Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj doszło do tego ze moj klakson padl wysoko tonowy jeszcze działał przez chwile no ale teraz odmówił posłuszeństwa....

ponieważ zostało mi duuuuzo części z rozbiórki Mondeo i dźwięk klaksonu mi się osobiście podobał wiec postanowiłem taki założyć ,no ale problem polega na tym ze w VW jest kostka z 2 wsuwkami do każdego z klaksonów, i to jakoś działa. W Mondeo masa jest brana z karoserii i sterowane to jest plusem. Po podłączeniu wsuwek do klaksonu z Forda jest wszystko ok dopóki nie przykręcę ich do karoserii objawia się to brakiem klaksonu... próbowałem podpiąć do karoserii i sterować to plusem ,no ale ciągle trąbi...

trochę przemyślałem to i sadze ze odizolowanie jakoś guma od karoserii powinno załatwić sprawę. Może ktoś wymyśli inne rozwiązanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trochę przemyślałem to i sadze ze odizolowanie jakoś guma od karoserii powinno załatwić sprawę. Może ktoś wymyśli inne rozwiązanie
Jeśli chcesz ten fordowski klakson, to ten sposób będzie chyba najlepszy.

 

Inna opcja to zgłosić się np. do adamsa po ori klakson do B4 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem wykręcić tititka z B3 do B2 bo w szczupaku ledwo żyje. Ale jakoś nie mogę dojść do tego jak to działa :P Znaczy gdzie to jest przykręcone.

 

A co do tej masy. W passacie np. światełko od bagaznika masz sterowane masą a plus masz stały. Więc może z klaksonem tak jest? Albo może klaksony od Passata są same w sobie odizolowane od uchwytu który potem jest przykręcony do karoserii i dlatego nie trąbią tak jak te Fordowskie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałem wykręcić tititka z B3 do B2 bo w szczupaku ledwo żyje. Ale jakoś nie mogę dojść do tego jak to działa :P Znaczy gdzie to jest przykręcone.

 

A co do tej masy. W passacie np. światełko od bagaznika masz sterowane masą a plus masz stały. Więc może z klaksonem tak jest? Albo może klaksony od Passata są same w sobie odizolowane od uchwytu który potem jest przykręcony do karoserii i dlatego nie trąbią tak jak te Fordowskie.

mi się wydaje ze klakson powinien mieć dobrą masę z karoserii a plus przy kierownicy z odpowiednim przekaźnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i dlatego nie trąbią tak jak te Fordowskie.

co nie trąbi?? jak masz obydwie trąbki sprawne to trąbi porządnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Inna opcja to zgłosić się np. do adamsa po ori klakson do B4

 

lub do mnie bo też mam jeden za dużo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedyna opcja to odizolowania ich od karoserii ale dałem sobie spokój, ale jak się stanie coś z tymi co teraz mam to zrobię na tych z forda ;] klakson mam już z B5;] u znajomego na szrocie bylem i akurat anglik stal wiec mi wykręcił i za free oddal;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności