Kamil_01 Zgłoś #1 Napisano 12 Grudnia 2010 Witam, jak w temacie, jak skutecznie odpowietrzyć wspomaganie, czytałem wiele postów, ale żaden nie był w 100 procentach zadawalający... Czy na 100 procent odpowietrze auto unosząc je do góry i kręcąc kierownicą w lewo i prawo, przy odkręconym zbiorniczku, czy trzeba jeszcze coś odkręcać ? z góry dziękuje i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 12 Grudnia 2010 najlepiej podniesc do gory odpalic auto i krecic lewo prawo do oporu puzniej jeszcze uzupelnij poziom i jazda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #3 Napisano 12 Grudnia 2010 chodzi o to, że wymieniałem cały magiel na regenerowany, ponieważ tamten ciekł i to bardzo obficie teraz odczuwalne jest, że kierką kręci się ciężej, a jak dłużej stoi, to po odpaleniu przez jakiś kilometr, tak śmiesznie ciągnie kierownicą (tak jakby raz ciężej raz lżej kręci, na przemian, takie skoki jakby) później ustępuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #4 Napisano 12 Grudnia 2010 to raczej nie wina odpowietrzenia kto ci to wymienial ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #5 Napisano 12 Grudnia 2010 mechanik, a co podejrzewasz ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #6 Napisano 12 Grudnia 2010 jak bys mial zle odpowietrzone wspomaganie to by piszczalo i kiera by ciezko chodzila a ty piszesz ze szarpie moze koles cos spierd... bo wczesniej tego nie bylo sprawdz poziom plynu wspomagania moze jest malo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #7 Napisano 12 Grudnia 2010 no właśnie kiera chodzi ciężko, a szarpało tylko raz później już nic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 12 Grudnia 2010 jak by było mało to by tez piszczała i ciężko chodziła a co do problemu to sprawdziłbym pompę raczej i geometrie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #9 Napisano 12 Grudnia 2010 co do odpowietrzania to ja zrobilem tak po wymiance magla podnioslem przod do gory tak aby kola nie dotykaly podlogi garazu nastepnie wlewasz plyn do poziomu max nie zakrecasz zbiorniczka odpalasz silnik i powoli skrecasz w lewo i prawo beda pecherzyki powietrza szly w zbiorniczku jezeli plyn opadnie a napewno opadnie to dolewasz i tak dlugo to robisz az znikna babelki powietrza w zbiorniczku lub bedzie ich naprawde malo ale i tak pelne odpowietrzenie nastapi tak po przejechaniu 100 km bynajmniej tak bylo u mnie pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #10 Napisano 12 Grudnia 2010 Wspomaganie odpowietrza się przez kilku krotne kręcenie w lewi i w prawo do oporu przytrzymując na chwilę kierownice w skrajnych położeniach(dociąganie na maksa) nie trzeba nic unosić, nawet jeśli się tego nie wykona to i tak pompa przeżuci płyn i sam się układ odpowietrzy, a ty z tego widzę to masz problem ewidentnie z zaworkiem, lub z źle zregenerowaną przekładnią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #11 Napisano 12 Grudnia 2010 jak by było mało to by tez piszczała i ciężko chodziła a co do problemu to sprawdziłbym pompę raczej i geometrie mielke pompa sie zjebala po wymianie magla i geometria przestawila ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 12 Grudnia 2010 mielke pompa sie zjebala po wymianie magla i geometria przestawila ??? pompa mogła dostać po dupie przed wymianą a geometria przestawiła się bo końcówki były ruszane to chyba logiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #13 Napisano 12 Grudnia 2010 mielke co ma geometria do pracy wspomagania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #14 Napisano 13 Grudnia 2010 ok, temat wygląda tak pompa chodziła może minute, fakt było mało płynu później samochód jeździł tylko na holu, kierownicą kręci się ciężej, jednak jedną ręką bez problemu kręce, nie muszę się na niej wieszać myślę że chodzi lekutko ciężej ponieważ, są włożone nowe części typu wałek, simeringi itp. itd. chciałem poznać tylko wasze zdanie, a nie chciałbym robić tu piekła pzdr. Kamil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach