Gość mte Zgłoś #1 Napisano 5 Kwietnia 2007 witam, poroszę o pomoc w zakresie zamienników a minowicie czy mogę do silnika AVF zastosować pompowtryskiwacze BA, BQ lub AG. za poradę z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #2 Napisano 5 Kwietnia 2007 Siedzą tam pewnie pompowtryskiwacze z końcówką EX ale można z powodzeniem zastosować te pompowtryskiwacze z końcówka BA, które są głownie stosowane w Skodzie Superb z tym samym silnikiem. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ra11 Zgłoś #3 Napisano 5 Kwietnia 2007 A czy skoda super B z silnikiem AWX ma takie same pompowtryski jak passat z silnikiem AWX? Czy to są bliźniacze silniki, do których zakupy zamiast w ASO vw mogę robić w ASO Skody? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bastek100 Zgłoś #4 Napisano 5 Kwietnia 2007 czesc Wojtek. Jakie miales objawy ze jestes zmuszony wymieniac pompowtryski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mte Zgłoś #5 Napisano 6 Kwietnia 2007 objawy:silnik zaczyna przerywać oraz zapala się kontrolka ESP, po sprawdzeniu na komputerze wyświetlił się błąd zawór pompowtryskiwacza na 1 cylindrze pozdrawiam mte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #6 Napisano 22 Marca 2009 A jaki bedzie numer do awx bo chyba tez musze zmienic bo chyba leja. dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #7 Napisano 22 Marca 2009 A jaki bedzie numer do awx bo chyba tez musze zmienic bo chyba leja. dziekuje za pomoc AWX PD: 038 130 073BA oraz 038 130 079FX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #8 Napisano 22 Marca 2009 Te orgyginalne wystarcza do wirusika na 170 kucykow czy moze jakies inne lepsze, wydajniejsze. Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasl85 Zgłoś #9 Napisano 25 Lipca 2010 Witam mam taki problem ostatnio mój Passat zaczął dużo palić i mechanik stwierdził ze padł jeden z pompo-wtrysków wymienił mi na nowe z robocizna za 2000tys to jest dobra cena ale to w sumie nie o cenę chodzi tylko o to ze zamiast zamontować oryginalne takie jak były to zamontował oryginalne ale od Passata b6 140km i od tej pory samochód błędnie pokazuje spalanie jak z tym sobie poradzić,, samochód też został po tej wymianie chipowany za 131 na 158KM bo myślałem ze to pomoże ale nadal błędnie komputer pokazuje czyli 10-12 l na 100km i nieważne czy miasto czy trasa....zaś jak przeliczę z baku to wychodzi około 7l na 100km jest na to jakiś sposób???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmonito Zgłoś #10 Napisano 26 Lipca 2010 objawy:silnik zaczyna przerywać oraz zapala się kontrolka ESP Mam co jakiś czas ten sam objaw, pompki są ok, bynajmniej tak to wygląda na VAGu - http://vaglog.rtnet.pl/sajmonito_17857.html Co może być przyczyną ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeM@PassatB5 Zgłoś #11 Napisano 26 Lipca 2010 A czy pompka 038 130 073 AR może być stosowana w AVF? Pytałem w innych postach ale cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #12 Napisano 26 Lipca 2010 Może byc w AVF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeM@PassatB5 Zgłoś #13 Napisano 27 Lipca 2010 Etka przewiduje pompki EX lub FX chyba. AR była stosowana w AWX, niby moc ta sama ale nie wiem jak jest z softem, czy nie jest inne dawkowanie paliwa. Pytam gdyż pasior mi trochę za dużo łyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #14 Napisano 27 Lipca 2010 W moim AVF np.były pompki AR,zmieniłem na Al i trzeba było podnieść mu dawkę paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasl85 Zgłoś #15 Napisano 30 Lipca 2010 czy ktoś podpowie mi o to co sie pytałem ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeM@PassatB5 Zgłoś #16 Napisano 1 Sierpnia 2010 W moim AVF np.były pompki AR,zmieniłem na Al i trzeba było podnieść mu dawkę paliwa. A czemu zmieniłeś na AL? AR ci za dużo paliły? Miałeś na nich problemy z mocą? A miałeś AR zamontowane fabrycznie? Bo u mnie po dacie produkcji wnioskuję że są fabrycznie montowane. A podniesienie dawki polegało na zmianie softu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitzet Zgłoś #17 Napisano 19 Sierpnia 2010 witam wszystkich! problem z moim paskiem jest nastepujacy: zanim sie samochod dogrzeje do 90 stopni dosyc szarpie silnikiem tak na sluch i moje oko to nie pracuja wszystkie gary. ale co ciekawe nie mam zadnego problemu z odpaleniem go i przejechaniu kilku kilometrow po przekroczeniu 90stopni wszystko hula super. nastepna sprawa podlaczlem go do kompa nic nie wskazalo zadnych problemow z elektronika. gosciu co podpinal do kompa powiedzial ze to sprawa mechaniczna! prosze o porade co moze byc przyczyna takiego dzialania silnika! z gory dziekuje!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #18 Napisano 19 Sierpnia 2010 witam wszystkich!problem z moim paskiem jest nastepujacy: zanim sie samochod dogrzeje do 90 stopni dosyc szarpie silnikiem tak na sluch i moje oko to nie pracuja wszystkie gary. ale co ciekawe nie mam zadnego problemu z odpaleniem go i przejechaniu kilku kilometrow po przekroczeniu 90stopni wszystko hula super. nastepna sprawa podlaczlem go do kompa nic nie wskazalo zadnych problemow z elektronika. gosciu co podpinal do kompa powiedzial ze to sprawa mechaniczna! prosze o porade co moze byc przyczyna takiego dzialania silnika! z gory dziekuje!!! sprawdź dolot i węże podciśnienia i odmy bo jak łapie lewe powietrze to tak robi sprawdź jeszcze czy faktycznie przepływka jest oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitzet Zgłoś #19 Napisano 19 Sierpnia 2010 na innym foru znalazlem ze komputer powinien pokazac uszkodzona przeplywke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #20 Napisano 20 Sierpnia 2010 na innym foru znalazlem ze komputer powinien pokazac uszkodzona przeplywke. Niekoniecznie - czasem przeplywka dziala ale zle - podajac zle wartosci do komputera. Wtedy bledu nie wyrzuci, bo przeciez dziala. Najlepiej sprawdzic ja podpinajac vaga i odczytujac wartosci w czasie jazdy w warunkach w jakich dzieja ci sie te cuda. Porownaj wartosci wymagane do otrzymanych i bedziesz wiedzial czy jest ok czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach