Skocz do zawartości
roberts

zamarzajace wspomaganie układu kierownicy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, koledzy, pisze z zapytaniem do was co moze byc przyczyna zamarzajacego wspomagania.

 

Cala wada polega na tym ze jak jest 0-2 C to zamarza mi wspomaganie, Kierwonica moge krecic ale nie ma wspomagania! Wiec nie zamarza mi listwa;/ Czyzby zawor w maglownicy zamarzal..?

Jak przegazuje auto na jakies 4tys Slysze (chwilowe jep!!! - w tym czasie slychac stekanie pompy) no i prosze wspomaganie jest! i juz utrzymuje sie caly czas!

 

Jakis czas temu mialem wymieniana pompe wspomagania na jakas tania za 400zl (bo moja glosno chodzila), przy wymianie wylecial mi caly plyn z magl0wnicy i przewodow!

 

Czy mozliwe ze mam zapowietrzony magiel..? Jesli tak to jak go sie odpowietrza..?

 

Czy powinno byc tak ze jak skrece kierownice na max np w lewo lub w prawo pompa powinna chodzic glosno..?

 

Jakas inna wada..?

 

Prosze o pomoc bo nie wiem od czego zaczac!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej hydrauliczny uzupełnij albo najlepiej zmień na nowy. Odnośnie skrętu na MAX w lewo lub prawo to normalne, że pompa pracuje na maksymalnym obciążeniu. Staraj się tego nie robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tym rzecz ze wczoraj wymienilem na nowy

Pytanie czy jak dam gazu na maxa do od czasu do czasu powinny isc bomble ze zbiorniczka i plyn powinien sie unosic..?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy pasek się nie ślizga?? dziwna sprawa bo przy przegazówce i odkręconym zbiorniczku u mnie wywalało olej do góry...a na maxa kołami nie napierdzielaj bo męczysz wtedy strasznie pompę. robisz dokładnie jak moja narzeczona...najchętniej to by ukręciła tą kierownicę:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie podnosni go od gory! jak wleje dosc duzo to wyleje go! Pasek sie nie slizga i jest dobrze napiety kolego krecilem fajero w lewo na maxa i w prawo aby sprawdzic zachowanie pompy

Edytowane przez roberts

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dolalem plyn na maxa aby sprawdzic czy wyplywa jak dam na max gaz! okazuje sie ze wyplywa wiec chyba jest ok gdyz do baniaka nie wlewamy full tylko do jakiegos poziomu po to aby jak plyn powrotny nie uciekal korkiem, wiec pytanie co moze powodowac przymarzanie wspomagania! czy to wina zaaworkow..? jak by przymarzl 1 to bym mogl krecic przynajmiej w 1 strone lekko a tak ani w 1 ani w 2..!! prosze o porady koledzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy sam znalazlem odpowiedz na mój problem!!! :D Otóż faktycznie miałem zapowietrzoną maglownicę i efekt u mnie był taki że zamarzała przy 2*C ;/ A sposób na odpowietrzenie maglownicy jest nastepujący!!

 

Auto na 2 podnośniki z przodu do góry

Mocne ręce ( Kręcimy fajero raz w lewo raz w prawo na max przy wyłączonym silniku do momentu aż przestaną iść bąbelki) - u mnie około 15x w 2 strony

Odpalamy auto i ponawiamy czynność

Gasimy i jeździmy

Pozdrawiam

Edytowane przez roberts

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności