Skocz do zawartości
Gość arq

Wyrzuca płyn chłodnicy podczas jazdy silnik TDI 110KM AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Gość arq

Robię miesięcznie 15tyś km , i od 2-3 miesiecy musze dolewac płynu do układu chłodzącego, widać , że płyn wyrzuca górą przez przelew w zbiorniczku wyrównawczym bo jest biało do okoła i mokro.

 

Miał już ktoś podobny problem ? :przestraszony:

 

Jak narazie to jeździ na trasie Gdańsk-Hamburg :krzeslem::evil: W ostatnim czasie nawet wykupiłem przezornie ubezpieczenie ADAC i ASSISTANCE bo auto z takim przebiegiem to nie wiadomo kiedy stanie :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

Zacznij od wymiany korka w zbiorniczku wyrównawczym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz popatrzeć do zbiorniczka, czy nie ma pęcherzyków powietrza, jak przygazujesz.

Ostrożnie z tym, bo moze byc tam zwiększone cisnienie. Korek czysty i nie umazany białawą mazią, a jak olej, nie przybywa.?/

Oby nie było nieszczelności na uszczelce pod głowicą, bo to trochę roboty.

 

A może jak pisze poprzednik to tylko korek ??

 

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

korek kup nowy. jak nie pomoze, to... to napisz i cos doradzimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość arq
korek kup nowy. jak nie pomoze, to... to napisz i cos doradzimy.

 

 

OLej od wymiany do wymiany to tylko 0,5l ubywa, mazi w korku nie ma , silnik żyleta, tylko ta wylatująca woda poprzez zbiorniczek wyrównawczy. :znudzony:

 

Jutro podjade po inny korek na szrot taki tymczasowy chociaz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jutro podjade po inny korek na szrot taki tymczasowy chociaz :D

 

Uważaj żebyś na szrocie nie zapłacił więcej za ten korek niż w sklepie. Jakieś 3 lata temu kupowałem do Vento w sklepie to kosztował jakieś kilka(naście) złotych (na pewno mniej niż 20PLN). A w Pasku jest chyba identyczny (być może różni się ciśnieniem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
płyn wyrzuca górą przez przelew w zbiorniczku wyrównawczym bo jest biało do okoła i mokro

Miałem to samo kolego. Poszukaj postów wpisując w wyszukiwarkę "G12", "twarde węże", "uszczelka". Było na ten temat sporo.

U mnie, niestety, taki objaw jak u Ciebie zlikwidowała wymiana uszczelki pod głowicą (też wymieniałem korki i inne cuda, łudząc się, że to nie uszczelka).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość arq
płyn wyrzuca górą przez przelew w zbiorniczku wyrównawczym bo jest biało do okoła i mokro

Miałem to samo kolego. Poszukaj postów wpisując w wyszukiwarkę "G12", "twarde węże", "uszczelka". Było na ten temat sporo.

U mnie, niestety, taki objaw jak u Ciebie zlikwidowała wymiana uszczelki pod głowicą (też wymieniałem korki i inne cuda, łudząc się, że to nie uszczelka).

 

Korek wymieniony i dalej to samo, od przedwczoraj zrobiłem z 2000km i 0,5 l dolałem :[

 

 

Kolejna ciekawostka to to , ze jak gdzieś na światłach obie posotje chwile i przygazuje to gdzieś z tunelu środkowego gdzie jest radio wydobywa się dziwne bulgotanie i to tylko po przygazowaniu :mur:

 

Ciekawe ile na tym jeszcze pojeżdzę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałęm wcześniej miałeś sprawdzić czy nie masz przedmuchu na uszczelce??

Są te pecherzyki powietrza w zbiorniczku, jak przygazujesz i poziom płynu sie podnosi??

Mazi nie ma, ale zakrętka czuściutka ??

Nie masz co czekać tylko szybko zlokalizuj awarię !

Jak nie możesz sam to podjedź do jakiegoś kumatego szpeca.

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja stawiam na uszczelke pod glowica tylko ze jak z tym tak jezdzisz to glowica tez dostala w d... nie obejdzie sie bez jej planowania odpla smaochod odkrec korek i patrz do zrbiorniczka a neich ktos przygazuje jak ida babelki to daje kompresja i bankowo uszczelka a wywalona uszczelka sie nie jezdzi tylko wymiana bo glowicy sie dostaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego ja stawiam na uszczelke pod glowica tylko ze jak z tym tak jezdzisz to glowica tez dostala w d... nie obejdzie sie bez jej planowania odpla smaochod odkrec korek i patrz do zrbiorniczka a neich ktos przygazuje jak ida babelki to daje kompresja i bankowo uszczelka a wywalona uszczelka sie nie jezdzi tylko wymiana bo glowicy sie dostaje

Nie wiem jaki ma sens powtarzać to samo co napisałem post wyzej nad twoim. Czytać ....

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość arq
Jak pisałęm wcześniej miałeś sprawdzić czy nie masz przedmuchu na uszczelce??

Są te pecherzyki powietrza w zbiorniczku, jak przygazujesz i poziom płynu sie podnosi??

Mazi nie ma, ale zakrętka czuściutka ??

Nie masz co czekać tylko szybko zlokalizuj awarię !

Jak nie możesz sam to podjedź do jakiegoś kumatego szpeca.

Pozdr.

 

Mazi nie ma.

Czy poziom płynu się podnosi po przygazowaniu to ciężko powiedzieć , raczej nie , pęcherzykó też nie ma , ale jak się przejadę z 3 km to węże stają się twarde, a wcześniej tego nie było , tak samo na postoju jak silnik pracuje z 1 min poczym przygazuje to z miejsca środkowego tunelu gdzie jest radio słychać dziwne bulgotanie w ukłądzie klimatronika. :zdziwko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TYm bulgotaniem to bym się tak nie przejnował, ale dokładnie obejzyj ten korek nowy, a szczególnie stary, czy nie jerst troszkę brudny-ciemny, okopciały, na tej dolnej części, co wchodzi do zbiorniczka ???

No i jak puchną węże to jest jednak problem...........jednak musisz podjechać gdzies do szpeca, aby ci to obejżał fachowym okiem, bo jak trochę ktoś robi całe lata w tym, to nie raz spotkał się z takim przypadkiem.

 

Stawiam na kiepską uszelkę pod głowicą

 

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jack68

w niektórych stacjach mają przyrządy do pomiaru dwutlenku w zbiorniczku proponuję sprawdzić a jeszcze jedno bardzo podobną sytuacje miałem w t4 1,9 td wymieniłem nawet uszczelką i dalej było to samo winny był termostat choć temperatura na wskażniku była ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności