Kukizb5 Zgłoś #1 Napisano 1 Listopada 2010 Mam takie pytanie... Ostatnio zmieniłem łącznik stabilizatora w warsztacie z tym że mechanik to robił na szybko i teraz trochę kierownica bije. Nie wiem czy problemem może być niedokręcenie czegoś(odkręcał wahacz i stbilizator) czy to że wymieniłem tylko z jednej strony a z tego co wiem to kształt ten sam tylko w nowym osobno były śruby a w starym zatopione? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #2 Napisano 1 Listopada 2010 jak najbardziej posprawdzaj czy przykrecone jest wszystko, ale z tego co kojarze to takie cos wystepuje jak czasmi łaczniki sa odwrotnie czy moze bardziej do gory nogami przykrecone. joł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukizb5 Zgłoś #3 Napisano 1 Listopada 2010 Rozumiem, sprawdzę połączenia albo podjadę do mechanika w końcu on za to odpowiada:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 1 Listopada 2010 Ostatnio zmieniłem łącznik stabilizatora w warsztacie z tym że mechanik to robił na szybko i teraz trochę kierownica bije. Zmieniałem niejeden łącznik stabilizatora, ale jeszcze nigdy nie przytrafiło mi się żeby bila kierownica po wymianie. Robił to na szybko, może kolo masz nie dokręcone? A generalnie to pojedz do niego niech sprawdzi czy wszystko dobrze pozakładał i poskręcał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 1 Listopada 2010 jak bys lacznik nie zakrecal to on nie jest powodem bicia zreszta do wymiany lacznika tylko kolo sciagna zacza bym od dokrecenia kola lub szukal czy nie odpadl odwaznik z kola Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukizb5 Zgłoś #6 Napisano 2 Listopada 2010 tak ale u mnie się łącznik tak zapiekł, że trzeba było wyjąć cały wahacz więc może coś tam jest nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #7 Napisano 2 Listopada 2010 KOLEGO SPRAWDZ DRĄŻEK UKŁADU KIEROWNICZEGO CZY NIE MA LUZÓW albo dolny wachacz banan czy nie jest uszkodzony ---------- Post added at 13:25 ---------- Previous post was at 13:22 ---------- podjeć ze lepiej do diagnozy na szarpaki dowiesz sie dokładniej niż zgadywać co może być przyczyną powiesz mu że jesteś przed przeglondem i chcesz sprawdzić co do wymiany to zrobi ci za free Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach