Skocz do zawartości
Gość Słonik

jak rozpoznac silnik czy jest 90 KM czy 110KM w b4

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Słonik

No wlasnie ? Takie banalne pytanie ? Po plastikowej obudowie ? Po rurkach? Po wyglądzie silnika...pomijam wpisy w ksiązkach i dododach brifach itp ;-)

Bede wdzieczny za pomoc

:padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Debel_007

Przypuszczam ze po oznaczeniu silnkia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po oznaczeniu kodowym silnika NAJPROŚCIEJ :ok: Wlepkę masz w bagażniku przy "zapasówce". Sprawdź oznaczenie a potem na forum spójrz w tabelę - i stanie się jasność :evil::ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Słonik

Ale mi chodzi tylko z wygląda czy mozna poznac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie komplikuj sobie sprawy - tylko sprawdź tą nalepkę :[ A moim skromnym zdaniem to tak "na oko" chyba nie ocenisz - ile masz "kucy" pod maską :looka: No chyba że sam tam pare wcisniesz :rotfl::cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Słonik
Nie komplikuj sobie sprawy - tylko sprawdź tą nalepkę :[ A moim skromnym zdaniem to tak "na oko" chyba nie ocenisz - ile masz "kucy" pod maską :looka: No chyba że sam tam pare wcisniesz :rotfl::cwaniak:

 

Pytam z ciekawosci bo sam mam niby silnik zmieniony na 110 km ktos mowil ze to 110 ale po czym poznac. Nalepka odpada bo oryginalnie mam 90 KM. Po rurkach itp..po wielkosci....no sam nie wiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Acha! No jeśli o taki przypadek chodzi (że miałes silnik zmieniany) - to SORKI :wstyd: Ale wersji swojej nadal będe sie trzymał, ze raczej tak wizualnie to się nie da stwierdzic :zawstydzony: Ale może jest ktoś, kto takie różnice widzi :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej sie da, bo jak kiedys ogladalem z mechanikiem 110 konnego - to spojrzal pod maske, cos mu nie pasowalo, i powiedzial ze to chyba 90-ka bedzie. po wlepce sie okazalo,ze mechanik sie nie mylil. a szczegolow tez nie znam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kazio_pkw

na obudowie rozrządu jest wlepka z typem silnika, datą produkcji itp. (chyba że obudowa została stara)- to wtedy kiszka :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Słonik
na obudowie rozrządu jest wlepka z typem silnika, datą produkcji itp. (chyba że obudowa została stara)- to wtedy kiszka :zalamany:

 

Hmm no wlasnie rzuce okiem cos tam jest. Z tego co pamietam to masz 110 KM?

Jak tam amorki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Słonik

Rozumiem ze 1 Z to silnik 90KM a AFN 110 KM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem ze 1 Z to silnik 90KM a AFN 110 KM?
big-ok-thumbs-up.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kazio_pkw
Hmm no wlasnie rzuce okiem cos tam jest. Z tego co pamietam to masz 110 KM?

Jak tam amorki?

Ja mam 1 Z 90 KM. Amorki wszystko ok, śmigają już w pasku :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, 1Z ma intercooler (chłodnice powietrza doładowanego), AFN też, różnią się turbinami, AFN ma turbinę ze zmienną geometrią łopatek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Słonik

Ehh to ja juz nie wiem, pozostaje chyba nr silnika..bo co jeszcze...wielkosc IC ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi się coś wydaje że 110 ma turbinę położoną nisko pod kolektorem wydechowym a 90-ka turbinkę ma jakoś tak widoczną u góry za kolektorem ssącym tzn. nie trzeba w niej turbiny szukać tak głęboko za silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Słonik
A mi się coś wydaje że 110 ma turbinę położoną nisko pod kolektorem wydechowym a 90-ka turbinkę ma jakoś tak widoczną u góry za kolektorem ssącym tzn. nie trzeba w niej turbiny szukać tak głęboko za silnikiem.

 

Hmm nie moge za chiny na necie znalesc zdjecia silnika afn .....

1Z znajduje bez problemu, a afn co trafie ogloszenie to nie ma foto akurat silnika ehhh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że ten to 110-tka http://aukcja.interia.pl/show_item.php?item=184987935 zwróć uwagę na zawór recyrkulacji spalin w 90-tkach jego nie widać tak jak tu http://aukcja.interia.pl/show_item.php?item=182140894

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności