Skocz do zawartości
miszczu1991

Chodzi dobrze dopóki się go nie zgasi 9A film

Rekomendowane odpowiedzi

Mam cholernie wkurzający problem. A mianowicie rano odpalam paścia, jak odpali chwilę przytrzyma obroty na poziomie ok. 1300-1500 i po kilku sekundach słychać 'cyk' w przekaźnikach i obroty spadają prawie do zera i tak chodzi na niskich obrotach, trzęsie nim jak nie wiem czym itd.. niekiedy po odpaleniu obroty wchodzą na 900-1000 i tak się trzymają. I dopóki nie zgaszę go to będzie cały czas dobrze chodził. Przy następnym odpaleniu to jest loteria. Raz będzie trzymał obroty a raz nie.. Częściej nie :taksobie. Tak się dzieje i na benzyne i na gazie (2 gen). Wymieniłem filtry, olej, regulator ciśnienia, krokówkę (używka bosch) wszystkie przewody podciśnienia posprawdzane i uszczelnione, przepustnica wyczyszczona.. Co to może być? Rozrząd przeskoczył? Ale czasem chodzi dobrze.. Chciałbym go podpiąć do vaga ale wyczytałem że dopiero od 1992 roku można podłączać (przy bezpiecznikach oraz przy popielniczce nie znalazłem gniazda..). Auto mam od niedawna i nie chciałbym się z nim rozstawać a to bardzo irytuje. Dojeżdżam do świateł i dup* gaśnie maskara..

Edytowane przez miszczu1991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podstawa to układ zapłonowy bez przebić i ze sprawnymi świecami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha kopułka i palec wymieniony kable ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a świece cewka/ki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odłącz akumulator na kilkanaście minut, zdejmując minusową klemę, a przed podłączeniem dotknij nią do plusa, uruchom silnik i niech pochodzi, aż się dwa razy wiatrak załączy,

u mnie to pomogło, jak nie mogłem ustawić wolnych obrotów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odłącz akumulator na kilkanaście minut, zdejmując minusową klemę, a przed podłączeniem dotknij nią do plusa, uruchom silnik i niech pochodzi, aż się dwa razy wiatrak załączy,

u mnie to pomogło, jak nie mogłem ustawić wolnych obrotów

Chciałbym tak zrobić ale w momencie kiedy go odpaliłem to pochodził 3 sek złapał b. niskie obroty i zgasł..

Później jak chciałem nakręcić filmik za każdym razem już trzymał obroty. Wracam teraz do domu, podjeżdżam i dup. Zgasł..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robi się tak na pb i lpg? 9a to wtrysk mechaniczny i nie bardzo lubi z gazem czasem pracować. Nie było strzału ostatnio?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I na pb i na lpg. Strzał był ale to jakieś 2 miesiące temu. Mam "zabezpieczenie" antystrzałowe. Denerwuje mnie to że raz chodzi dobrze a drugi raz już nie. A potrafi czasem cały dzień dobrze chodzić..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9a to wtrysk mechaniczny i nie bardzo lubi z gazem czasem pracować

 

A ty miał takie auto że tak diagnozujesz??? normalnie jak 99% gaziarzy z którymi rozmawiałem porażka taki tekst. 9A śmiga idealnie na gazie wyczyść silnik krokowy, kable czy nie pozrywane, sprawdź podciśnienia musi chodzić, kolanko na kolektorze, czujnik temperatury w głowicy. Zrobiłem 230 tkm 9A nic mu gaz nie szkodził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie miałem nigdy takiego auta, jednak będąc na forum audi 80, gdzie silnik na wtrysku mechanicznym być dominującym silnikem (1,8- jn, dz; 1,9 - sd; 2,0 - 3a, aad; 2,0 16v - 6a, ace; 2,2 - kv; 2,3 - ng) i większośc posiadaczy miało problemy z tymi silnikami w połączeniu z lpg. A na ogół problemy zaczynały się jak był strzał i mimo klap antywybuchowych uszkadzało tarcze przepływomierza. Falowanie może być też spowodowane tak jak napisałeś nieszczelonym dolotem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem kiedyś 9a z 90 roku i miał złącze diagnostyczne pod mieszkiem od wajchy zmiany biegów takie 2 złącza 2 pinowe i a najczęstsza wina falowania na niskich to silniczek krokowy i przepływomierz tak jak teraz w mojej vr kichnął na gazie i przepływke rozwaliło i na wolnych to aż całym trzęsie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle że u mnie bardziej gaśnie niż faluje.. Jak można sprawdzić przepływkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka do lpg nie ma tu nic wymyj krokowca i przepustnicę i będzie śmigał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica czyszczona przedwczoraj. Jeszcze ten silnik krokowy muszę wyczyścić.

 

---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 15:59 ----------

 

[ame]

[/ame]

Na filmiku widać na jakich obrotach pracuje passat, aż w końcu złapał normalne. Czasem po zapłonie wskoczy na dobre obroty czasem po przegazowaniu, czasem gdy załapie zbyt niskie obroty wkręci się na te 900-1000. I wtedy jak bym nie zgasił to mogę zwiększać obroty do odcinki i będzie nadal trzymał je dobrze. Dopiero gdy zgaszę i odpalę, znowu nie może złapać dobrych obrotów..)

 

A i nie zawsze tak odpala po prostu się zalał bo pierwsze 2 próby się rozrusznik zawiesił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po mojemu to z tego filmu wynika że silniczek krokowy pracuje tylko auto łapie gdzieś lewe powietrze na dolocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mnie zastanawia ta zapalająca się kontrolka ładowania przy 4 tys....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś czujnik położenia przepustnicy?? Pomierz napiecie i sprawdź przewody idące do niego. Odepnij wtyczkę od krokowca (musi być schowany a przepustnica zamknięta), przekręć kluczyk i zmierz napięcie na pinach od wtyczki czujnika. Sprawdź też czy po odpaleniu przełącza benzyna-gaz, bo może się zdarzyć ze chodzi na obu paliwach (kiedyś tak miałem, silnik zalewało i gasł)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To miernik w rękę i jutro zaczynam działać. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzięki wszystkim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mam passata 1,6 benzyna na gażniku pierburg 2e ,chodzi mi oto że jak jest zimny to wszystko gra,a gdy ssanie się wyłączy to silnik zaczyna się dusić i nie ma wolnych obrotów.na rozgrzanym silniku nie da się jechać więcej niż 70 na godzinę a im bardziej go cisnę tym bardziej się dusi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie mam passata 1,6 benzyna na gażniku pierburg 2e ,chodzi mi oto że jak jest zimny to wszystko gra,a gdy ssanie się wyłączy to silnik zaczyna się dusić i nie ma wolnych obrotów.na rozgrzanym silniku nie da się jechać więcej niż 70 na godzinę a im bardziej go cisnę tym bardziej się dusi.

dlaczego napisałeś w temacie 9a?? szukajka nie pomogła??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności