Skocz do zawartości
jek1

Passat zgasł podczas jazdy

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, jak w temacie. Zgasł i już. Po sprawdzeniu Vagiem takie błędy:

 

Friday,14,January,2011,20:40:08:46862

VCDS Version: Beta 912.0

Data version: 20091201

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 018 ER HW: 03G 906 018 ER

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 A 4367

Software Coding: 0000078

Work Shop Code: WSC 00230 259 87643

2 Faults Found:

004160 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction

P1040 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 3

Reset counter: 40

Mileage: 187280 km

Time Indication: 0

Date: 2011.01.14

Time: 16:56:04

Freeze Frame:

RPM: 1920 /min

Torque: 160.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Battery Volts: 92.7 V

Battery Volts: 88.7 V

Battery Volts: 87.7 V

Battery Volts: 86.7 V

008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit

P2146 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000100

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 3

Reset counter: 40

Mileage: 187280 km

Time Indication: 0

Date: 2011.01.14

Time: 17:30:32

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 10.62 V

Temperature: 39.0°C

Bin. Bits: 00000111

(no units): 0.0

 

Readiness: N/A

 

Doszedłem do tego że to chyba pompowtrysk. Tylko który???????

Po skasowaniu błędu ciężko ale zapalił, pochodził kilka minut i sam zgasł.

I znów to samo.

Pomóżcie proszę.:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

004160 - Napięcie zasilające dla Wtryskiwacze: Awaria Zwarcie

musisz sprawdzić albo przez VAG który to albo ręcznie

wtryski siemensa??

a nie miałeś takiego błędu

005399 - Przekaźnik Zasilacz do ECU (J271 lub J363): Awaria elektryczna ??

Edytowane przez mielke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtryski simensa 03G 130 073 M. Tylko jak sprawdzić który to. Jak sprawdza się "ręcznie" a jak przez Vaga ?:zeco

Robiłem autoscan i mam kilka błędów ale to pierdoły. Takiego błędu jak piszesz nie było.

Edytowane przez jek1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

każdy po kolei odpinaj od listwy a się dowiesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeby to zrobić muszę zdjąć pokrywę.Będą odkryte pompowtryski i wogóle. Mogę wtedy próbować zapalić silnik żeby sprawdzić który to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz odpinać po kolei pompki i próbować zapalić na trzech,będziesz miał odpowiedź,możesz również miernikiem,zmiany we wskazaniach podadzą ci na tacy uszkodzony-tak jest szybciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to na takiej zasadzie jak sprawdzasz świece w PB tak tu sprawdzasz wtryski uruchamiasz silnik i odczepiasz po kolei każdy z listwy jeśli silnik nie zmieni głosu pracy to wiesz ze ten padł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to na takiej zasadzie jak sprawdzasz świece w PB tak tu sprawdzasz wtryski uruchamiasz silnik i odczepiasz po kolei każdy z listwy jeśli silnik nie zmieni głosu pracy to wiesz ze ten padł

przy tej metodzie nie zapomnij włożyć kasku i op1,bo olej będzie wszędzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat to ogolnie zagadka jezdzaca -- miesiac temu jechalem z moim wspolnikiem ( tez ma B6 ) doWarszawy -- jak o na drodze , szybszy wyprzedza wolniejszego ..no i my tez potanwilismy wyprzedzic ktorys z kolei samochod ciezarowy i.....i sie spocilem - w polowiedrogi wyprzedzania , gdzie z przeciwnej strony zblizal sie juz samochod , Nasz passat szarpnal i wpadl w tryb awaryjny --- momentalnie w polwoei 'TIRA" auto samoch zredukowalo predkoscz 120 do 80 !! troche sie przestarszylismy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za porady. Powalczę jutro. Chyba wiem o co chodzi.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grupa A oznacza że pierwszy pompowtrysk licząc od rozrządu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grupa A oznacza że pierwszy pompowtrysk licząc od rozrządu .

u mnie też było A(pamiętasz?),okazało się,że ostatni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Narazie szukam pompki. Jak naprawię świństwo to napiszę czy VAG dobrze wskazuje który to wtrysk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie też było A(pamiętasz?),okazało się,że ostatni.

Cytat:

Napisał Trokadero

Grupa A oznacza że pierwszy pompowtrysk licząc od rozrządu .

 

u mnie też było A(pamiętasz?),okazało się,że ostatni.

 

 

A więc @azrael miał racją. To był czwarty wtrysk. Auto już jeździ ale po tej wymianie wtrysku auto wpada w drgania podczs przyśpieszania. Jak mu wdepnę gaz to drży podłoga, pedały itp. dopóki nie osiągnie stosownej prędkości żeby zmienić następny bieg. Jak dodaję gazu płynnie i powoli to jest w miarę ok.

Dziś podłączyłem Vaga i pokazał to:

 

Saturday,22,January,2011,16:14:47:46862

VCDS Version: Beta 912.0

Data version: 20091201

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 018 ER HW: 03G 906 018 ER

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 A 4367

Software Coding: 0000078

Work Shop Code: WSC 00230 259 87643

3 Faults Found:

 

005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller

P1653 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 4

Reset counter: 33

Mileage: 187301 km

Time Indication: 0

Date: 2011.01.21

Time: 14:51:52

 

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Lateral Accel.: 0.00 m/s^2

Bin. Bits: 00000000

Bin. Bits: 00100000

0.00 %

 

005703 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus

P1647 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Reset counter: 32

Mileage: 187301 km

Time Indication: 0

Date: 2011.01.21

Time: 14:53:25

 

Freeze Frame:

RPM: 160 /min

Torque: 160.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Bin. Bits: 00000000

Text: Kein Messwert verfuegbar

Text: Kein Messwert verfuegbar

Text: Kein Messwert verfuegbar

Raw, Index/Key Err.: 253 167 119

 

005717 - Please check DTC Memory of Auto. Distance Controller

P1655 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 33

Mileage: 187301 km

Time Indication: 0

Date: 2011.01.21

Time: 15:05:07

 

Freeze Frame:

RPM: 992 /min

Torque: 80.0 Nm

Speed: 4.0 km/h

Lateral Accel.: 2.83 m/s^2

Lateral Accel.: -0.86 m/s^2

Bin. Bits: 00000011

Bin. Bits: 00000000

 

 

Readiness: N/A

 

Jakby jakieś zakłócenia z ABS ????????

Ma ktoś jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiązke też wymieniłeś??

kilka błędów naraz

ja po wymianie pompowtrysku ale bez wiązki miałem kupę błędów i auto nierówno chodziło

wymieniłem wiązke i jest ok -żadnych błędów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiązke też wymieniłeś??

kilka błędów naraz

ja po wymianie pompowtrysku ale bez wiązki miałem kupę błędów i auto nierówno chodziło

wymieniłem wiązke i jest ok -żadnych błędów

 

 

Właśnie wiązkę też wymieniałem na nową ogrinalną. Może coś z nią nie tak. Ale skąd błędy ABS w Address 01 Engine? A w adresie 03 ABS zero błędów.

I co to jest DTC ......?

Edytowane przez jek1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem wymienioną wiązke na nową oryginalną o dokładnie kupę błędów sypało naprawdę różnych -opisałem to w innym poście

mechanik dwa dni się głowił o co chodzi aż w końcu z braku pomysłów przywiózł jeszcze jedną wiązke i wszystko teraz gra

widać vw oszczędza już naprawdę na produkcji wszystkiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc jak pisałem wyżej padł wtrysk i auto kaput. Jestem po wymianie wtrysku i wiązki jest ok ale nie bez wrażeń. Otóż kupiłem wtrysk "regenerowany" czyli po naprawie pieprzonej cewki i okazało się że wtrysk do d....py. Szarpało autem podczas przyspieszania a przy tym kupa dziwnych błędów o których pisałem. Diagnoza serwisu: lipny wtrysk - do wymiany. Kupiłem nowy i na razie ok. Panowie, nie łaszczyć się na stare regenerowane badziewie tylko odrazu nowy. Tylko podwójne koszty wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Więc jak pisałem wyżej padł wtrysk i auto kaput. Jestem po wymianie wtrysku i wiązki jest ok ale nie bez wrażeń. Otóż kupiłem wtrysk "regenerowany" czyli po naprawie pieprzonej cewki i okazało się że wtrysk do d....py. Szarpało autem podczas przyspieszania a przy tym kupa dziwnych błędów o których pisałem. Diagnoza serwisu: lipny wtrysk - do wymiany. Kupiłem nowy i na razie ok. Panowie, nie łaszczyć się na stare regenerowane badziewie tylko odrazu nowy. Tylko podwójne koszty wymiany.

Ile Cię ta przyjemność kosztowała ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności