polonez15 Zgłoś #1 Napisano 19 Października 2010 Witam! Otóż padła mi jedna pompka, za wymianę biorę się sam. Może Koledzy dadzą mi cenne rady nie licząc nie używania młotka i przecinaka Tak na serio to pierwszy raz będę wyciągał akurat pompkę... Może ktoś w skrócie napisze, co i jak ? Co nieco się orientuję, nie myślcie, że porywam się z motyką na słońce:) Chodzi mi głównie czy po włożeniu pompki o tym samym numerze muszę regulować jakoś skok pompki? Z góry dziękuję za pomoc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #2 Napisano 20 Października 2010 (edytowane) Witam! Otóż padła mi jedna pompka, za wymianę biorę się sam. Może Koledzy dadzą mi cenne rady nie licząc nie używania młotka i przecinaka Tak na serio to pierwszy raz będę wyciągał akurat pompkę... Może ktoś w skrócie napisze, co i jak ? Co nieco się orientuję, nie myślcie, że porywam się z motyką na słońce:) Chodzi mi głównie czy po włożeniu pompki o tym samym numerze muszę regulować jakoś skok pompki? Z góry dziękuję za pomoc:) Małe co-nieco masz tutaj: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=161 i tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188041 Edytowane 20 Października 2010 przez Wojciechpop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #3 Napisano 20 Października 2010 Musisz mied dluga sufmiarke,katomierz najlepiej i sciaacz do pompek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #4 Napisano 20 Października 2010 Jak wykręcisz całe dźwigienki bez ruszania śrubą regulacyjną to później nic nie ustawiasz. Pamiętaj o nowych śrubach i przestrzeganiu momentów dokręcania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5 Napisano 20 Października 2010 Kolego dzięki za linki ale te tematy oblatałem całe:) Kolego pogromca właśnie Ty mi spadasz z nieba Napisz jak możesz po krótce procedurę demontażu, ponieważ nie przyglądałem się dokładnie jeszcze co i jak odkręcać... Nie mam zamiaru ruszać śruby regulacyjnej...Nowe śruby- znaczy tylko ta dociskająca pompkę czy nie tylko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #6 Napisano 20 Października 2010 Nie wiem co za praktyka nie regulować skoku po odkręceniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #7 Napisano 20 Października 2010 A czym się różni pompka stara od nowej? Po co ruszać coś, co może okazać się poprawne? Wyregulować zawsze można. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #8 Napisano 20 Października 2010 Jak rozwalisz głowicę i pompkę to zobaczysz czym się rożni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #9 Napisano 20 Października 2010 A jeżeli zamontuję nowy i pokręcę wałem i zobaczę czy faktycznie ma luz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita17 Zgłoś #10 Napisano 20 Października 2010 ta operacja jest jak po wymianie uszczelki głowicy w starym typie silnika z mechaniczna regulacja zaworów po prostu trzeba regulować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #11 Napisano 20 Października 2010 No dobra ale na chłopski rozum pompka może mieć nieznaczne tu odchyłki w swojej wysokości jak zdejmę same dźwignie to jaki wymiar się zmieni, że mam regulować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #12 Napisano 21 Października 2010 No dobra ale na chłopski rozum Czytam co piszesz i stwierdzam po twoich wypowiedziach ze powinieneś się za to nie brać. Nie masz ani narzędzi ani podstaw wiedzy jak to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #13 Napisano 21 Października 2010 Czytam co piszesz i stwierdzam po twoich wypowiedziach ze powinieneś się za to nie brać.Nie masz ani narzędzi ani podstaw wiedzy jak to zrobić. Dobrze pisze widziałem jak to się robi to nie jest takie choć siup. Za pomocą "krzyżaka i młotka" ciężko coś zrobić...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #14 Napisano 21 Października 2010 Kolego dzięki za linki ale te tematy oblatałem całe:) Kolego pogromca właśnie Ty mi spadasz z nieba Napisz jak możesz po krótce procedurę demontażu, ponieważ nie przyglądałem się dokładnie jeszcze co i jak odkręcać... Nie mam zamiaru ruszać śruby regulacyjnej...Nowe śruby- znaczy tylko ta dociskająca pompkę czy nie tylko? Piszesz sprzeczne rzeczy (...tematy oblatałem całe...), za chwilę prosisz o procedurę demontażu (....ponieważ nie przyglądałem się dokładnie jeszcze co i jak odkręcać... ) mimo iż w linkach które podałem gość zrobił fotorelację i dokładnie opisał co w jakiej kolejności!!! To w końcu czego chcesz?? Oblatałeś całe tematy ... ale nie wiesz co i jak!!?? Zdecydowanie popieram przedmówców - nie bierz się za to, ale oczywiście Twoje auto i sam zadecydujesz..... Oby tylko nie było kolejnego tematu: "....koledzy proszę o pomoc, rozebrałem pompki i nie wiem co dalej....). Ale nie będę krakał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #15 Napisano 21 Października 2010 niech robi - jak mu sprezyna wybija dziure w deklu glowicy to bedzie wiedzial o co chodzi ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #16 Napisano 21 Października 2010 Nie wiem co za praktyka nie regulować skoku po odkręceniu. No wiem że tak jest w procedurze że powinno się regulować, ale widziałem osobiście jak mechanik wymieniał pompowtryski i nic nie regulował a na vagu wszystko OK. Też się zdziwiłem że nie reguluje ale on stwierdził że przy takim montażu nie ma potrzeby bo nic nie uległo zmianie. Natomiast wymienione zostały sworznie, śruby od pompek, uszczelki i śruby od dźwigienek. Dwa lata po tej operacji pompki chodzą jak złoto. Nie twierdzę że tak się powinno robić, ale jak się przekonałem można i nie widać różnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #17 Napisano 21 Października 2010 niech robi - jak mu sprezyna wybija dziure w deklu glowicy to bedzie wiedzial o co chodzi ;] hahahah dokładnie jozko.... :-))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #18 Napisano 21 Października 2010 Jacy mądrzy się znaleźli... Gratuluję posiadania wszelkiej wiedzy od urodzenia, cwaniaki. Uważałem że to forum jest normalne, choć widzę, że tylko jeden Kolega jest w porządku. Dalsze "instrukcje" zostawcie sobie i schowajcie się razem z nimi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #19 Napisano 21 Października 2010 Kurde obrazil sie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #20 Napisano 21 Października 2010 Kurde obrazil sie. chyba tak :-))) i po co było mu Marewel wykład robić teraz się zamknie w sobie :-))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach