VWTEDE Zgłoś #1 Napisano 28 Października 2010 (edytowane) koledzy mam taki problem wczoraj podczas dłuższej jazdy zauważyłem ze przy włączonym tempomacie auto dziwnie się zachowuje delikatnie regularnie poszarpuje kontynuując jazdę w sumie ok 600km problem się zaczął nasilać doszły takie symptomy jak podczas szarpania dymienie i ostatecznie ( stan na dzisiaj) syczenie dość głośne podczas dodawania gazu i obecnie wygląda to tak gas syczenie czarny dym przerwa (gaz w tej samej pozycji)brak syczenia i dymu brak mocy i odnowa to samo do momentu kiedy nie przejdzie w stan serwisowy. podłączyłem pod vcds-a i wyskoczył jeden błąd Address 01: Engine Labels: None Control Module Part Number: 038 906 019 EP Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000AG 1442 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 05311 Additional Info: WVWZZZ3BZ2E081101 VWZ7Z0A3774336 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent patrzyłem czy jakaś rura nie jest pęknięta i nic nie znalazłem a syczenie dochodzi ze strony turbiny koledzy jakieś sugestie pozdrawiam Edytowane 28 Października 2010 przez VWTEDE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat6a02 Zgłoś #2 Napisano 28 Października 2010 popatrz dobrze jeszcze raz bo mi sie wydaje ze walniety jest waz od intercolera ten dolny od turbiny lub ten po przeciwnej stronie przy chlodnicy IC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #3 Napisano 28 Października 2010 Po mojemu charge presure control to controla/czujnik/regulator cisnienia doladowania a syczenie moze z nieszczelnej rury od t do itc-co by tlumaczylo poszarpywanie, dymienie z wyniku za bogatej mieszanki i brak mocy bo pow. spierd.... z ukladu. ---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:16 ---------- ...a pekniecia mozesz nie znalezc, nie musi byc widoczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #4 Napisano 28 Października 2010 Na postoju, nawet gazując nic nie zobaczysz. Dopiero pod obciążeniem będzie świstało. Szukaj po śladach wycieku oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #5 Napisano 28 Października 2010 (Na postoju, nawet gazując nic nie zobaczysz. Dopiero pod obciążeniem będzie świstało. Szukaj po śladach wycieku oleju). dokladnie na postoju nie swiszczy ale puszcza dyma a jak jezdzilismy po parkingu to siedzialem na silniku stad wiem ze swiszczy z okolic turba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #6 Napisano 28 Października 2010 a jak jezdzilismy po parkingu to siedzialem na silniku He, he. Dobra metoda. Chciałbym to zobaczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #7 Napisano 28 Października 2010 dobra jazda! zesrany bylem na maxa ---------- Post added at 21:40 ---------- Previous post was at 21:39 ---------- powiedzcie czy sa szanse ze dmuchawke ch... strzelił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #8 Napisano 28 Października 2010 powiedzcie czy sa szanse ze dmuchawke ch... strzelił Nie patrz na dmuchawke, patrz na połączenia. Jak kolega wyżej pisał szukaj po śladach oleju, chociaż ja stawiam na pierwszy gumowy za dmuchawką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #9 Napisano 28 Października 2010 jutro go zdemontuje o pomacam, na razie wielkie dzięki za wszelkie podpowiedzi odezwę się jak zlokalizuje i usunę usterkę pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 28 Października 2010 turbo masz ok ale dalsza jazda z tym moze to zmienic na postoju gazuji macaj reka powinienes wyczuc dziure Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #11 Napisano 28 Października 2010 turbo masz ok ale dalsza jazda z tym moze to zmienic na postoju gazuji macaj reka powinienes wyczuc dziure dzięki kolego wezmę to na bank pod uwagę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #12 Napisano 29 Października 2010 Na 90 % jest to nieszczelnos gdzies na rurach od icka ... mialem to samo gdy jeden waz mi sie zsunal z niewiadomych przyczyn . Pasek strasznie zaczal syczec i batory(dym) za autem niesamowity... z reszta blade13 moze potwierdzic bo walczylem z nim zeby sie z tym uporac sprawdz laczenia rur icka czy na pewno wszystkie dobrze siedza. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #13 Napisano 29 Października 2010 Heh problem zlokalizowany i usunięty pękła rura dolna od dmuchawki jak ja wcześniej macając nie wymacałem otworu wielkości 25letniej ć...ki dzięki wszystkim za sugestie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach