Skocz do zawartości
grzybek141

Wirnik od dmuchawy ciężko sie kręci.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jako że wymieniam nagrzwnice od x czasu już :| Mam w pokoju całą dmuchawe spod deski... i tutaj mam pytanie bo wydaje mi sie ze ciężko sie obraca wirnik dmuchawy... pamietam w golfie 3 jak sie to trgo dotknąłem to sie lżej kreciło, a tutaj jest tak ze jak lekko sie probuje zakręcić nim to momentalnie staje... Rozbierał to ktoś? Nie wiem jak w b3 ale w golfie 3 na 2 biegu dmuchawe było minimalnie słuchcać a w b3 dosyć głosno ona pracuje i nie wiem czy mam cos z tym robić czy to tak ma być . Jak ze szwagrem rozmawiałem czy nie napsiukać wd40 do łożyska czy tam tego mechanizmu to powiedział ze to pomoże "na chiwle" bo pozniej wycieknie wd40 wypłukujac resztki smaru i bedzie gorzej tylko

 

 

I druga sprawa kupiłem nowy termostat 87 stopni i jak sie go włoży do szklanki z wrzątkiem czyli ok 95 stopni to sie nie otwiera-.- mozliwe ze nowy i zepsuty ?

 

za błędy przepraszam ale mam dzis kaca i nie moge sie kupić nad niczym :(

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wydaje mi sie ze ciężko sie obraca wirnik dmuchawy... Rozbierał to ktoś?

Rozbierałem, ale już dokładnie nie pamiętam, dekielki z obu stron silnika są przytrzymane zagiętą blachą - taki jakby nacięty i wygięty kawałek obudowy. Ważne - założyć tak samo jak było (zrób znaki) bo silnik będzie chodzić w drugą stronę. O wymianie nagrzewnicy i okolicznych kłopotach (klapki) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38825&highlight=wymiana+nagrzewnicy

I druga sprawa kupiłem nowy termostat 87 stopni i jak sie go włoży do szklanki z wrzątkiem czyli ok 95 stopni to sie nie otwiera-.- mozliwe ze nowy i zepsuty ?
Termostat potrzebuje chwili na reakcję, więc może chwile poczekaj podgrzewając wodę. Oczywiście zepsuty też można trafić.
za błędy przepraszam ale mam dzis kaca

na to też są sposoby ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pełne otwarcie termostatu następuje przy 102*C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy moze ktos wie od czego est przewod wkrecony w blok silnika kolo alternatora vwb3 1.8 pelny wtrysk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy moze ktos wie od czego est przewod wkrecony w blok silnika kolo alternatora vwb3 1.8 pelny wtrysk

Kolega moglby sprecyzowac albo fotosa jakiegos wrzucic bedzie latwiej stwierdzic o jaki przewod Ci chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fotki nie mam mozliwosci wstawic ten przewod jest grobosci przewodu do swiec w nim sa trzy kabelki i spinka jest kolo aparatu i wchodzi w wiazke kabli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ten przewod jest zakonczony takim duzym oczkiem na srube M8 i jest przykrecone miedzy pierwszym a druhim cylindrem??? Jesli tak to jest to czujnik spalania stukowego. Na zdjeciu ponizej ten kabelek ma numer 9, czy to cos takiego??

beztytuugo.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez kielon.m

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności