Skocz do zawartości
franek4always

Temperatura cieczy chłodzącej a czujniki - kilka pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

przeczytałem kilkanaście wątków dot. temperatury cieczy chłodzącej i czujników G2/G62, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania i w głowie mam już tylko mątlik. W związku z powyższym pozwalam sobie je zadać:

1.Czujnik jest podwójny i w jednej obudowie, czy to znaczy że temperatura mierzona przez każdy z nich jest mierzona w tym samym miejscu?

2.Jeśli tak to w jakim celu czujnik ten jest podwojony?

3.Czy temperatura pokazywana przez wskaźnik na desce jest wynikiem pomiarów tego czujnika?

 

Miałem wymieniony czujnik i termostat jakieś pół roku temu. W tej chwili temperatura na wskaźniku i wskazywana poprzez VAG'a nie przekracza 80 stopni, dodatkowo jest klilka stopni różnicy między odczytami w grupach Instruments i Engine. Zauważyłem też, że górna rura przy chłodnicy robi się ciepła po przekroczeniu około 70 stopni. Czy to może oznaczać, że zarówno termostat jak i czujnik są znowu do wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje sam termostat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przeczytałem kilkanaście wątków dot. temperatury cieczy chłodzącej i czujników G2/G62, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania i w głowie mam już tylko mątlik. W związku z powyższym pozwalam sobie je zadać:

To zadaj je w jednym z przeczytanych tematów bo ten wyląduje w koszu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 99% termostat, skoro rura robi sie ciepła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podepnę się pod temat. Chodzi o passata mojego kolegi B5 1,8 20V. Nie dawno miał wymieniany rozrząd i pompę wody. Od tamtego czasu temp. cieczy nie przekracza 60stopni C na trasie i 80 na postoju. Czy to nieszczęśliwy zbieg okoliczności że termostat uległ uszkodzeniu akurat w tym momencie czy może to coś innego??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpiąc pod kompa, odczytać błedy, zrobić test zegarów, sprawdzic temperature silnika z ta co na blacie a z tą co na vagu. Jeszcze jedno w czasie jazdy niech kolega wylączy ogrzewanie, jak rośnie temperatura to termostat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności