Skocz do zawartości
kuban

Jak rozpiąć złącze el przy silniku?

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Pewnie jest kilka osób , które to robiły chociażby przy demontażu silnika.

Chodzi mi o to czy się je rozkręca - jeśli tak , to czy dużej siły trzeba użyć ? (u mnie kręcą się obie połówki a nie chcę urwać tego cholerstwa).

Muszę to rozpiąć , bo szwankuje mi predkościomierz w szariku (jest przerwa w obwodzie w miejscu wtyki).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Pany nie robię sobie jaj .

Serio nigdy nie rozpinałem tego wtyku i nie chcę nic upieprzyć.

Jak Gomułka mawiał: POMOŻECIE ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, ale o jakie złącze Tobie chodzi, bo z tego co napisałeś to nic nie można zrozumieć, i nie pisz posta pod postem;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie auto? jakie złącze? najlepiej zrób zdjęcie i wrzuć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o tą wtyczkę elektryczną (wielopinową ) silnika.

O tą okrągłą.

Znajduje się po prawej stronie silnika . Silnik 1.9 tdi AFN

Ufff.. już myslałem , ze mnie olewają a tu tylko nie rozumieją o co mi chodzi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz obrócić korpus przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Jeśli od nowości nie było rozpinane, to pewnie się trochę przypiekło ,trochę siły trzeba... czasem może pęknąć zapadka która mocuje wtyczkę w tej metalowej łapce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

He Ormowiec :kumple

Dzięki wielkie !!!

Ta zapadka to już się poszła je..ć

Tak jak mówisz - musi być już zapieczone. Wezmę dwa klucze hydrauliczne i rozkręcę jak już mam pewność w którą stronę .

Jeszcze raz dzięki Ormowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kuban pstryknij jakąś fotę jak to wygląda po rozpięciu ;) Tak dla przyszłych pokoleń :D

PozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie problem to rozpiac, przynajmniej w moim ABS.

 

Czesci karbowane lapiesz rekami i "rozkrecasz" (mozna je rowniez skrecac ;) ). Czesci te sie od siebie odsuna, w tym momencie odsuwamy od siebie obydwie czesci zlacza i gotowe.

Nie wiem, kto u mnie kiedys to ruszal i kiedy, ale mi to zajelo 10sek golymi rekami

 

---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:18 ----------

 

nie problem to rozpiac, przynajmniej w moim ABS.

 

Czesci karbowane lapiesz rekami i "rozkrecasz" (mozna je rowniez skrecac ;) ). Czesci te sie od siebie odsuna, w tym momencie odsuwamy od siebie obydwie czesci zlacza i gotowe.

Nie wiem, kto u mnie kiedys to ruszal i kiedy, ale mi to zajelo 10sek golymi rekami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chytaj tego żadnymi narzędziami, bo na pewno połamiesz korpus :P

Rękami musi pójść. Możesz żabą delikatnie chwycić tą wtyczkę od strony bloku... WD40, suszarka do włosów - kombinuj...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narzędzia muszą być a na końcu będzie młotek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności