Skocz do zawartości
maajeranek

Nieszczelny układ chłodzenia B5 zb. wyrownawczy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Troche poczytałem na temat mojej przypadłości ale myśle że nic do niej nie psauje

 

Dzisiaj po przejechaniu jakies 5 km i postoju 30min odpalam autko a tu woła ze nie mam płynu ... zaglądam pod maske - faktycznie prawie pusto w zbiorniczku .... dolałem najpierw samej wody zeby zlokalizować wyciek ...a tu generalnie przelalo mi się - czyli połowa znbiorniczka jest ale jak dolewam wiecej to od razu tym krućcem przelewowym/podcisnieniowym od spodu pod korkiem wylatuje na zewnatrz

 

Na moje oko nie ma tam w momencie dolewania - ciśnienia także tak jakby jakis zaworek pad w zbiorniczku wyrównawczym .... ?

 

Moze ktoś maił podobny problem

Z góry dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak . Kolego napewno masz zbiorniczek do wymiany a po wymianie sprawdź czy masz układ odpowietrzony dobrze i sprawdzaj czy ci węże nie twardnieją i tak samo czy nie masz też wody w oleju lub też na odwrót . Bo może być tak że jest jakaś przyczyna od ktrej się zbiorniczek uszkodził albo stało się to też od starość w co wątpie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK dzieki bardzo

ostatnio zmieniałem czujnik G2 ale to nie ma wplywu

Pozdrawiam Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak to nie ze zbioniczka mi uciekało

Kapie mi stojąc przodem do samochodu z lewej strony z przodu

 

może jakis podpowiedzi skąd może kapać ???

Edytowane przez maajeranek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byc moze chłodnica dziurawa lub z weza łaczącego przy chłodnicy moze obejma za słabo sciska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi to się robi tak , ze nie ważne ile zaleje płynu to schodzi do minimum i tak się utrzymuje , ale czego tak jest to niestety już nie wiem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie również dotyka ten problem. Płyn w zbiorniczku schodzi poniżej kreski MIN zaledwie 0.5 centymetra i utrzymuje się na tym samym poziomie. Zaobserwowałem ponadto że jak uzupełnię ubytek i mocniej przycisnę to dymi na biało, rura od chłodnicy twardnieje wraz ze wzrostem obrotów więc na pewno się przepala uszczelka.

Jakie jest ryzyko dalszej jazdy z tymi objawami, dolewać do zbiorniczka i spalać ten płyn czy jeździć jak najdelikatniej przez pewien okres jeszcze?(oby jak najdłuższy bo słabo z geldem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności