radek27m Zgłoś #1 Napisano 11 Października 2010 MAM TAKI PROBLEM ZE AUTKO JAK POSTOJI 12GODZIN TO DŁUGO KRECI ZANIM ZAPALI ,VCDS BRAK BŁEDU, A JAK PODGRZEJE 2 RAZY PALI OD RAZU I TU MOJE PYTANKO JAK SPRAWDZIC VCDS 908 ŚWIECE I CZAS GRZANIA I JAK GO WYDUŻYĆ:kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #2 Napisano 14 Października 2010 Świece żar. najlepiej sprawdzić, wykręcając je z głowicy i podłączając bezpośrednio pod aku. Pełne grzanie po ok. 3-5 sekund. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #3 Napisano 14 Października 2010 Inny sposób to zdjęcie przewodów ze świec i każdą osobno sprawdzić za pomocą kawałka kabla dotykając do plusowego zacisku na aku. Jeśli iskrzy to znaczy, że grzeje a jeśli nie to do wymiany. Oczywiście wykręconą lepiej zdiagnozować bo widać jak szybko się nagrzewa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #4 Napisano 15 Października 2010 Ha ha ha .....a co jak świeca się przepali częsciowo ... przeciez w głowicy wystaje jej raptem 1cm, a reszta jest w srodku?? Tez bedzie iskrzyc i pobierac prąd, tyle ze mało i to własnie VCDS wykryje ze prawdopodobnie spalona. A nie bedzie grzała tam gdzie potrzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 15 Października 2010 lepiej wykrecic chocby dlatego ze gdyby nawet byly wszystkie sprawne w przyszlosci bedzie latwiej wykrecic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita17 Zgłoś #6 Napisano 16 Października 2010 Witam prąd wszystkich świec koło 40A 30...jedna spalona 20 dwie... i tak dalej można użyć miernika cęgowego.. ale najlepiej jak piszą koledzy wykręcić i popatrzec jak grzeje wtedy widać na 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #7 Napisano 17 Października 2010 a jak sprawdzic swiece ceramiczne ktore zasilane po kilku sekundach niskim napieciem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZEF Zgłoś #8 Napisano 18 Października 2010 Panowie opanujmy emocje w 2.0 ppd nie wolno świec sprawdzać napięciem 12V!!!!!! gdyż je na 100% uszkadzamy!!!!!!!!!!! To nie stare VW T4 gdzie sprawdzamy świece przez pobór prądu (A) Świece można sprawdzić przez sterownie elementów wykonawczych sterownika silnika i jak jest błąd w ECU to instalacja albo dana świeca jest uszkodzona.Nie narzekajcie na ludzi pracujących w ASO ,bo same tłumoki tam nie pracują, a jak trzeba to pomogą.Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #9 Napisano 19 Października 2010 Nie pamietam dokladnie, bo zadko sie temat u mnie walkuje, ale ori chyba ngk do b6 ida i maja 7V. Beru robi ale 4.4V i te siadaja z wiadomych przyczyn w krotkim czasie. A co do sprawdzania to miernik w lapki i sprawdzac rezystancje Ale tak czy siak komputer pokazuje usterke danej swiecy to i bez miernika sie obejdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #10 Napisano 19 Października 2010 no ktos zareagowal...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach