Bond29 Zgłoś #1 Napisano 20 Października 2010 Witam. Potrzebuje pomocy w sprawie ustawienia zaworów w pojeździe mojego taty. Jak by ktoś mógł mi powiedzieć od czego się zaczyna tego tupy operacje był bym wdzięczny bo nigdy tego nie robiłem lub nawet przesłać książeczke typu sam naprawiam VW T2 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 20 Października 2010 Dane dla gorącego silnika Zawór ssący 0,25 mm wydechowy 0,45 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #3 Napisano 21 Października 2010 Ooo.... gorący silnik, bedziesz miał nagrzane wszystko czyli rozszerzone, olej wszedzie itp, nigdy nie wyregulujesz tak poprawnie luzów. No i druga sprawa, nie mając całego kompletu płytek regulacyjnych nie masz co zaczynac regulacji. Do tego dolicz sobie jeszce przyząd do wciskania szklanek i do wyjmowania płytek. Bez tych 2 ostatnich namęczysz się ale zrobisz, a zrobisz jak masz pytki. No bo śrubek to tam niema juz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #4 Napisano 21 Października 2010 Napisałem gorący silnik, bo tak podaje serwisówka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #5 Napisano 21 Października 2010 (edytowane) sam naprawiam VW T2 Chyba raczej chodzi ci o T3 bo w T2 nie było diesla. Poza tym wydaje mi się że tam są hydro-popychacze. Ale jeszcze to sprawdzę i potwierdzę. Edit: W niektórych autach były hydro-popychacze, w niektórych regulacja na płytki. Na zimnym silniku zawór ssący ma mieć luz 0,4 a wydechowy 0,5. Dane z książki napraw VW transporter. Edytowane 6 Grudnia 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach