Skocz do zawartości
Kamilek1307

B6 2.0 TDI 170KM lewa poduszka skrzyni biegów.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzisiaj wymieniałem Olej silnikowy wraz z filtrami w pasku. Mechanik zatrząsł silnikiem i powiedział mi, że mam wybitą poduszkę skrzyni biegów lewą (strona kierowcy). Powiedział mi, że jak kupie to mi wymieni. Moje pytanie jest takie czy to jest to samo co poduszka pod silnik? jest różnica lewa a prawa strona?

Czy ma ktoś numer części? Lepiej kupić jakiś zamiennik, czy używany oryginał? Orientuje się ktoś jaki może być koszt tej części?? Bardzo proszę o odpowiedz i o wyrozumiałość gdyż jestem laikiem w tych sprawach.

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja dokladnie nie wiem czy to ta sama poduszka, natomiast wiem że mi szarpie silnikiem podczas odpalania i tez mechanik podejrzewa poduszkę. w serwisie koszt najdroższej poduchy pod silnik do paska to około 150zł. jakies 2 tyg temu dzwoniłem pytac. to nie duzy koszt w porównaniu do innych czesci z aso. daj znac czy wymieniles to juz i czy ciezka z tym sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem tą poduszkę, kupowałem w serwisie 240 pln wymiana bardzo prosta tylko trzeba mieć kanał. Poduszka łączy skrzynie biegów z podłużnicą. Do skrzyni DSG i manula są różne i trzeba zwrócić na to uwagę przy zamawianiu. Wiem że pod spodem silnika jest jeszcze jedna poduszka (łapa) i może ona też jest już wyrobiona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, u mnie jest pojedyńcze metaliczne uderzenie podczas przyspieszania. Mechanik uważa że to poduszka pod skrzynią. U mnie pytałem w ASO łapa kosztuje 142, dwie poduszki po 109 zł każda. Zamówiłem 2 poduszki, jak zmienie napiszę czy jest lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co to jest poduszka "pod belka" czy "za belką" skrzyni DSG??