Skocz do zawartości
Joseph

Czy mam dobre pompowtryski???

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - od dwóch lat posiadam Passata 1,9 AVF i od początku samochód ten nie miał wigoru - robiłem logi silnika i były całkiem poprawne (wg Waszej opinii) auto nigdy nie miało żadnych błędów w sterowniku ale słabo jeździ w porównaniu nawet ze 110 KM passatami - chodzi o to że po przekroczeniu 100km/h bardzo powoli przyspiesza - podejrzewam że max prędkość to ok 160 km/h. Po prostu mała moc... Dzisiaj zdjąłem pokrywę silnika żeby sprawdzić jakie mam pompowrtyskiwacze są one o numerach 038130073H - z tego co się zdążyłem zorientować są to pompowtryski od 90KM silnika. Zatem czy mozliwe jest aby te pompowtryskiwacze były oryginalne z tego silnika? Jeśli nie - czy można zmienić oprogramowanie silnika aby troszeczkę w niego tchnąć życia czy trzeba zmieniać pompowtryski? Z góry dziękuję za pomoc.

 

pozdrawiam

 

Joseph

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli masz pompki z silnika AHU lub AHH to masz przyczynę słabej mocy najlepiej wymienić na pompki o oznaczeniu AL potem program i jakieś 170KM można z niego wydusić ale najlepiej jedż na hamownie i niech sprawdzą co się dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z AHH lub AHU to na 100% nie bo to są silniki na pompie wtryskowej.

 

etka mówi, że ten pompowtrysk, który podałeś jest z sharana, kod silnika anu (90km). na 100% nie są oryginalne.

 

pewnie pompki są mniej wydajne i dlatego muli. ja bym wymienił na takie jak trzeba.

Edytowane przez golab21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale wtopiłem :) rzeczywiście z sharana 90KM kolego wymień te z oznaczeniem końcowym AL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze względu że nie mogę jeszcze zakładać tematów, a ten temat idealnie pasuję do mojego pytania, postanowiłem zapytać tutaj:p

 

Mam następujące wartości na cylindrach 1. -0,82 2. -0,54 3. 0,85 4. 0,49 (grupa 013). Pytanie czy niezwłoczna jest wymiana/regeneracja czy da się jeszcze pojeździć? Czasem się zdarza że podczas odpalania po nocy falują obroty, jak się rozgrzeje wszystko jest ok. Z autkiem nie ma żadnych (jak na razie :marecek) problemów. Staram się dbać o autko i jeżeli zaradzicie wymianę, podejmę działania w tym kierunku.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 170 KM wcale nie trzeba mieć ALek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam następujące wartości na cylindrach 1. -0,82 2. -0,54 3. 0,85 4. 0,49 (grupa 013).

Przy jakiej temperaturze silnika mierzone były te wartości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobne , przy rozgrzanym silniku ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Staram się dbać o autko

lać i jeździć :)

Edytowane przez Majcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy jakiej temperaturze silnika mierzone były te wartości?

 

Na ciepłym, po przejechaniu 15 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na ciepłym, po przejechaniu 15 km.

Patrz post nr 10 :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lać i jeździć

 

niby tak :P, ale co z falującymi obrotami. Powiedzmy że 1 na 6 odpaleń auta po nocy kończy się falującymi obrotami na biegu jałowym, po rozgrzaniu problem znika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A świece nie grzeją Ci dość długo? jeśli masz tak ze pod odpaleniu wskakuje Ci na wyższe obroty i po chwili wraca do normalnych to wg mnie czujnik temp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam - od dwóch lat posiadam Passata 1,9 AVF i od początku samochód ten nie miał wigoru - robiłem logi silnika i były całkiem poprawne (wg Waszej opinii) auto nigdy nie miało żadnych błędów w sterowniku ale słabo jeździ w porównaniu nawet ze 110 KM passatami - chodzi o to że po przekroczeniu 100km/h bardzo powoli przyspiesza - podejrzewam że max prędkość to ok 160 km/h. Po prostu mała moc... Dzisiaj zdjąłem pokrywę silnika żeby sprawdzić jakie mam pompowrtyskiwacze są one o numerach 038130073H - z tego co się zdążyłem zorientować są to pompowtryski od 90KM silnika. Zatem czy mozliwe jest aby te pompowtryskiwacze były oryginalne z tego silnika? Jeśli nie - czy można zmienić oprogramowanie silnika aby troszeczkę w niego tchnąć życia czy trzeba zmieniać pompowtryski? Z góry dziękuję za pomoc.

 

pozdrawiam

 

Joseph

 

Do AVF na bank podchodzą oznaczenia AR oraz AL. Ja u siebie miałem AR, zdemontowałem i zmieniłem na AL. Wszystkie zakupione na allegro AL musiałem regenerować bo były padnięte. Według mnie szybciej zdobędziesz porządne AR (sam mam 3 sztuki wyjęte sprawne które leżą w garażu) niż AL. Większość AL dostępnych na allegro jest podjechana bądź niewiadomego pochodzenia. Zakup pompek to loteria. Jesli chcesz żeby Twoje auto zaczęło jeździć zakup sprawne AR lub AL i ewentualnie mapę paliwa i będzie super.

Edytowane przez woocasch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności