paul Zgłoś #1 Napisano 8 Grudnia 2010 witam. co może być przyczyną podnoszącego się stanu oleju w silniku tdi AVF? dodam że na bank nie jest to głowica, uszczelka pod nią i pompowtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 8 Grudnia 2010 podnoszenie stanu olej jest spowodowane jednym z tych objawów i nie ma bata olej sam w sobie nie może podnosić poziomu także radzę jeszcze raz sprawdzić kanały wodne bloku silnika i czy nadmiar paliwa nie dostaje się do oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #3 Napisano 8 Grudnia 2010 czyli chu...wy mechanik??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
expander1000 Zgłoś #4 Napisano 8 Grudnia 2010 (edytowane) dokładnie dwa wyjścia albo paliwo albo płun chłodzacy...albo ktoś dolał i nie powiedział :manga Jeśłi to pierwsze :sprawdz czy aby wiecej nie pali, czy z wydechu nie wydobywa sie inny niż zawse kolor spalin i czy po odkręceniu korka pprostu "nie śmierdzi" jesli to drugie wiadomo biały nalot i mleko jeśli to trzecie to podziękuj komuś Edytowane 8 Grudnia 2010 przez expander1000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #5 Napisano 8 Grudnia 2010 a jak wymiana pompowtrysków i głowicy nie pomaga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek111 Zgłoś #6 Napisano 8 Grudnia 2010 A czy przy wymianie pompowtrysków wymienione zostały uszczelnienia pompowtrysków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
expander1000 Zgłoś #7 Napisano 8 Grudnia 2010 Jeśli naprawdę głowica,uszczelka pod głowicą oraz pompowtryskiwacze są ok propnuje przyjrzec się pompie oleju (dokładniej simering pod nią) lub uszkodzony pierscień i ropa ciśnie przez cylinder.Innych pomysłow nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #8 Napisano 8 Grudnia 2010 uszczelki pompowtrysków nowe, pompa vaku też wymieniona... to co jeszcze może być? może to co kolega expander1000 podpowiada i może do tego kijowy mechanik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
expander1000 Zgłoś #9 Napisano 8 Grudnia 2010 Wymieniałeś całą głowicę? czy uszczelkę?Przy wymianie pompowtrysków rozumiem ze uszczelniacze oringi nowe tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #10 Napisano 8 Grudnia 2010 wymienione pompki, uszczelki i oringi na pompkach też nowe, wymieniona głowica i uszczelka, no i vaku pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
expander1000 Zgłoś #11 Napisano 8 Grudnia 2010 Jeszcze małe pytanko - Głowica nowa rozumiem?Jeśli tak Moim skromnym zdaniem pierścienie na cylindrach(najlepiej było by gdzieś sprawdzić ciśnienie.Oczywiście ide tropem ze w oleju zbiera sie paliwko-innego wyjscia raczej nie ma skoro stan płynu chłodzącego jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #12 Napisano 8 Grudnia 2010 A jak wygląda sprawa z odpływem wody pod akumulatorem. Czy woda nie stała w komorze? Było kilka przypadków zaciągnięcia wody przez serwo do silnika powodując podniesienie się stanu oleju w siniku. Odkręć korek od oleju i sprawdź czy nie masz mazi brązowej co mogłoby znaczyć że woda dostała się do silnika. Poczytaj przypadek Sławka http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=79992&highlight=woda+silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkaz1250 Zgłoś #13 Napisano 9 Grudnia 2010 Sprawdź, czy jest maż pod korkiem oleju i w przewodzie odpowietrzającym przy pokrywie wałka rozrządu. Jeżeli tak to woda jest w oleju, jak niema mazi to znaczy, że paliwo sie dostaje do oleju- może mechanik coś sknocił przy wkładaniu pompek, może oring sie podwinął lub uszkodził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #14 Napisano 27 Marca 2011 juz jest usterka naprawiona o ile mozna tak powiedziec. musialem motor wymienic. ale nie ma sie co lamac bo passek smiga i to jest najwazniejsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #15 Napisano 27 Marca 2011 musialem motor wymienic Powiedz, gdzie to diagnozowałeś? U nas w kraju, czy w de? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #16 Napisano 27 Marca 2011 w kraju. nie było sensu naprawiać po tym jak rozebrano silnik, za duży koszt i to juz by nie bylo to samo. a czemu kolego pytasz? bo ten mechanik do ktorego trafilem specjalizuje sie w silnikach TDI i CDI i ma wyrobiona renome w moich okolicach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #17 Napisano 27 Marca 2011 Pytam, ponieważ zdecydowana większość przypadków przybywania oleju jest spowodowana nieprawidłowościami w "czapie". Nie dzwiłbym się gdyby wymianę silnika zaproponowali Ci w de, tam to norma. To, że jak mówisz renomowany zakład nie potrafi znaleźć usterki tylko zmienia motorownie jest dla mnie bardzo dziwne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #18 Napisano 27 Marca 2011 Pytam, ponieważ zdecydowana większość przypadków przybywania oleju jest spowodowana nieprawidłowościami w "czapie". Nie dzwiłbym się gdyby wymianę silnika zaproponowali Ci w de, tam to norma. To, że jak mówisz renomowany zakład nie potrafi znaleźć usterki tylko zmienia motorownie jest dla mnie bardzo dziwne. to akurat w DE normalne serwisy nie bawią się w rozbieranie silników z takim objawami biorą pacjenta na warsztat wyjmują stary wkładają drugi i po 6-8 pracy auto dalej śmiga z nowym sercem (nie koniecznie nówka prosto z fabryki to zależy od klienta) w naszych PL-owskich dilerowskich serwisach też to już wchodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #19 Napisano 27 Marca 2011 Wiesz, jeśli problem jest w oringach, czy tandemie to w ogóle betka. Jesli wyrobione gniazda to już większy problem, niemniej jednak wymiana głowicy zawsze będzie tańsza od wymiany motorowni. Problem w tym, że nikomu nie chce się ruszyć głową i coś naprawić. Spora cześć mechesów nie rozwija się, stoją w miejscu, nie myślą tylko wymieniają. To zły trend, bardzo zły biorąc pod uwagę jak drastycznie spada jakość nowych samochodów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #20 Napisano 27 Marca 2011 nie chodzi o to ze nie mogl znalesc usterki! bylo tyle naniszczonych elementow ze nie oplacalo sie go juz naprawiac bo remont wyniosl by mnie dwa razy tyle co kupienie drugiego motora z osprzetem i go wsadzenie. poza tym powiedzial ze motor po takiej naprawie to juz by nie bylo to samo. ja widzialem silnik rozebrany, widzialem tloki, glowice, turbo i doslownie trup. dlatego zaproponowal wymiane bo szanowal moje pieniadze i powiedzial ze on to moze naprawic ale zaplacil bym w przedziale 5000-6000zł za remont a za drugi silnik z osprzetem i wymiane zaplace gdzies z polowe. to gdzie tu by bylo logiczne naprawianie trupa? nie bylo sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach