Dzolero Zgłoś #1 Napisano 9 Stycznia 2011 witam od 2-3 tyg sam wlacza mi sie alarm - po zmaknieciu dioda swieci na "safe" i wszystko jest ok i raz to po 5godz raz po 2och dniach a innym razem nawet po godz potrafi sie sam wlaczyc i sobie wyje i wyje i przestaje po chwili znou sie zalacza i wyje i wyje i przestaje na lato wymienilem uszkodzone zamki od strony pasazera - 3y dni temu wymienilem uszkodzony tylni od strony kierowcy poniewaz myslalem ze moze nie widzi dokladnie tych drzwi - 2a dni byl spokoj i wczoroj od nowa nie pamietam dokladnie czy to bylo zanim alarm sie odezwal pierwszy raz czy przed tym ale jakis czas temu tylnia klapa sie zaciela i nie chciala otworzyc podusilem ja pare razy poszarpalem pozamykalem i po otwieralem z pilota i sie otworzyla - moze to tylni zamek cos rozwalil (ale to byla jednorazowa zawieszka zamka bo caly czas otwiera i zamyka normalnie) *moze to ktorys z tych wymienionych na lato zamkow od nie wiem moze wilgoci szwankuje ?? - ale tak pozno bo to "wyszlo" *moze to wina komputera i trzeba pojechac do elektryka aby skasowal bledy ?? *a jak podlaczy mi komputer to pokarze dlaczego alarm sie zalacza ?? przeciez wychodzac z samochodu nie moge za kazdym razem odlaczac klemy - na chwile obecna to jest jedyne rozwiazanie wie ktos jak odlaczyc alarm na stale - nie wiem jakis bezpiecznik czy ktorys z kabli gdzies wypiac ?? dam rade zrobic to sam czy bez elektryka sie nie obedzie - w anglii trudno o fachowca a wiec wolalbym bym sie za to sam jakos zabrac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 9 Stycznia 2011 Podłącz VAG-a i powinno ci pokazać, czy to zamek w drzwiach czy też zamek tylnej klapy. Jeśli masz alarm z czujnikami ruchu w lampkach, to należałoby też sprawdzić te lampki. Alarmu jako tako bezpiecznikiem nie wyłączysz, bo jest on integralną częścią modułu komfortu. Możesz jedynie sobie odłączyć "trabkę" - wtedy będzie tylko kierunkami mrugał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzolero Zgłoś #3 Napisano 9 Stycznia 2011 a gdzie ona sie znajduje i jak odlaczyc - samym bezpiecznikiem wystarczy ?? piszesz o lamkach - masz na mysli lampki ktore sie zapalaja podczas otwierania drzwi tak ?? - nigdy nie bylo z nimi problemu nawet kiedy zamki byly uszkodzone - jedynie co to lampka od tylniej klapy zapala sie jak jej sie podoba - czyzby tam tkwil problem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #4 Napisano 9 Stycznia 2011 tak jak Ci napisał kolega Danek75, najlepiej byłoby podłączyć autko pod Vaga, a ja jeszcze dodam od siebie, że także mi się włączał sam alarm kilka razy na dobę i u mnie tego przyczyną był zalany moduł komfortu i pełno rozłączonych kabelków, więc może i to sprawdź :-) sprawdź czy nie masz mokrej wykładziny pod fotelem (w Twoim przypadku -anglik) pasażera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #5 Napisano 9 Stycznia 2011 Jeśli masz alarm z czujnikami ruchu w lampkach, to należałoby też sprawdzić te lampki. Niema bo ma 3B Alarmu jako tako bezpiecznikiem nie wyłączysz, bo jest on integralną częścią modułu komfortu. Możesz jedynie sobie odłączyć "trabkę" - wtedy będzie tylko kierunkami mrugał. Odłączyć VAG'iem lub obcinaczkami Wybrałbym pierwszą opcję. a gdzie ona sie znajduje i jak odlaczyc - samym bezpiecznikiem wystarczy ?? Nie,bo jak już Ci Danio napisał-jest zintegrowany z modułem komfortu i samego alarmu bezpiecznikiem nie odłączysz.Możesz wyłączyć syrenkę VAG'iem lub jak już wcześniej napisałem... W większości w 3B była montowana w tylnym,lewym nadkolu.Zdarzają się także przypadki gdzie była montowana pod maską. piszesz o lamkach - masz na mysli lampki ktore sie zapalaja podczas otwierania drzwi tak ?? - nigdy nie bylo z nimi problemu nawet kiedy zamki byly uszkodzone - jedynie co to lampka od tylniej klapy zapala sie jak jej sie podoba - czyzby tam tkwil problem ?? Pewnie masz zwykłe lampki,bez czujnika ruchu-były montowane dopiero na przełomie 3B/3BG w ostatnim roku produkcji 3B.Tym bardziej w roczniku Twojego Passka wątpię w to bardzo że są... sprawdź czy nie masz mokrej wykładziny pod fotelem (w Twoim przypadku -anglik) pasażera. Też jest pod fotelem kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #6 Napisano 9 Stycznia 2011 Lampka od klapy - tutaj tkwi problem. Przez to załancza się alarm. U mnie zapalała się lampka pod osłoną przeciwsłoneczną, i też alarm wył , kiedy chciał. Po naprawie wszystko jest OK. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #7 Napisano 9 Stycznia 2011 Wystarczy że mikrostyk z któregokolwiek zamków będzie szwankował/dawał czasami sygnał otwarcia i już alarm się będzie załączał-dlatego VAG.Powinien wskazać który z zamków jest spaprany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 9 Stycznia 2011 Skoro piszesz o niedomaganiach lampki w bagażniku, to zapewne jest to jej wina. Zapalenie się lampki przy zatrzaśniętej klapie - powoduje włączenie się alarmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil_ Zgłoś #9 Napisano 17 Stycznia 2011 (edytowane) Porażka.... Godz 4.30 budzi mnie znajomy i gada że alarm wyje u mnie w passku. U mnie??? Nieee... przecież ja nie mam alarmu. Patrze przez okno a na ulicy dyskoteka na 102. Syrena wyje awaryjne mrugają. WTF? Edytowane 17 Stycznia 2011 przez kamil_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 17 Stycznia 2011 Podłącz VAG-a i sprawdź - który zamek fixuje. Wtedy napraw mikrostyk w danym zamku i po kłopocie. Alarm masz fabryczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #11 Napisano 4 Lutego 2013 Podłącz VAG-a i sprawdź - który zamek fixuje. Wtedy napraw mikrostyk w danym zamku i po kłopocie. Alarm masz fabryczny. Mam to samo i ostatnio wymontowalem moduł komfortu, przelutowałem kilka lutów bo były popkękane i na dwa tygodnie cisza az tu znowu rano zaczął wyć. Po podłączeniu VAGA zero błędów.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #12 Napisano 13 Lutego 2013 Wygrałem walke z alarmem:) w tylnym zamku za kierowca mikrowlacznik ktory sygnalizuje zamkniecie/ otwarcie drzwi byl tak zabrudzony, ze w momęcie gdy powiniem obwód byc otwarty na mierniku sie co chwila wzbudzala opornosc. rozebrałem wyczyscilem i jest bajka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zabol Zgłoś #13 Napisano 26 Listopada 2013 (edytowane) Jak sprawdzić co wzbudziło alarm w Passacie B5 2001 rok. Alarmy dokładane podczas rozbrajania pikną inaczej niż zawsze jeśli alarm był wzbudzony a jak jest przy fabrycznym alarmie ? Edytowane 26 Listopada 2013 przez Zabol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #14 Napisano 26 Listopada 2013 VAGiem :fajny Powinno wyświetlić, który zamek powoduje błąd. Zapewne mikrostyk szwankuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zabol Zgłoś #15 Napisano 26 Listopada 2013 VAG nie wyświetla błędów. Auto stało pod blokiem i wył alarm( nie pierwszy raz już sąsiad mi mówił że wyje) poleciałem odczytać błędy i nic zero błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #16 Napisano 27 Listopada 2013 Sprawdzajcie moduł komfortu!!!! Często, zwłaszcza o tej porze roku, wchodzi pod wykładzinę podłogi wilgoć i na kablach od modułu robi zwarcia. Owocuje to wyciem alarmu. Proponuję od razu sprawdzić podszybie, czy akumulator nie stoi w kałuży. Zwłaszcza po deszczach. Jeśli tak, to na 100% wiązka od komfortu zalana jest wodą i tam należy szukać przyczyny wyjącego alarmu. Znam to z autopsji.... Ja rozwiązałem problem wywalając te gumowe korki w podszybiu, żeby woda tam nie stała a później wysuszyłem solidnie wiązkę od modułu komfortu i wsadziłem ją w peszel, żeby osłonić od wody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zabol Zgłoś #17 Napisano 27 Listopada 2013 Patrzyłem na wilgoć i jest sucho. Brak pomysłów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #18 Napisano 27 Listopada 2013 moze byc też to ze slaby akumulator u sasiadki tak było i alarm wlaczal sie co chwile Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coberas Zgłoś #19 Napisano 7 Grudnia 2013 Witam forumowiczów U mnie też występuje problem z alarmem i wygląda to następująco. Załącza się losowo i nie mogę rozszyfrować co jest przyczyną. Moduł komfortu jest sprawny (rozbierałem go i sprawdzałem każdy styk miernikiem i pod lupą czy nie ma zimnych lutów), nie jest zalany. Ostatnio wyciągnąłem go z pod siedzenia i włożyłem luzem pod kierownicę bo myślałem że może łapie wilgoć ale też to nic nie dało. Wyciągnąłem wszystkie zamki z drzwi i posprawdzałem miernikiem takie malutkie włączniki które były na płytce to wszystko wygląda na ok. WYmieniłem też cynę na nich dla pewności że nie ma zimnych lutów i też to nic nie dało. Alarm włącza się losowo. Nie ma różnicy czy jest tydzień wilgotnej pogody, czy pada deszcz, czy świeci słońce. Najwięcej problemów sprawia mi w nocy jak się włączy. Rano wstaje do pracy i wszystkie kierunki świecą (nie migają, syrena też już nie wyje rano). Chce zapalić i nic z tego akumulator rozładowany. Po sprawdzeniu modułu komfortu VAG'iem mam takie błędy: Saturday, 07 December 2013, 09:55:09:0 VCDS-Lite Version: Release 1.0 Control Module Part Number: 1J0 959 799 AH Component and/or Version: 3R Zentral-SG Komf. 0001 Software Coding: 04096 Work Shop Code: WSC 00007 Additional Info: 1J2959802D 3R Tőrsteuerger. FS0002r Additional Info: 1J2959801E 3R Tőrsteuerger. BF0002r Additional Info: 1J4959811D 3R Tőrsteuerger. HL0002r Additional Info: 1J4959812D 3R Tőrsteuerger. HR0002r 3 Faults Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 53-00 - Supply Voltage Too Low 01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 35-00 - - 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground Po sprawdzeniu "Measuring blocks" pozycji 015 (last alarm source) mam takie błędy: Szukałem już po googlach ale nigdzie nie mogę znaleźć takiego kodu jak "18". Jedni piszą że być może trzeba to interpretować jako 17+1, jedni jako 1,8 ale sam już nie wiem. Macie może jakieś pomysły co tutaj jeszcze można sprawdzić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morfisko Zgłoś #20 Napisano 8 Grudnia 2013 (edytowane) Może ktoś miał taki problem jak ja. Zapala mi sie kontrolka na FIS-ie od tylniej klapy, auto to jest kombi. Po jakimś czasie nawet jak są zamkniete drzwi to włącza mi sie alarm i na noc muszę zdjąć kleme. Byłem ostatnio u kolegi przedmuchaliśmy powietrzem i kontrolka zgasła, dzisiaj podczas mrozu kontrolka znowu się zapaliła i jest to sam. Byłem na kompie i w ustawieniach modułu komfortu jest wszystko ok. prosze o pomoc!! Edytowane 9 Grudnia 2013 przez morfisko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach