Skocz do zawartości
szewos

Wolno spadające obroty 1,8 ADR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam pewien problem. Po wciśnięciu sprzęgła wolno spadają mi obroty.

Bardzo często zdarza się też, że obroty zawieszają się na 1100 – 1200 (jak by był na ssaniu) i żeby zeszły na 900 muszę przy gazować i wcisnąć ponownie sprzęgło.

Nie ma różnicy czy silnik jest ciepły czy zimny.

Zastanawiam się czy może być ten problem powiązany ze ssaniem jakimś czujnikiem czy coś.

Miał ktoś podobny problem?

Jutro podepnę vaga, ale wątpię żeby coś powiedział na ten temat, wcześniej podpinałem i zero błędów.

Edytowane przez szewos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica zanieczyszczona.czujnik temperatury uszkodzony/bądź kostka czujnika,regulacja "długości" dolotu (membrama w gruszce plastikowej) , wężyki podciśnienia...Sporo tego jest w ADR'ze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Przepustnica byla czyszczona, czujnik temperatury wymieniony.

Z dolotem nic nie kombinowałem, o jaką membrane chodzi i gdzie się ona znajduje.

W poniedzialek posprawdzam węzyki od podcisnienia, ciezko je zdemontowac?

 

---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:48 ----------

 

dodam jeszcze że mam bład zwiazany z przepustnica - 17915 i może być to powiązane z podcisnieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciezko je zdemontowac?

 

Nie,bo są nakładane.

 

W ADR'ze masz taki wynalazek jak zmienne długości golotu-taki powalony patent ;) Patrząc na kolektor dolotowy-od przodu samochodu-po prawej stronie od przodu silnika masz taką plastikową puszkę do której dochodzą dwa wężyki podciśnieniowe-o to właśnie m i chodzi.W środku jest spręzyna i membrama,przeważnie jest pęknięta i nie steruje klapkami w dolocie.Jak naprawić i jak wygląda? Dokładnie TAK

Edytowane przez Patryk_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz może jakies foto, jak nie to jutro będe szukac po twoim opisie.

Jesli byłaby to membrama lub sprężynka to są jakieś zestawy naprawcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz może jakies foto, jak nie to jutro będe szukac po twoim opisie.

Masz w moim poście powyżej podlinkowane ;)

Jesli byłaby to membrama lub sprężynka to są jakieś zestawy naprawcze?

 

Ja użyłem membramy z mieszalnika gazu (czy jak to się tam nazywa-nie znam się na tym ;) ) a sprężynka w 99% jest :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz w moim poście powyżej podlinkowane

nie no extra. W poniedzialek będe z tym walczyć.

Dam znać co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie no extra. W poniedzialek będe z tym walczyć.

Dam znać co i jak.

 

Działaj i zdaj sprawozdanie ;)

 

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Membrama jest cala. Tylko to ucho plastikowe miałem urwane.

Oddalem je do sklejenia, jutro zaloze i zobaczymy czy to cos zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Membrama jest cala. Tylko to ucho plastikowe miałem urwane.

No to po sklejeniu twoje problemy powinny zniknąć :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Membrama jest cala. Tylko to ucho plastikowe miałem urwane.

Oddalem je do sklejenia, jutro zaloze i zobaczymy czy to cos zmieni.

To plastikowe "coś" możesz nawet blaszką wesprzeć bo nie wiem czy Ci wytrzyma ten klej-może pęknąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddalem ten element do goscia ktory spawa plastiki, wtopil w ten plastik jakies druciki. Może wytrzyma.

A jak chodzi ta wajcha? Bo u mnie troche opornie. Raczej wyciagne ten elemen i wyczyszcze, moze bedzie lepiej chodizc.

Edytowane przez szewos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma chodzić w miarę lekko - bez zacięć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

czyli musze rozebrac, wyczyscic, ewentualnie nasmarowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak chodzi ta wajcha? Bo u mnie troche opornie. Raczej wyciagne ten elemen i wyczyszcze, moze bedzie lepiej chodizc.

 

Powiem tak-zacinać się nie powinno,ma poruszać się płynnie w każdym położeniu.Ale-nie chodzi tak lekko jak się wydaje ;) i tak powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem zmuszony doklejać się do tematów wiec postanowiłem umieścić do tutaj.

Po zmianie rozrządu (1.8 20v ADR) znak na kole pasowym się zgadza a na kole wałka rozrządu rożni się o pół zęba. Mogę przestawiać o ząb w jedna czy w drugą ale ta różnica raz jest w prawo raz w lewo. czy ktoś ma pomysł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Jestem zmuszony doklejać się do tematów wiec postanowiłem umieścić do tutaj.

Po zmianie rozrządu (1.8 20v ADR) znak na kole pasowym się zgadza a na kole wałka rozrządu rożni się o pół zęba. Mogę przestawiać o ząb w jedna czy w drugą ale ta różnica raz jest w prawo raz w lewo. czy ktoś ma pomysł?

W złym wątku to dokleiłeś ;)

 

Popytaj w tematach o rozrządzie.Moim natomiast zdaniem powinno pasować-coś masz nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już się poprawiłem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam , miałem także problem z obrotami silnika , ale mi w czasie jazdy silnik weszedł na obroty [ benzyna 1.8 ] wyłączyłem silnik i wszystko potem wróciło do normy co mogło być przyczyną zachodzę w głowę, co mu odbiło ! przypadłośc ta już się nie powtórzyła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam , miałem także problem z obrotami silnika , ale mi w czasie jazdy silnik weszedł na obroty [ benzyna 1.8 ] wyłączyłem silnik i wszystko potem wróciło do normy co mogło być przyczyną zachodzę w głowę, co mu odbiło ! przypadłośc ta już się nie powtórzyła.

 

Trzeba by było podpiąć komputer-VAG i sprawdzić czy niema jakichś błędów bo domniemam że coś się znajdzie.Później będziemy więcej wiedzieć bo powodów może być wiele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności