Skocz do zawartości
Matyk

Sygnał dźwiękowy z b5 do b3

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest możliwość podpięcia dwóch trąbek (wysoki i niski ton) do b3 tak jak jest to w b5 ?

 

Na allegro mam taki klakson, i chciałbym go zamontować w b3

http://allegro.pl/klakson-sygnal-dzwiekowy-audi-seat-skoda-vw-nowy-i1501583284.html

 

Jeden by podszedł ale będzie głupi dźwięk...

Czy Jeśli z dwóch kabelków które idą do jednego klaksona (zakończone kostką) zrobię przejściówkę i z jednego kabelka będą dwa i podłącze te dwa sygnały to będzie iskrzyć tzn działać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak powinno działać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Po co kombinowac ? B3 tez wychodzily z podwojnym klaksonem ...

 

Ale jak chcesz to jasne, choc gdzies czytalem ze w B3 klakson jest sterowany minusem, wiec najpierw sie zorientuj jak jest w b5, zebys nie musial dawac przekaznika.

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam i pasuje tylko trzeba mieć drugą wtyczkę i rozdzielić ją do klaksonów.

 

Nie zauważyłem :P

Edytowane przez Alex360

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
B3 tez wychodzily z podwojnym klaksonem ...

 

Ale jak chcesz to jasne, choc gdzies czytalem ze w B3 klakson jest sterowany minusem,

tak zgadzam się.

wiec najpierw sie zorientuj jak jest w b5, zebys nie musial dawac przekaznika.

jakby nawet w b5 był sterowany plusem to nie trzeba przekaźnika. bo i tak i plus i minus trzeba podać na sygnał, a czym będzie sterowane to nie problem, bo albo plus będzie stały a sterowanie będzie masą albo odwrotnie.

Czy Jeśli z dwóch kabelków które idą do jednego klaksona (zakończone kostką) zrobię przejściówkę i z jednego kabelka będą dwa i podłącze te dwa sygnały to będzie iskrzyć tzn działać ?

będzie śmigać jak rozdzielisz odpowiedni przewód czyli brązowo czarny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
będzie śmigać jak rozdzielisz odpowiedni przewód czyli brązowo czarny.

 

Proponuję pociągnąć bezpośrednio (ale z bezpiecznikiem) zasilanie z aku i na przekaźniku podłączyć oba klaksony. Sterowanie przekaźnika weźmiesz z włącznika na kierownicy.

Na przekaźniku bo nie będzie spadków napięcia co za tym idzie zniekształcenia dźwięku z klaksonu, z resztą podłącz je na krótko z aku i sprawdź co te klaksony potrafią :)

Po wpięciu w ori instalację tego efektu już nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proponuję pociągnąć bezpośrednio (ale z bezpiecznikiem) zasilanie z aku i na przekaźniku podłączyć oba klaksony. Sterowanie przekaźnika weźmiesz z włącznika na kierownicy.

jak już tak się bawić to zrobić to na 2 przekaźniki, 2 przewody bezpośrednio z aku, 2 bezpieczniki.. Tylko po co?? Przecież to nie światła. Dwu tonowy ori sygnał w b3 doskonale sobie radzi więc po co takie zabawy z odwracaniem sterowania i dodatkowymi kosztami??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B3, jeśli miał pojedynczy klakson, wystarczy wyjąć taką kątową zworę w panelu przekaźników i w to miejsce wsadzić przekaźnik. Przy prawej podłużnicy pod zderzakiem jest fabryczne wyprowadzenie na dwa klaksony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W B3, jeśli miał pojedynczy klakson, wystarczy wyjąć taką kątową zworę w panelu przekaźników i w to miejsce wsadzić przekaźnik. Przy prawej podłużnicy pod zderzakiem jest fabryczne wyprowadzenie na dwa klaksony.

 

 

dokładnie tak..

w moim passku jest klakson dwutonowy, sygnał idzie fabrycznie przez przekaźnik w skrzynce bezpieczników...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W B3, jeśli miał pojedynczy klakson, wystarczy wyjąć taką kątową zworę w panelu przekaźników i w to miejsce wsadzić przekaźnik. Przy prawej podłużnicy pod zderzakiem jest fabryczne wyprowadzenie na dwa klaksony.

 

Tak, mam pojedynczy klakson i jedną wtyczkę wpiętą do niego (przynajmniej drugiej nie znalazłem) aaaa powinna być ?

 

wystarczy wyjąć taką kątową zworę w panelu przekaźników i w to miejsce wsadzić przekaźnik.

Mógłbyś kolego coś bliżej ?

jaki nr zworki czy gdzie się znajduje jak wygląda itp.

Potrzeba drugi przekaźnik ?

 

 

 

a co myślicie o takiej trąbce z b4?

http://allegro.pl/vw-passat-b4-b5-audi-a3-a4-a6-a8-klakson-oryginal-i1508262211.html

Edytowane przez Matyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, mam pojedynczy klakson i jedną wtyczkę wpiętą do niego (przynajmniej drugiej nie znalazłem) aaaa powinna być ?

B3 miałem 5 lat temu więc nie pamiętam, ale na 90% miałem fabryczną instalację na dwa klaksony, bo nie przypominam sobie żebym coś przerabiał. Trąbki zakładałem pod prawym nadkolem przy zderzaku - tam były przewody. Sama zwora to kawałek płaskownika zagięty na 90st i wsadzony zamiast przekaźnika. Trzeba to wyjąć i wsadzić tam zwykły przekaźnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trzeba to wyjąć i wsadzić tam zwykły przekaźnik.

o oznaczeniu 53.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo, w chwili wolnego czasu zrobię sobie podjazd i będę działał...

"pomógł" poleciało :)

 

Mam malutkie pytanie z innej beczki (nie chcę zakładać drugiego tematu a w szukajce nic konkretnego nie znalazłem) jeśli oddma jest zatkana i pęknięta (dziura) to jakie mogą być objawy?

1495166040

Edytowane przez Matyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności