Skocz do zawartości
wasermann

Przestawiająca się dawka paliwa w AFN 98r.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.W passacie mojego kolegi jest problem z dawką paliwa.Kiedy go kupił występował błąd czujnika temp. paliwa G81 zwarcie do plusa, w gr. 007 poz.1 -5.4 stopnia.Dodam że nie dało się zmienić dawki elektronicznie była 8.2 mg\R.Myślałem że to czujnik,czujnik wymieniony błąd nadal jest.Ruszyliśmy nastawnik na 4.5 mg/ R,samochód odżył.problem pojawia się,że dawka już ustawiona wraca na 8.2 lub 7.2.Dawka była ustawiona w wartościach mierzonych, grupa 1,oczywiście wartość test ,save.I za pewien czas się zmienia.Co do czujnika zmierzyłem miernikiem jest na czujniku +5V.Jak zlokalizować zwarcie?Czy zwara na tym czujniku powoduje takie cyrki z ustawieniem dawki przez ECU?Czy ktoś miał coś podobnego?Proszę o odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.W passacie mojego kolegi jest problem z dawką paliwa.Kiedy go kupił występował błąd czujnika temp. paliwa G81 zwarcie do plusa, w gr. 007 poz.1 -5.4 stopnia.Dodam że nie dało się zmienić dawki elektronicznie była 8.2 mg\R.Myślałem że to czujnik,czujnik wymieniony błąd nadal jest.Ruszyliśmy nastawnik na 4.5 mg/ R,samochód odżył.problem pojawia się,że dawka już ustawiona wraca na 8.2 lub 7.2.Dawka była ustawiona w wartościach mierzonych, grupa 1,oczywiście wartość test ,save.I za pewien czas się zmienia.Co do czujnika zmierzyłem miernikiem jest na czujniku +5V.Jak zlokalizować zwarcie?Czy zwara na tym czujniku powoduje takie cyrki z ustawieniem dawki przez ECU?Czy ktoś miał coś podobnego?Proszę o odpowiedź.
ja bym szukał zwarcia w przewodach do czujnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no no tylko on jest wkręcony dwoma śrubami w płytkę.I teraz czy zwora jest na płytce czy na przewodach do grzenbienia na pompie?Jak to zacząć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mam pytanie możliwe że związane z tym tematem. Posiadam b5 2001r 1.8T. wszystko było dobrze puki nie założyłem gazu. od tamtej pory dzieją się cyrki. auto dostało muła. byłem już pare razy u elektronika i wykasował błędy i mówił że robi adaptacje mapy paliwa lub coś takiego i auto znowu miało kopa. może ktoś wie o co dokładnie chodzi i jak to wykonać za pomocą vaga, gdyż już taki posiadam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja troche odgrzeje kotleta. A mianowicie mam taki problem, ze nie trzyma ustawionej dawki paliwa ale zaczne od poczatku. Dawka jaka pokazywal vcds oscylowala w okolicach 1,8-2,0 auto pracowalo dobrze ale spalanie bylo spore i auto mulowate. Postanowilem zmienic wtryski na 0,216 i ustawilem dawke na 3,4-3,6 Bylo dobrze przez pol godziny potem zaczal szarpac najalowym jakby na jeden gar nie palil, jak jest zimny nic nie telepie silnikiem dopoki chociaz troche sie nie rozgrzeje a dawka spadla do 1,0-1,2. Dzisiaj udalo mi sie ustawic do 2,0-2,2 i przez chwile byla poprawa pracy silnika ale nie na dlugo. Dodam, ze od samego poczatku jak go mam to przy odpuszczaniu gazu troche zatelepalo ale to pewnie wina brudnego nastawnika i w zwiazku z tym mam pytanie czy to nastawnik jest juz tak zasyfiony czy pompa juz nie daje rady czy cos innego ma na to wplyw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności