nowy Zgłoś #1 Napisano 25 Lutego 2011 Pare dni temu padł mi silnik w moim pasku , szukam drugiego. Mój obecny silnik to ATJ 115 KM B5 2000 rok na pompo wtryskach przed liftem, zastanawiam się czy będzie pasował do mnie silnik od jakiegoś B5 FL żeby miał chociaż ze 130 KM. Może ktoś pomóc ? Może macie jakieś znajomości gdzie można kupić dobry silnik z gwarancją pisemną i fakturą (tak podobno jest najbezpieczniej) Proszę was o pomoc !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 25 Lutego 2011 nie ten dział skoro szukasz motoru ładuj AWX 131 KM PS. twoje auto jest po lifcie więc silniki tym bardziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Woojtass Zgłoś #3 Napisano 25 Lutego 2011 A co konkretnie się stało z Twoim AJM-em? Z ciekawości pytam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #4 Napisano 25 Lutego 2011 mój pasek jest przed liftem, więc dla tego pytam. Nie znam się za dobrze ale mechanik mi pokazywał wyrobiony wałek, popękaną chyba "szklankę", zawór rozwalony, pozostałe mają wżery, porysowana głowica. Nie wiadomo tylko dla czego tak się stało olej lałem dobry bo castrola edge 505 01 ( wymiana co 15.000km ), ropa tankowana tylko na orlenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 25 Lutego 2011 mój pasek jest przed liftem, więc dla tego pytam.Nie znam się za dobrze ale mechanik mi pokazywał wyrobiony wałek, popękaną chyba "szklankę", zawór rozwalony, pozostałe mają wżery, porysowana głowica. Nie wiadomo tylko dla czego tak się stało olej lałem dobry bo castrola edge 505 01 ( wymiana co 15.000km ), ropa tankowana tylko na orlenie. pasek rozrządu pękł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #6 Napisano 25 Lutego 2011 To coś dziwnego może go jechałeś v max i padł ??bez problemu szukaj na forum silnika od AWX lub AVF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #7 Napisano 25 Lutego 2011 wilczak przekładał ze 115 na 130 , poszukaj jego tematu. Zmień temat na odpwiedni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #8 Napisano 25 Lutego 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=94899 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #9 Napisano 25 Lutego 2011 No właśnie że nie pękł i nawet nie ma na nim śladów zużycia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 25 Lutego 2011 No właśnie że nie pękł i nawet nie ma na nim śladów zużycia to przeskoczył o 2-3 ząbki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #11 Napisano 25 Lutego 2011 Też nie, dopuszczalne jest od 1 do 3% u mnie wcześniej było 1% teraz było 5%, mechanik powiedział że to zbyt mało żeby się aż tyle stało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 25 Lutego 2011 Też nie, dopuszczalne jest od 1 do 3% u mnie wcześniej było 1% teraz było 5%, mechanik powiedział że to zbyt mało żeby się aż tyle stało. no to gratuluje mechanika życzę udanej wymiany silnika u niego :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #13 Napisano 25 Lutego 2011 wymieniał już sporo silników i wszystkie auta jeżdżą do dzisiaj więc chyba potrafi (obyś się mylił co do niego). Czy moja turbina będzie pasowała do AWX 131 KM ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #14 Napisano 25 Lutego 2011 Pasować będzie ale lepiej kupić z turbiną i potem program zrobić i 160km w zasięgu reki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 25 Lutego 2011 wymieniał już sporo silników i wszystkie auta jeżdżą do dzisiaj więc chyba potrafi (obyś się mylił co do niego).Czy moja turbina będzie pasowała do AWX 131 KM ?? ja życzę ci żebym się mylił :ok a jak wrzucasz silnik AWX to najlepiej kompletny z turbo osprzętem i elektryką bo połączenie tych silników chyba nawet jest nie możliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #16 Napisano 25 Lutego 2011 Pompki z tego motoru będą dobre po takiej usterce ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #17 Napisano 25 Lutego 2011 Tylko że turbina to dodatkowe 700 zł, a na 160KM raczej się nie będę szykował bo to dodatkowy koszt przynajmniej o 1.000 PLN ---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:36 ---------- mechanik mówił że są dobre pompki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #18 Napisano 25 Lutego 2011 no to gratuluje mechanika życzę udanej wymiany silnika u niego :ok o to gratuluje mechanika życzę udanej wymiany silnika u niego Ty chłopie jakiś nieupośledzony umysłowo jesteś widzę przyjmij to do wiadomości ze nic nie pękło(oprócz twojej dupy na pul). W silnikach PD przy około 200tys konieczna jest wymiana szklanek,gdyż stary typ jest za miękki i się wyciera nawet do tego stopnia ze szklanka potrafi popękać i się zablokować. Nowy typ czarny jest lepszy i odporniejszy na wycieranie. Poza tym myślę ze silnik jest do uratowania o ile nie wytarło "cylindra"szklanki i nie uszkodziło tłoka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #19 Napisano 25 Lutego 2011 cylinder szklanki jest wytarty, co do tłoka to nie wiem na pewno ale mechanik mówił że zawór się urwał i go zblokowała ale nie wpadł do komory z tłokiem, więc powinien być ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 25 Lutego 2011 Ty chłopie jakiś nieupośledzony umysłowo jesteś widzę przyjmij to do wiadomości ze nic nie pękło(oprócz twojej dupy na pul). W silnikach PD przy około 200tys konieczna jest wymiana szklanek,gdyż stary typ jest za miękki i się wyciera nawet do tego stopnia ze szklanka potrafi popękać i się zablokować. Nowy typ czarny jest lepszy i odporniejszy na wycieranie. Poza tym myślę ze silnik jest do uratowania o ile nie wytarło "cylindra"szklanki i nie uszkodziło tłoka. twój awart mówi za ciebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach