Skocz do zawartości

p@tryk

  • Liczba zawartości

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O p@tryk

  • Urodziny 13.04.1985

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. chyba też będzie jak nic nie wyskoczy
  2. Ja czyściłem takim zestawem: później normalną zmiotką, bo ta szczoteczka była trochę mała do dużych powierzchni. Efekt jak widać zadowalający
  3. Może to dziwne ale ja bym stawiał na zimne luty w zamku. Może po prostu jak jest chłodniej (wilgotniej) to styki łapią, a jak są ciepłe to nie. Poczytaj ten temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834&highlight=zimne+luty pzdr, Patryk
  4. Nie musisz sciągać kierownicy. Od drugiej strony kierownicy masz dwie dziury, jak włożysz tam śrubokręt (musisz na czuja) to odepniesz zatrzaski, na których trzyma się poduszka. Po prostu ją wyciągniesz i będziesz wiedział o co chodzi. Ja miałem podobny problem jak zakładałem tempomat. Podczas wyciągania poduchy połamałem plastiki na tych zatrzaskach i efekt był taki, że po włożeniu poduchy cały czas wył klaksom, bo zastrzask zwierał z tą blaszką w kierownicy. Ja bym stawiał na to
  5. p@tryk

    Tuning box

    Słaba oferta na tej aukcji: http://allegro.pl/item591273413_4x_chip_tuning_47km_mega_moc_w_samochodzie_4_szt.html za 11,99 zł masz 4 sztuki i to każda po 47, a nie 45 koni
  6. Też ostatnio wymieniałem i po przestudiowaniu forum zdecydowałem się na TRW. Nic więcej nie powiem, bo minął około miesiąc od wymiany
  7. Sorry nieporozumienie, ja pisałem o wymianie sprężarki, bo jakoś nie skojarzyłem, że chodzi o chłodnice Nie doczytałem, albo nie wiem
  8. Ja wczoraj wymieniałem chłodnice (tu miało być sprężarkę) klimy. Najpierw jedziesz do firmy która spuści z klimy czynnik (zapłacisz mniej jak będą napełniali Twoim czynnikiem). Wystarczy kanał od spodu jest w miarę dobre dojście po odkręceniu plastiku spod podwozia, odkręcasz cztery śruby (klucz 10), węże metalowe i właściwie to przykręcasz nową sprężarkę, podłączasz rurki i jedziesz napełnić czynnik. ps. zapomniałem o napinaczu ale w dwie osoby powinieneś poradzić pzdr, p@tryk edit: przy Twoim silniku możesz mieć rury dochodzące do sprężarki przykręcone na imbusy (u mnie są zwykłe nakrętki)
  9. dzięki wszystkim za siniaki i do następnego
  10. Ja też powoli śmigam, SaiX zakładam że będziesz czekał przy Fashion tak jak pisałem wczesniej pzdr
  11. Napisalem Ci PW, zadzwoń do się dogadamy. Mogę podjechac o 9:47 pod Fashion House
  12. to może ja się wypowiem: Mi pasuje
  13. Ja do tej zaślepki przykręciłem mocowanie do gruszki od CB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności