Skocz do zawartości
jacwuIX

światła stop palą się cały czas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!Problem tak jak w temacie.Podejrzenie padło od razu na czujnik światła stopu,ale po wypięciu go światła świecą się dalej.Po podłączeniu do wag-a wyskoczył błąd: 65535.U48023 .Dodatkowo od czasu do czasu miga kontrolka świec żarowych,która po naciśnięciu pedału hamulca gaśnie:niekumam.Na jutro jestem umówiony do elektryka,ale jestem ciekaw ,czy ktoś spotkał się z czymś takim?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy światła stop świecą cały czas, czy tylko razem z pozycyjnymi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cały czas ,nawet powyłączeniu samochodu i wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki,tak jakby gdzieś się zrobiło zwarcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym spróbował pójść po nitce do kłębka - zaczynając od światła iść kostka po kostce i miernikiem sprawdzać czy nic nie jest zwarte.

 

Ps. Nie ma jakiegoś dodatkowego układu powodującego zaświecenie się świateł w razie uszkodzenia włącznika przy pedale?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uszkodzony czujnik przy pedale hamulca > wymień.

Pozdrawiam

ps. dokładnie to samo przerabiałem w turanie jakieś trzy dni temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobnie miałem u siebie po wymianie czujnika stopu wszystko wróciło do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak to nie czujnik pedału hamulca. Okazało się ,że nastąpiło zwarcie we wtyczce od podłączania kempingu.Na razie tylko bezpiecznikiem wyłączyłem obwód,jak się zrobi cieplej to wymiana wtyczki.Za wszystkie porady bardzo dziękuję i pozdrawiam !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach