kryniu78 Zgłoś #1 Napisano 26 Stycznia 2011 Witam Czy ktoś się orientuje czy do mojego passata AVF 130 KM bezie pasowała turbina z A6 też 130 KM? Wczoraj na autostradzie moja turbawka powiedziała, że dalej nie robi, zarzygała pól silnika olejem i auto na lawecie ;( pojechało do mechanika. Mam możliwośc założenia używanej turbiny z A6 też ze 130 konnym silnikiem nie jestem tylko na 100% pewny czy podejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 26 Stycznia 2011 WitamCzy ktoś się orientuje czy do mojego passata AVF 130 KM bezie pasowała turbina z A6 też 130 KM? Wczoraj na autostradzie moja turbawka powiedziała, że dalej nie robi, zarzygała pól silnika olejem i auto na lawecie ;( pojechało do mechanika. Mam możliwośc założenia używanej turbiny z A6 też ze 130 konnym silnikiem nie jestem tylko na 100% pewny czy podejdzie. to sprawdź czy silnik w a6 tez jest AVF ub AWXi przekładaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #3 Napisano 27 Stycznia 2011 dla kolegi pewnie chodzi o nasz dział giełda gdzie jest użuwany wietrzny pokemon z AWX. Smiało przekładaj, będzie pasiło od A6 Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kryniu78 Zgłoś #4 Napisano 27 Stycznia 2011 W zasadzie to nie chodziło mi otą turbinę z giełdy. Kumpel miał mieć A6 1.9 TDI 130 koni, ale okazało się, że to 110. No i mam niezłego zgryza. Auto stoi unieruchomione, bo olejem rzyga, że jeździć się nie da a nigdzie w okolicy nie ma używanej turbiny. Nowa to koszt przekraczający moje możliwości, prawdopodobnie będę regenerował jak się, niedaleko robią o w warsztacie i jak się zdecyduję to jtro będzie gotowa. Ale jakie koszty i czy się to będę wiedział wieczorem. Najgorsze to, że auta potrzebuje i nie ma czasu na szukanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kryniu78 Zgłoś #5 Napisano 29 Stycznia 2011 Turbina zrobiona za 650, ale okazało się, że spełnił się najczarniejszy scenariusz. Czwarty cylinder strasznie leje i przez niego poprzez EGR poszedł olej na turbinę i wydmuchało uszczelniacze. Prawdopodobnie głowica albo dziura w cylindrze. Mam ochotę gnoja podpalić (samochód):debil W związku z powyższym szukam silnika AVF może być sam "słupek", reszte mam sprawną, mam nadzieję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach