IzzyHool Zgłoś #1 Napisano 25 Stycznia 2011 Witam dzisiaj doszło do tego ze moj klakson padl wysoko tonowy jeszcze działał przez chwile no ale teraz odmówił posłuszeństwa.... ponieważ zostało mi duuuuzo części z rozbiórki Mondeo i dźwięk klaksonu mi się osobiście podobał wiec postanowiłem taki założyć ,no ale problem polega na tym ze w VW jest kostka z 2 wsuwkami do każdego z klaksonów, i to jakoś działa. W Mondeo masa jest brana z karoserii i sterowane to jest plusem. Po podłączeniu wsuwek do klaksonu z Forda jest wszystko ok dopóki nie przykręcę ich do karoserii objawia się to brakiem klaksonu... próbowałem podpiąć do karoserii i sterować to plusem ,no ale ciągle trąbi... trochę przemyślałem to i sadze ze odizolowanie jakoś guma od karoserii powinno załatwić sprawę. Może ktoś wymyśli inne rozwiązanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #2 Napisano 25 Stycznia 2011 trochę przemyślałem to i sadze ze odizolowanie jakoś guma od karoserii powinno załatwić sprawę. Może ktoś wymyśli inne rozwiązanie Jeśli chcesz ten fordowski klakson, to ten sposób będzie chyba najlepszy. Inna opcja to zgłosić się np. do adamsa po ori klakson do B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #3 Napisano 25 Stycznia 2011 Chciałem wykręcić tititka z B3 do B2 bo w szczupaku ledwo żyje. Ale jakoś nie mogę dojść do tego jak to działa Znaczy gdzie to jest przykręcone. A co do tej masy. W passacie np. światełko od bagaznika masz sterowane masą a plus masz stały. Więc może z klaksonem tak jest? Albo może klaksony od Passata są same w sobie odizolowane od uchwytu który potem jest przykręcony do karoserii i dlatego nie trąbią tak jak te Fordowskie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 25 Stycznia 2011 Chciałem wykręcić tititka z B3 do B2 bo w szczupaku ledwo żyje. Ale jakoś nie mogę dojść do tego jak to działa Znaczy gdzie to jest przykręcone. A co do tej masy. W passacie np. światełko od bagaznika masz sterowane masą a plus masz stały. Więc może z klaksonem tak jest? Albo może klaksony od Passata są same w sobie odizolowane od uchwytu który potem jest przykręcony do karoserii i dlatego nie trąbią tak jak te Fordowskie. mi się wydaje ze klakson powinien mieć dobrą masę z karoserii a plus przy kierownicy z odpowiednim przekaźnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #5 Napisano 25 Stycznia 2011 i dlatego nie trąbią tak jak te Fordowskie. co nie trąbi?? jak masz obydwie trąbki sprawne to trąbi porządnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papluch Zgłoś #6 Napisano 25 Stycznia 2011 Inna opcja to zgłosić się np. do adamsa po ori klakson do B4 lub do mnie bo też mam jeden za dużo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IzzyHool Zgłoś #7 Napisano 27 Stycznia 2011 jedyna opcja to odizolowania ich od karoserii ale dałem sobie spokój, ale jak się stanie coś z tymi co teraz mam to zrobię na tych z forda ;] klakson mam już z B5;] u znajomego na szrocie bylem i akurat anglik stal wiec mi wykręcił i za free oddal;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach