Skocz do zawartości
pietrek505

[B5 AJM] Przekażnik elektrycznej pompy paliwa 261 sprawdzenie ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Czy istnieje możliwość sprawdzenia tego przekaźnika na krótko żeby uruchomić na moment pompę w baku ? Problem z odpalaniem po dłuższym postoju, vacum podmieniona nie pomaga, wszystko posprawdzane. Zostały jeszcze dwie rzeczy uszczelnienie pompek lub pompka w Baku. Proszę o pomoc pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, Czy istnieje możliwość sprawdzenia tego przekaźnika na krótko żeby uruchomić na moment pompę w baku ? Problem z odpalaniem po dłuższym postoju, vacum podmieniona nie pomaga, wszystko posprawdzane. Zostały jeszcze dwie rzeczy uszczelnienie pompek lub pompka w Baku. Proszę o pomoc pozdrawiam

 

Mogę się mylić, ale AJM chyba takiej pompy nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AJM na bank nie ma pompy w baku ;) późniejszy ATJ ją posiada :):

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy AJM z 1999 r ma elektryczna pompę paliwa jest to potwierdzone 4 pinowa kostka do pompy i przekaźnikiem pod obudowa komputera o num 261 i bezpiecznikiem nr 28. więc jak sprawdzić ten przekaźnik. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mając AJM jestem pewien, że jej nie ma ;)

przerabiałem ten temat, jeśli masz problem z odpalaniem to daj zaworki by się paliwo nie cofało :):

aaa... przyjrzyj się lepiej pompowtryskom bo ich kondycja może nie być najlepsza, a w AJM to one są głównym powodem problemów z odpalaniem

Edytowane przez KruK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, próbowałem wszystkich sposobów podmiana vacum pompy, sprawdzenie rozrusznika, alternatora, zostało sprawdzenie pompowtryskiwaczy i ich uszczelnienia lub pompa w baku czy wg dziaała ;p wg VAG pompki daja dobrą dawke skok pompek ustawiony prawidłowo wszystko w normach, statyczny kąt wtrysku też ustawiony, a gdzie kolega zakładał zaworki na powrót od baku czy na powrót od tendemu do filtra?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nie ma pompy paliwa w zbiorniku .Nie wiem czym to jest spowodowane że jeden AJM ma a drugi nie.Miałem podobny problem u siebie.Problem pojawił się po wymianie filtra paliwa.Po wielkich bojach zlikwidowałem wszystkie nieszczelności oraz wymieniłem zaworek zwrotny i jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie znalazłeś zaworek zwrotny ? Jest u Ciebie przekaźnik 261 i bezp 28 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podlacze sie do tematu choc na temat deczko inny ;)

czy elektryczna pompa w baku tdi przy zaloczeniu zaplonu daje dzwiek zaciaganego, wylewanego na blach paliwa/plynu?

U mnie jest dzwiek jakby kto sie paliwo wlewalo przez wlew ale prze zchwilke doslownie 1 sekunda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jest dzwiek jakby kto sie paliwo wlewalo przez wlew ale prze zchwilke doslownie 1 sekunda

 

U mnie po przekręceniu kluczyka jest odgłos zasysanego paliwa, ale to raczej normalna sprawa. U kumpla w A3 tez to słyszałem.

Edytowane przez dtambor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytam, bo w 1.8t nie slyszalem nic procz jakby takiego cichutkiego bzukniecia.

A tu takie zasysane/przelewane paliwko wyraznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mam problem z odpalenie po dluzszym postoju a i czasami potrafi zgasnac po przejechaniu pol kilometra co jest poprzedzone jakby niedoborem paliwa w silniku poniewaz przy probie dodania gazu szarpie silnikiem i autem. Wymienilem filtr paliwa sprawdzilem swiece zaplonowe nie wiem co to moze byc gdzie teraz szukac pomocy. Na wolnych obrotach czasami pracuje dobrze a czasami bardzo nieregularnie a jak nie stoi dlugo po zgaszeniu to odpala od reki bez problemu lecz np rano w grzanym garazu musze krecic z pol minuty i odpala jak traktor po chwili wchodzi w obroty i wtedy moge juz jechac.

Co do pompki w zbiorniku przy przekreceniu kluczyka slysze zasysanie paliwa. Prosze o pomoc

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio uzyskalem info z serwisu vw, ze byly dwie wersje silnika ajm. i to moze byc powodem ze u jednych w zbiorniku jest pompka a u innych jej nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim AJM nie ma pompy, męczę się jak to wyjąć, chcę wyczyścić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności