8tsi DSG HIGHLINE 2010r. - po remoncie silnika => Nie bierze oleju!
- Dodano
O ofercie
Volkswagen Passat Variant 1.8tsi 160KM HIGHLINE
Kwiecień 2010
DSG - 7-biegów
Dane do sprawdzenia w na historiapojazdu.gov.pl:
Data rejestracji: 28.04.2010r
Nr rej.: WB2925H
VIN: WVWZZZ3CZAE124694
Bardzo zadbany, kupiony przeze mnie od pierwszego użytkownika w 2010r. dla mnie - do prywatnego użytku, a nie na handel. Samochód wykorzystywany zgodnie ze swoim celem, czyli dla rodziny.
Od pierwszego użytkownika, a nie właściciela, bo pierwszym właścicielem była firma leasingowa - poprzedni właściciel i jednocześnie pierwszy użytkownik wykupił samochód po okresie leasingu na żonę, a potem kupiłem go ja.
Samochód posiada normalne ślady użytkowania w mieście. Nigdy nie brał udziału w stłuczce czy wypadku.
Na początku serwisowany w ASO, potem w zaprzyjaźnionym serwisie.
Kupiony z przebiegiem ok. 51700km - aktualnie 114066m. Co, jak łatwo można policzyć, daje niewielki roczny przebieg.
Mimo małego przebiegu dały się we znaki wady fabryczne DSG i 1.8tsi. I tak:
DSG - dało popalić na początku, ale dwa razy w ramach, tzw. "dobrej woli producenta" Volkswagen wymienił mechatronikę i sprzęgło na swój koszt (ja musiałem zapłacić jakiśtam procent robocizny). Od tamtej pory skrzynia chodziła bez zarzutów.
1.8tsi - czyli branie oleju. Przy 100000km przebiegu większość tych silników zaczyna spalać olej w szybkim tempie.
Jeżeli w innym ogłoszeniu nie jest napisane, że samochód ma silnik po remoncie, proszę spodziewać się, że samochód albo już spala olej, albo niedługo zacznie...
Oczywiście spotkało to i mnie. Było to w 2017r. Oddałem samochód do wyspecjalizowanego serwisu i za ok 8000zł wykonany został kapitalny remont silnika, łącznie z wymianą tłoków (oczywiście mam fakturę do wglądu).
Po remoncie, po przejechaniu ok 1000km okazało się, że jest dziura w skrzyni biegów. Panowie od remontu silnika niestety mieli pecha i nie do końca dobrze dokręcili półoś, co spowodowało awarię skrzyni. Po oględzinach w ASO VW, właściciel serwisu remontującego silnik wziął winę na siebie i skrzynia została wymieniona na NOWĄ.
Innymi słowy silnik chodzi jak nowy, a skrzynia jest w zasadzie nowa. Nie ma żadnego szarpania, a silnik nie bierze oleju w ogóle.
Jeśli chodzi o serwisowanie (filtry, olej), to robię to regularnie co ok 10000km.
Aktualnie zalany jednym z najlepszych olei do tego silnika Motul X-Clean+ 5W30.
Filtry tylko Mann.
Hamulce ATE.
Wyposażenie:
Wersja Highline, czyli prawie wszystko co było
M.in.:
- tapicerka - alcantara z elementami skórzanymi
- światła bixenonowe skrętne (podgrzewane spryskiwacze)
- radio RCD510 + bluetooth - można łączyć się z telefonem i puszczać muzykę, np. ze Spotify
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- fotele sportowe (bardzo wygodne)
- elektryczne szyby x4
- elektrycznie sterowane podgrzewane lusterka
- czujniki parkowania przód + tył z wizualizacją na ekranie radia
- wysuwane rolety tylnych szyb
- kierownica multifunkcyjna
- hamulec Auto-Hold
- hamulec ręczny elektromechaniczny
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- ESP, ABS, ASR, itp.
- komputer pokładowy MFA+
- tempomat
- dwa kluczyki
- książka serwisowa
- karta pojazdu
Podsumowując, bardzo fajny duuuży samochód. Wygodny do miasta, jak i na trasy. Silnik dynamiczny i cichy.
Wg mnie stan bardzo dobry zarówno w środku, jak i na zewnątrz.
Do obejrzenia w Warszawie na Ursynowie (Kabaty) po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
Nr tel. 695890553
Konrad
Zapraszam