grzybek141 Zgłoś #1 Napisano 29 Listopada 2010 Witam Jako że wymieniam nagrzwnice od x czasu już Mam w pokoju całą dmuchawe spod deski... i tutaj mam pytanie bo wydaje mi sie ze ciężko sie obraca wirnik dmuchawy... pamietam w golfie 3 jak sie to trgo dotknąłem to sie lżej kreciło, a tutaj jest tak ze jak lekko sie probuje zakręcić nim to momentalnie staje... Rozbierał to ktoś? Nie wiem jak w b3 ale w golfie 3 na 2 biegu dmuchawe było minimalnie słuchcać a w b3 dosyć głosno ona pracuje i nie wiem czy mam cos z tym robić czy to tak ma być . Jak ze szwagrem rozmawiałem czy nie napsiukać wd40 do łożyska czy tam tego mechanizmu to powiedział ze to pomoże "na chiwle" bo pozniej wycieknie wd40 wypłukujac resztki smaru i bedzie gorzej tylko I druga sprawa kupiłem nowy termostat 87 stopni i jak sie go włoży do szklanki z wrzątkiem czyli ok 95 stopni to sie nie otwiera-.- mozliwe ze nowy i zepsuty ? za błędy przepraszam ale mam dzis kaca i nie moge sie kupić nad niczym Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #2 Napisano 30 Listopada 2010 wydaje mi sie ze ciężko sie obraca wirnik dmuchawy... Rozbierał to ktoś? Rozbierałem, ale już dokładnie nie pamiętam, dekielki z obu stron silnika są przytrzymane zagiętą blachą - taki jakby nacięty i wygięty kawałek obudowy. Ważne - założyć tak samo jak było (zrób znaki) bo silnik będzie chodzić w drugą stronę. O wymianie nagrzewnicy i okolicznych kłopotach (klapki) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38825&highlight=wymiana+nagrzewnicy I druga sprawa kupiłem nowy termostat 87 stopni i jak sie go włoży do szklanki z wrzątkiem czyli ok 95 stopni to sie nie otwiera-.- mozliwe ze nowy i zepsuty ? Termostat potrzebuje chwili na reakcję, więc może chwile poczekaj podgrzewając wodę. Oczywiście zepsuty też można trafić.za błędy przepraszam ale mam dzis kaca na to też są sposoby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 30 Listopada 2010 Pełne otwarcie termostatu następuje przy 102*C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert280676 Zgłoś #4 Napisano 30 Listopada 2010 koledzy moze ktos wie od czego est przewod wkrecony w blok silnika kolo alternatora vwb3 1.8 pelny wtrysk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #5 Napisano 30 Listopada 2010 koledzy moze ktos wie od czego est przewod wkrecony w blok silnika kolo alternatora vwb3 1.8 pelny wtrysk Kolega moglby sprecyzowac albo fotosa jakiegos wrzucic bedzie latwiej stwierdzic o jaki przewod Ci chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert280676 Zgłoś #6 Napisano 30 Listopada 2010 fotki nie mam mozliwosci wstawic ten przewod jest grobosci przewodu do swiec w nim sa trzy kabelki i spinka jest kolo aparatu i wchodzi w wiazke kabli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #7 Napisano 30 Listopada 2010 (edytowane) Czy ten przewod jest zakonczony takim duzym oczkiem na srube M8 i jest przykrecone miedzy pierwszym a druhim cylindrem??? Jesli tak to jest to czujnik spalania stukowego. Na zdjeciu ponizej ten kabelek ma numer 9, czy to cos takiego?? Uploaded with ImageShack.us Edytowane 30 Listopada 2010 przez kielon.m Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach