Skocz do zawartości
Jotes

Kierownica szeleści przy skręcaniu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem. Kierownica przy skręcaniu najpierw delikatnie piszczała, następnie szeleściła, a teraz bardzo głośno szeleści. Czy przyczyną tego stanu rzeczy może być tylko uszkodzona taśma poduszki lub styki sygnału dźwiękowego, czy też coś jeszcze? Jak wymienić taśmę poduszki powietrznej i ile ona kosztuje? Jeśli ktoś z Was to robił, proszę o podzielenie się swoimi spostrzeżeniami i radami w tym temacie. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Serdecznie pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość goral

Witam

w/g mnie sprawa tyczy sie stykow klaksonu, jest to dosc prymitywnie aczkolwiek sqtecznie rozwiazane nie mniej czasami tak wlasnie sie objawia.

Pod kierownica jest taka blaszka a w samej kierownicy okrag z ktorym sie ona styka przeczysc obie i powinno pomoc :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byc moze stalo sie to samo co u mnie. Nie wiem czy dobrze sie zrozumielismy, ale u mnie kierownica tak nieprzyjemnie obciera..szura.. podobno poluzowaly sie tylko manetki po lewej i prawej stronie, trzeba zdjac kierownice, odkrecic poduche i wtedy to sobie ladnie docisnac lub dokrecic, jeszcze nie rozbieralem..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hejka!!ja mam to samo i nie mam poduszek to są blaszki od klaksonu zaczęły po prostu ocierać,musisz ściągnąć i je poprawić...natomiast ja mam pytanie w sprawie kierunkowskazów...nie zawsze działają tylko czasami zaskakują i świeci sie non toper zielona dioda nawet nie mrugnie...wie ktoś o co w tym biega? :looka:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość schak

Ja stawiam na przekaźnik (na 90%). Zobacz od innego VW czy będzie działało dobrze i jeżeli to to wtedy wymienisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem u siebie w ub. roku taśmę poduszki, nie szeleściła ale za to poprzecierały się w niej ścieżki i paliła mi się kontrolka od airbagu. Za używaną na szrocie zapłaciłem chyba 100 zł plus 30 zł wymiana-jakieś 20 minut roboty. Po pewnym czasie dla odmiany używka zaczęła szeleścić :kwasny:(kontrolka za to już się nie paliła :hyhy: ) mechanik stwierdzil, że tak to z używkami jest i że trzeba tasiemke wymienic na nowa ( serwis-cena 500zł!! ). A wystarczyło po prostu prysnąć pod kierownicę wd 40 i jest OK :hurra: nic nie szura i działa jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość banderas

mialem dwie b3 i teraz ujerzdzam druga b4,w kazdej to samo-szelest przy obrotach kierownica.Leczenie tylko WD40'zawsze pomoglo i wszystko dziala :hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności