Skocz do zawartości
robert24

Spadki mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Mam następujący problem: mój passat b3 1.8 ABS często się zdarza że dostaje jakiegoś muła na niskich obrotach. W trakcie ruszania z 1 biegu mam wrażenie jakbym ruszał z 3, dopiero jak mu dam gazu to pojedzie, a normalnie to rusza na 1 bez dotykania gazu. To samo jest z kolejnymi biegami jakbym wrzucał ze dwa biegi wyższy niż powinienem. Sytuacja ta raz występuje raz nie. Nie zauważyłem zależności między jej występowaniem. Sytuacja ta jest uciążliwa podczas rusznia. Świece, kable, kopułka i palec wraz z cewką maja ok 9 miesięcy. Co może być przyczyną? Nic nie robiłem w passku od dawna w sensie napraw więc nie wiem skad takie zachowanie. Zaznaczam że na obroty wchodzi bez problemu .

Prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja sie podłacze pod temat bo mam takie podobne objawy.

auto na benzynie jest takie dosyc zmulone. czy to moze byc zabardzo przestawiony zapłon tzn bardziej pod LPG??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

halo halo wie moze któryś z szanownych kolegów w tym temacie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To ja sie podłacze pod temat bo mam takie podobne objawy.

auto na benzynie jest takie dosyc zmulone. czy to moze byc zabardzo przestawiony zapłon tzn bardziej pod LPG??

Do sprawdzenia masz sondę lamdę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę ze kolega VIP87 ma silnik na wtrysku. może nie ma odpowiedniego ciągnienia. przyczyn może być sporo. określ tez kiedy to się dzieje, czy jak jest zimno albo zaraz po odpalaniu lub gdy auto dłużej stoi nie odpalane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to raczej na zimym silniku takie zmulone na ciepłym raczej nie tylko wtedy lubi sobie szarpnac przy dodaniu gazu. Filtr jest prawie jak nowy :)

niema odpowiedniego ciągnienia???? niebardzo rozumie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa powinna dawać odpowiednie ciśnienie na listwę. jak go nie ma to lipa. a jak z obrotami po odpaleniu? ssanie masz automatyczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po odpaleniu obroty równe, tak ssanie jest automatyczne. jest taka mozliwosc ze poprostu wtrysk od benzyny sie zapiekl przez gaz i nie działa tak jak powinien ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to masz jeszcze gaz? było odrazu. na gazie jest dobrze a na benzynie dzieje się choinka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem podobnie w espero. auto na benzynie zachowywało się jak stary goły diesel. a na LPG jeździło aż milo. ja się tym nie przejmowałem. ale po wymianie pompy która się spaliła było lepiej. trochę lepiej. ja podejrzewałem właśnie listwę wtryskowa. ale z uwagi na to ze na benzynie tylko zapalałem a w cieple dni odrazu na gazie to nawet się tym nie przejmowałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja sie tez podlacze :-) pytanie zagadka :-D

 

B3 1.8 RP

odstawilem auto do warsztatu na wymiane rozrzadu ...

zaznaczam ze przed oddaniem auto szlo jak torpeda Pb/Lpg az milo .

a po odbiorze jazda to zenada samochod burczy a nie idzie ciezko pali ( przed wymiana palil na dotyk z Pb ) i nie wiem w czym problem ???

 

dodam jeszcze ze jak sam wymienialem rozrzad to znaki mi sie nie zgadzaly jak zgralem jeden to nie pasowal drugi i odwrotnie wiec ustawilem na jeden poznaczylem po swojemu i auto chulalo ....

 

a teraz to porazka sam sie radzic nie moze ??i obojetnie czy Pb czy LPG :-(

 

HELP ...co to moze byc (swiece i przewody wyminiane przed warsztatem wiec wszystko bylo ok )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
HELP ...co to moze byc

spróbuj mu zapłon przyśpieszyć.. u mnie pomogło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli mogli cos popitolic z zaplonem przy wymianie ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z odpaleniem samochodu. Passat b5 1998 r. benzyna+gaz, Od jakiegoś czasu, rano wolno kręcił ale po chwili zapalał ale bywało też tak że kręcił kręcił i nic, dopiero za 2 czy 3 razy zapalił ale jak do dałem gazu. Samochód jest garażowany, wczoraj normalnie zapalał ale dziś nie chcę wogóle. noc była zimna bo był mróz ale przecież to nie wielkie mrozy zimowe, ciągle kręci, lampy świecą normalnie, radio także normalnie gra a nie chce zapalić. proszę o pomoc !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli mogli cos popitolic z zaplonem przy wymianie ???

jak robiłem uszczelkę to założyłem rozrząd wg znaków, aparatu nie ruszałem w ogóle a jednak musiałem przyśpieszyć później zapłon bo auto wcale mi nie jechało.

 

Witam, mam problem z odpaleniem samochodu. Passat b5 1998 r.

zapytaj w dziale b5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w RP aparat jest napendzany z wałka posredniego i moze poprostu sie pieprzneli przy ustawianiu i teraz trzeba ustawic zaplon odpowiednio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki ...w weekend wdepne na warsztat :-) napisze co i jak po wizycje dla potomnych .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie był taki sam problem ale jak odpale i zgasze to moc wraca cos masz z komputerem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to raczej nie komputer. przed wymiana smigal jak burza a po wymianie burczy i fuka. podejrzewamy zaplon do ustawienia.

u mnie nie ma efektu ze jak gasze silnik i zapalam to moc wraca mocy brakuje caly czas :taksobie

 

OK bylem u kolesia co robil rozrzad i przelozylismy pasek o jeden zabek :-) jest lepiej na 80 %

zaplonu nie ruszalismy ...ze strachu ze sie urwie bo taki zardzewialy trzeba lac WD lub inny srodek zeby RUDA pogonic i dopiero wtedy dzialac dalej :-)

( pasek wymienili na taki sam co byl getsa ...sam juz nie wiem ale chyba pasek paskowi nierowny nawet tego samego producenta )

 

a i mam pytanie czy na kole od zaworow powinien byc napis na znaku OT czy jakos tak czy sam znak ...bo u mnie jest sam znaczek bez napisu i mechanik mowil ze to raczej nie oryginal )

Edytowane przez szyper88
nie nabijac postow :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności