Skocz do zawartości
paul

podnosi się stan oleju

Rekomendowane odpowiedzi

witam. co może być przyczyną podnoszącego się stanu oleju w silniku tdi AVF? dodam że na bank nie jest to głowica, uszczelka pod nią i pompowtryski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podnoszenie stanu olej jest spowodowane jednym z tych objawów i nie ma bata olej sam w sobie nie może podnosić poziomu także radzę jeszcze raz sprawdzić kanały wodne bloku silnika i czy nadmiar paliwa nie dostaje się do oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli chu...wy mechanik???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie dwa wyjścia albo paliwo albo płun chłodzacy...albo ktoś dolał i nie powiedział :manga

Jeśłi to pierwsze :sprawdz czy aby wiecej nie pali, czy z wydechu nie wydobywa sie inny niż zawse kolor spalin i czy po odkręceniu korka pprostu "nie śmierdzi" jesli to drugie wiadomo biały nalot i mleko jeśli to trzecie to podziękuj komuś

Edytowane przez expander1000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak wymiana pompowtrysków i głowicy nie pomaga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy przy wymianie pompowtrysków wymienione zostały uszczelnienia pompowtrysków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli naprawdę głowica,uszczelka pod głowicą oraz pompowtryskiwacze są ok propnuje przyjrzec się pompie oleju (dokładniej simering pod nią) lub uszkodzony pierscień i ropa ciśnie przez cylinder.Innych pomysłow nie mam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uszczelki pompowtrysków nowe, pompa vaku też wymieniona... to co jeszcze może być? może to co kolega expander1000 podpowiada i może do tego kijowy mechanik...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałeś całą głowicę? czy uszczelkę?Przy wymianie pompowtrysków rozumiem ze uszczelniacze oringi nowe tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymienione pompki, uszczelki i oringi na pompkach też nowe, wymieniona głowica i uszczelka, no i vaku pompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze małe pytanko - Głowica nowa rozumiem?Jeśli tak Moim skromnym zdaniem pierścienie na cylindrach(najlepiej było by gdzieś sprawdzić ciśnienie.Oczywiście ide tropem ze w oleju zbiera sie paliwko-innego wyjscia raczej nie ma skoro stan płynu chłodzącego jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda sprawa z odpływem wody pod akumulatorem. Czy woda nie stała w komorze? Było kilka przypadków zaciągnięcia wody przez serwo do silnika powodując podniesienie się stanu oleju w siniku. Odkręć korek od oleju i sprawdź czy nie masz mazi brązowej co mogłoby znaczyć że woda dostała się do silnika. Poczytaj przypadek Sławka http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=79992&highlight=woda+silniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy jest maż pod korkiem oleju i w przewodzie odpowietrzającym przy pokrywie wałka rozrządu. Jeżeli tak to woda jest w oleju, jak niema mazi to znaczy, że paliwo sie dostaje do oleju- może mechanik coś sknocił przy wkładaniu pompek, może oring sie podwinął lub uszkodził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz jest usterka naprawiona o ile mozna tak powiedziec. musialem motor wymienic. ale nie ma sie co lamac bo passek smiga i to jest najwazniejsze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
musialem motor wymienic

 

Powiedz, gdzie to diagnozowałeś? U nas w kraju, czy w de?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w kraju. nie było sensu naprawiać po tym jak rozebrano silnik, za duży koszt i to juz by nie bylo to samo. a czemu kolego pytasz? bo ten mechanik do ktorego trafilem specjalizuje sie w silnikach TDI i CDI i ma wyrobiona renome w moich okolicach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytam, ponieważ zdecydowana większość przypadków przybywania oleju jest spowodowana nieprawidłowościami w "czapie". Nie dzwiłbym się gdyby wymianę silnika zaproponowali Ci w de, tam to norma. To, że jak mówisz renomowany zakład nie potrafi znaleźć usterki tylko zmienia motorownie jest dla mnie bardzo dziwne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytam, ponieważ zdecydowana większość przypadków przybywania oleju jest spowodowana nieprawidłowościami w "czapie". Nie dzwiłbym się gdyby wymianę silnika zaproponowali Ci w de, tam to norma. To, że jak mówisz renomowany zakład nie potrafi znaleźć usterki tylko zmienia motorownie jest dla mnie bardzo dziwne.
to akurat w DE normalne serwisy nie bawią się w rozbieranie silników z takim objawami biorą pacjenta na warsztat wyjmują stary wkładają drugi i po 6-8 pracy auto dalej śmiga z nowym sercem (nie koniecznie nówka prosto z fabryki to zależy od klienta) w naszych PL-owskich dilerowskich serwisach też to już wchodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, jeśli problem jest w oringach, czy tandemie to w ogóle betka. Jesli wyrobione gniazda to już większy problem, niemniej jednak wymiana głowicy zawsze będzie tańsza od wymiany motorowni. Problem w tym, że nikomu nie chce się ruszyć głową i coś naprawić. Spora cześć mechesów nie rozwija się, stoją w miejscu, nie myślą tylko wymieniają. To zły trend, bardzo zły biorąc pod uwagę jak drastycznie spada jakość nowych samochodów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o to ze nie mogl znalesc usterki! bylo tyle naniszczonych elementow ze nie oplacalo sie go juz naprawiac bo remont wyniosl by mnie dwa razy tyle co kupienie drugiego motora z osprzetem i go wsadzenie. poza tym powiedzial ze motor po takiej naprawie to juz by nie bylo to samo. ja widzialem silnik rozebrany, widzialem tloki, glowice, turbo i doslownie trup. dlatego zaproponowal wymiane bo szanowal moje pieniadze i powiedzial ze on to moze naprawic ale zaplacil bym w przedziale 5000-6000zł za remont a za drugi silnik z osprzetem i wymiane zaplace gdzies z polowe. to gdzie tu by bylo logiczne naprawianie trupa? nie bylo sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności