kuban Zgłoś #1 Napisano 17 Stycznia 2011 Jak w temacie. Pewnie jest kilka osób , które to robiły chociażby przy demontażu silnika. Chodzi mi o to czy się je rozkręca - jeśli tak , to czy dużej siły trzeba użyć ? (u mnie kręcą się obie połówki a nie chcę urwać tego cholerstwa). Muszę to rozpiąć , bo szwankuje mi predkościomierz w szariku (jest przerwa w obwodzie w miejscu wtyki). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #2 Napisano 18 Stycznia 2011 No Pany nie robię sobie jaj . Serio nigdy nie rozpinałem tego wtyku i nie chcę nic upieprzyć. Jak Gomułka mawiał: POMOŻECIE ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek304 Zgłoś #3 Napisano 18 Stycznia 2011 Kolego, ale o jakie złącze Tobie chodzi, bo z tego co napisałeś to nic nie można zrozumieć, i nie pisz posta pod postem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrp31 Zgłoś #4 Napisano 18 Stycznia 2011 jakie auto? jakie złącze? najlepiej zrób zdjęcie i wrzuć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #5 Napisano 18 Stycznia 2011 Chodzi o tą wtyczkę elektryczną (wielopinową ) silnika. O tą okrągłą. Znajduje się po prawej stronie silnika . Silnik 1.9 tdi AFN Ufff.. już myslałem , ze mnie olewają a tu tylko nie rozumieją o co mi chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 18 Stycznia 2011 Musisz obrócić korpus przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Jeśli od nowości nie było rozpinane, to pewnie się trochę przypiekło ,trochę siły trzeba... czasem może pęknąć zapadka która mocuje wtyczkę w tej metalowej łapce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #7 Napisano 18 Stycznia 2011 He Ormowiec :kumple Dzięki wielkie !!! Ta zapadka to już się poszła je..ć Tak jak mówisz - musi być już zapieczone. Wezmę dwa klucze hydrauliczne i rozkręcę jak już mam pewność w którą stronę . Jeszcze raz dzięki Ormowiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #8 Napisano 18 Stycznia 2011 Kuban pstryknij jakąś fotę jak to wygląda po rozpięciu Tak dla przyszłych pokoleń PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uosiu Zgłoś #9 Napisano 18 Stycznia 2011 nie problem to rozpiac, przynajmniej w moim ABS. Czesci karbowane lapiesz rekami i "rozkrecasz" (mozna je rowniez skrecac ). Czesci te sie od siebie odsuna, w tym momencie odsuwamy od siebie obydwie czesci zlacza i gotowe. Nie wiem, kto u mnie kiedys to ruszal i kiedy, ale mi to zajelo 10sek golymi rekami ---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:18 ---------- nie problem to rozpiac, przynajmniej w moim ABS. Czesci karbowane lapiesz rekami i "rozkrecasz" (mozna je rowniez skrecac ). Czesci te sie od siebie odsuna, w tym momencie odsuwamy od siebie obydwie czesci zlacza i gotowe. Nie wiem, kto u mnie kiedys to ruszal i kiedy, ale mi to zajelo 10sek golymi rekami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 18 Stycznia 2011 Nie chytaj tego żadnymi narzędziami, bo na pewno połamiesz korpus Rękami musi pójść. Możesz żabą delikatnie chwycić tą wtyczkę od strony bloku... WD40, suszarka do włosów - kombinuj... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #11 Napisano 19 Stycznia 2011 Narzędzia muszą być a na końcu będzie młotek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach