Kamilek1307 Zgłoś #1 Napisano 6 Grudnia 2010 Witam. Przed wczoraj wstawiłem mojego paska do garażu, wczoraj zachodzę jak gdyby nigdy nic próbuje odpalić i ****.. Nie da rady odpalić, kręci i nic.. Na wyświetlaczu dodatkowo świecą się 2 lampki jedna od ESP a druga od ciśnienia opon.. na włączonym zapłonie. Samochód w ogóle nie odpala.. Przed tym jeździł normalnie i nic się nie działo.. Czy to pompowtryskiwacz?? Mam siemensa... Paliwo raczej nie zamarzło jakie by nie było bo w garażu -1 max -3 stopnie Bardzo proszę o pomoc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #2 Napisano 6 Grudnia 2010 luknij na ten temacik http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38801 pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 6 Grudnia 2010 zczytaj błędy i daj więcej szczegółów czy kręci sam rozrusznik czy silnik też jak długo próbowałeś odpalać itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #4 Napisano 6 Grudnia 2010 Kolego a sprawdziles akumulator? ja mialem podobna sytuacje pare lat temu. Wstawilem do garazu rano nic sie nie dzieje. Zaczalem odpalac na kablach od innego samochodu. Tez nic. Mysle sobie na pewno wałki sie wytarly. No i laweta i mechanika (automat). Finalnie okazalo sie ze akumaltor kompletnie rozladowany, a kable chyba bardzo cienkie i slabej jakosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #5 Napisano 6 Grudnia 2010 Samochód normalnie kręci rozrusznikiem. Aż go rozładowałem.. wziałem do domu, prostownikiem naładowałem i włożyłem spowrotem ale nic dalej nie odpala... Kreci kreci ale nic... wiec nie sadzę by była wina akumulatora bo normalnie kreci.. mam zamiar jeszcze sprawdzić filtr paliwa.. bo nie mam pojęcia co może z tym czymś być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawka Zgłoś #6 Napisano 6 Grudnia 2010 Sprawdzenie w filtrze paliwa odpowie na pytanie czy pompka podaje. Ostatnio oddałem do ASO na przegląd, dojechałem bez problemów, za chwilę telefon, że nie można odpalić Po diagnostyce okazało się, że właśnie padła pompka paliwa (ta co jest z tyłu). Można by się ucieszyć, że jeśli ma być awaria to lepiej w warsztacie niż na trasie:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #7 Napisano 6 Grudnia 2010 Kolego a masz drugi komplet kluczyków może immobilizer Ci siadł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #8 Napisano 6 Grudnia 2010 kolego,tylko komp(w 99%)powie ci prawdę,reszta to wróżby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #9 Napisano 6 Grudnia 2010 Jezeli to pompa paliwa to komp nic nie powie. Ale pierwsze co sie nasuwa na myśl bez żadnych kontrolek wskazujących na błędy to brak paliwa i tu najprawdopodobniej pompa paliwa lub zamarznięty filtr paliwa (w którym jest syf lub woda). Od tego trzebaby zacząć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #10 Napisano 6 Grudnia 2010 Kolega w BMR ma podobny problem, tyle że u niego po długich męczarniach auto zapala i jeździ, nie ma reguly raz pali, innym razem nie... Do tego dochodzi sporadycznie telepanie autem na wolnych obrotach, też nie uzależnione od niczego, po prostu zdarza się... Filtr paliwa nowy. Mechanik zasugerował pompę paliwa, podobno ma byc ja slychac przy wlaczeniu zaplonu, u niego jest cisza, w tygodniu będą zaglądać co z czym... Sprawdź czy słychać coś przy włączeniu zapłonu (pod tylną kanapą z prawej strony)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #11 Napisano 6 Grudnia 2010 Nie mam niestety nikogo tutaj we Wrocławiu żeby miał vaga albo VCDSa.. Ale po rozmowie z wujkiem najprawdopodobniej uszkodzona jest pompa... Jeśli są walnięte pompowtryskiwacze (zwierają się) to komputer dostaje komunikat o tym i odcina napięcie do pompy paliwa. A więc odpiąłem wiązkę przewodów od pompowtryskiwaczy i włączyłem zapłon lecz niestety dalej żadnych głosów z okolic pompy paliwa.. Wiec prawdopodobniejszy ona jest przyczyną.. choć to dziwne bo mam 3/4zbiornika wiec powinno samo się przepchnąć.. jutro jeszcze sprawdzę filtr paliwa..i zasilanie na pompie.. czy dostaje w ogóle.. Chyba ze ma ktoś inna propozycje bądź ma Vaga bądź VCDSa i byłby tak miły i mi pomógł.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #12 Napisano 6 Grudnia 2010 Koledzy poczytajcie sobie ten wątek od początku do końca to może coś sie rozjaśni. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71180 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #13 Napisano 13 Grudnia 2010 odswieżm temat.. dzisiaj dostalem sie do filtra paliwa i bylo dosyc sucho.. zalalem go paliwem do pelna i kreciłem i nic.. jak sie zapowietrzyl to dlugo trzeba krecic?? ma ktos jakies inne jeszcze pomysly? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #14 Napisano 13 Grudnia 2010 jeśli pokręciłeś trochę,to zajrzyj do niego ponownie i będziesz miał odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #15 Napisano 13 Grudnia 2010 odswieżm temat.. dzisiaj dostalem sie do filtra paliwa i bylo dosyc sucho.. zalalem go paliwem do pelna i kreciłem i nic.. jak sie zapowietrzyl to dlugo trzeba krecic?? ma ktos jakies inne jeszcze pomysly? Zdejmij pokrywę filtra paliwa i załącz parę razy zapłon powinno pójść paliwo , jak nie to odpowiedź jedna "pompka do wymiany " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #16 Napisano 13 Grudnia 2010 No i raczej to jest pompa...mało ropy w filtrze paliwa, tzn. że pompa nie działa w 100% i dlatego też nie może utrzymać odpowiedniego poziomu. Wymień ją i po sprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #17 Napisano 13 Grudnia 2010 ta pompa nowa 750zł gwarancja 1.5roku jest sens kupic czy lepiej na allegro jakas uzywke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #18 Napisano 13 Grudnia 2010 Jak nowa z koszem to lepiej nową za 750 zł . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #19 Napisano 13 Grudnia 2010 no cala nowa z serwisu VW z gwarancja komplet. generalnie ten VW to złom jak nie wiem.. miałem b5 po lifcie , 290tys przejechane i nic kompletnie się nie działo.. przejechałem 60 tys i kompletnie nic.. a ten 120tys i przeboje jak cholera;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #20 Napisano 13 Grudnia 2010 Pompę też przerobiłem koło 115 tyś przebiegu . Żebym miał taką wiedzę jak mam teraz to bym zaoszczędził na lawecie (Piotrków Tryb- Wawa ) oraz stresie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach