Trener Zgłoś #1 Napisano 30 Listopada 2010 Witam Problem jak w tytule maila. Wymieniłem już świece, kable WN, cewkę (była pęknięta), ale dalej to samo. Ostatnio kiedy już prawie wyczerpałem akumulator i czekałem na pomoc, przekręciłem jeszcze raz z nudów i odpalił na dotyk! Z tym że podczas czekania (jakieś pół godziny) była cały czas włączona stacyjka. O co chodzi? Silnik ADZ 1,8 benzyna + LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tkaczu18 Zgłoś #2 Napisano 30 Listopada 2010 po pierwsze palisz go na gazie czy benzynie ? 2 sprawa sprawdź filtr powietrza bo może jest z nim coś nie tak a 3 sprawdź przepływomierz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1822 Zgłoś #3 Napisano 30 Listopada 2010 Czujnik temperatury też bym sprawdził. A pompa podaje paliwo, sprawdzałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jotes Zgłoś #4 Napisano 30 Listopada 2010 sprawdź przepływomierz ... W silniku ADZ nie ma przepływomierza. Jest za to sonda lambda. ---------- Post added at 22:32 ---------- Previous post was at 22:29 ---------- WitamProblem jak w tytule maila. Wymieniłem już świece, kable WN, cewkę (była pęknięta), ale dalej to samo. Ostatnio kiedy już prawie wyczerpałem akumulator i czekałem na pomoc, przekręciłem jeszcze raz z nudów i odpalił na dotyk! Z tym że podczas czekania (jakieś pół godziny) była cały czas włączona stacyjka. O co chodzi? Silnik ADZ 1,8 benzyna + LPG Sprawdź kopułkę i palec rozdzielacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #5 Napisano 2 Grudnia 2010 Może to nie w temacie, bo nie znam tego silnika ale czy jest tam czujnik halla? W Reno miałem problem z odpalaniem, odpalał bardzo nie regularnie, zwykle za "entym" razem. Wystarczyło wyczyścić czujnik halla i autko odpala za pierwszym razem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uosiu Zgłoś #6 Napisano 3 Grudnia 2010 juz w B3 byly czujniki halla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trener Zgłoś #7 Napisano 7 Grudnia 2010 Standardowo odpalam na benzynie. Próby odpalenia na też gazie nic nie dają. Wymieniłem w międzyczasie kopułkę, dalej to samo. Paliwo dopływa - odpinałem wężyk przy wtrysku. Gdzie jest czujnik halla i jak go wyczyścić? Wpinałem w VAG, czujniki temepratury pokazują prawidłowo, był tylko błąd czujnika położenia przepustnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #8 Napisano 7 Grudnia 2010 Gdzie jest czujnik halla i jak go wyczyścić? Wpisz w wyszukiwarkę "czujnik halla". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek1979 Zgłoś #9 Napisano 18 Grudnia 2010 Do sprawdzenia caly zaplon [ swiece, przewody, kopulka, palec], czujnik temperatury, czujnik halla i modul zaplonowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksys Zgłoś #10 Napisano 9 Stycznia 2011 Ja dopiszę się do tego tematu bo mam podobnie. mianowicie jak jest wilgotno to czasem jest problem z odpaleniem jak jest zagrzany do 50-80stopni. jak jest zimny i stoi kilka dni to wsiadam i jadę,nie mam problemów żadnych z tym, jednak wystarczy że przejadę 2km i się zatrzymam i czasem jest problem. nie odpala,jak odpali ma bardzo nierówne obroty, jak chce dodać gazu to go dławi,do tego zapach spalin jest jakby był zalany. kable świece nowe,kopuła czyszczona. dodam że zdarzyło mi się to dwa razy rok temu i od wczoraj znów to samo. za to jak już odpali, zagrzeje i się go kawałem przeciągnie to potem znowu jest spokój.pali ładnie od tyka i wszystko gra. po podpięciu do kompa pokazuje czujnik tlenu(mniej więcej tłumacząc na polski:) ) wydaje mi się że to o lambdę chodzi. dodatkowo z lambdą jest problem bo na benzynie nie mam odczytu z sądy jak się wepnę miernikiem lub kompem od gazu. problem mniejszy na gazie. tam lambda działa bardzo płynnie a spalanie gazu jest w normie,nie przekracza 13litrów jazdy miejskiej schodząc do 8 na trasie. dodam że wpinając się do lambdy miernikiem nie mam w ogóle żadnych odczytów na benzynie czy ciepły czy zimny. jak tylko przełączę na gaz w momencie jest sygnał i komp od gazu reguluje korkowcem wg. wskazań lambdy. dodam że temperaturę łapie dość szybko(dziś 8stopni na plusie na dworze), termostat był wymieniany i nie mam z nim kłopotów, może poza tym że na liczniku dochodzi do 80stopni i tak utrzymuje, ale za to przy 100 stopniach włącza wentylator więc przypuszczam że tutaj licznik troszkę zaniża. nie wiem gdzie się do czego przyczepić,bo na początek nie wiem w ogóle czemu lambda działa tak dziwnie silnik to 1.8 AAM na jednopunkcie. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki84 Zgłoś #11 Napisano 9 Stycznia 2011 Sterownik od gazu ma emulator sondy lambda dlatego na gazie jest ok, emulator oszukuje kompa i na gazie śmiga, jak dasz na benzyne to niestety nie, masz sonde do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksys Zgłoś #12 Napisano 2 Lutego 2011 (edytowane) 1problem rozwiązany, kopułka i palec wymienione, jak ręką odjął. co do lambdy, emulacja ustawiona jest na masa,natomiast czy to wyjaśnia że na wolnych obrotach otwiera bardziej krokowca od gazu niż jadąc?przy jeździe mam na ok 60-70 kroków, natomiast na wolnych mam ok 90kroków i to trzeba zaczekać z 5sekund aby się otworzył krokowiec do tej pozycji i lambda wskazania jakieś dała. teoretycznie lambda daje wskazanie nie potrzebując do tego żadnego napięcia zasilania(pomijam zasilanie które służy do nagrzania sondy) więc jeśli utnę przewód to powinna lambda nie wskazywać nic nigdzie, a jeśli jest sprawna to powinna jednak się odezwać jeśli gdzieś się pomyliłem proszę o poprawienie mnie. pozdrawiam Dodam tylko że problem z lambdą jest bo gazownik jak zakładał gaz to odciął lambde od kompa w benzynie. muszę podpiąć to normalnie i powinno być dobrze.] pozdrawiam Edytowane 25 Lutego 2011 przez ksys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy23 Zgłoś #13 Napisano 22 Czerwca 2016 Witam mam taki problem z pasatem. A wiec przekręcam zapłon kontrolki się zapalają pompka paliwowa działa bezpieczniki sa dobre sprawdziłem wszystkie a po przekręceniu na rozruch nic sie nie odzywa nie wiem co może być przyczyną czy przekazni czy może coś innego proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #14 Napisano 22 Czerwca 2016 Rozrusznik lub kostka stacyjki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach